November 2022

Åh, så kjekt å høre, Sandy!! Så spennende. Når blir egguttak? Krysser fingre og tær for deg, og håper at forkjølelsen ikke blir verre. ❤️
Ikke egguttak denne ganga, prøver med Femar mellom slagene pga ventetid. Så blir prøving på hjemmebane i helga :dance008

Håper på gode resultater for deg idag.

Var på ul i går og hadde en ledende follikel, så da ble det el sprøyte på meg idag :D
Har blitt skikkelig forkjøla så det er en nedtur..men tenker at det ikke kan hindre meg i å bli gravid uansett.
Hurra for el-sprøyte men kjipt å være forkjølet! Håper at det ikke hindrer de nødvendige aktivitetene ;)

Jeg er så frustrert! Jeg er 10 dager over tiden. På syklusdag 40! Jeg går bare og venter og venter på tr så vi kan starte opp forsøket. Det kjennes ut som om den skal komme når som helst, men sånn har det kjentes ut i over en uke! Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg tenkt jeg var gravid. Er småuggen og kvalm hele tiden, til og med verkende i brystende,men alle tester er ultrahvite.
Det er nok venting i dette gamet, om man ikke skal vente i ukesvis på en mensen som aldri kommer :grumpy:

Jeg vil gjerne være med her :hello2:hello

Cd1 i dag (etter en uendelig lang syklus etter kjemisk i august, blir helt utmattet av at kroppen tar så lang tid å komme i rute igjen). Antar det blir innsett enten fredag 25 eller mandag 28.

Vårt 13. og aller siste innsett av eget embryo. Har egentlig ikke troen og føler litt at det er 15k ut vinduet, men får heller ikke ro i sjelen hvis vi har en blasto liggende i fryseren. Så da får vi bare hoppe i det.

Høsteple - b1 - innsett nr. to fra ivf nr. 5 - spiren - femar, prednisolon, klexane, albyl e, cyclogest, innsett ca 25.11.

Cd1 i dag (etter en uendelig lang syklus etter kjemisk i august, blir helt utmattet av at kroppen tar så lang tid å komme i rute igjen). Antar det blir innsett enten fredag 25 eller mandag 28.

Vårt 13. og aller siste innsett av eget embryo. Har egentlig ikke troen og føler litt at det er 15k ut vinduet, men får heller ikke ro i sjelen hvis vi har en blasto liggende i fryseren. Så da får vi bare hoppe i det.

Høsteple - b1 - innsett nr. to fra ivf nr. 5 - spiren - femar, prednisolon, klexane, albyl e, cyclogest, innsett ca 25.11.
Jeg er sniker fra oktobergruppa, og var med augustgruppa. Ønsker deg masse lykke til. Håper virkelig at du lykkes, denne gangen. ❤️

Velkommen hit <3 Vet ikke hva jeg skal si etter den utrolig tøffe reisen dere har hatt, annet enn at jeg håper så inderlig at det skal gå til slutt!!

Blir det samme oppskrift med medisiner osv ved dette innsettet som sist?

Velkommen hit <3 Vet ikke hva jeg skal si etter den utrolig tøffe reisen dere har hatt, annet enn at jeg håper så inderlig at det skal gå til slutt!!

Blir det samme oppskrift med medisiner osv ved dette innsettet som sist?
Alle ønsker å lykkes og jeg håper vi alle vil lykkes til slutt ❤️

Nei, altså, når august skjedde så sa klinikken at de skulle snu hver sten og se hva de kunne gjøre før siste innsett. Men når jeg melder inn mens så får jeg beskjed om samme regla som alle innsett før dette igjen. Gidder ikke spørre klinikken igjen engang, selv om jeg sikkert burde...

Heihei, melder meg inn her igjen for 3 gang. Vi skal igang med fryseforsøk og forhåpentligvis innsett på Mandag. Første dag med Lutinus idag :-)

Jeg hadde mensen selv 24 oktober så kommer nok ikke før slutten av november og utifra Era testen jeg tok i styrt syklus så blir vel innsett i styrt syklus fryseforsøk på dag 6 i januar antageligvis

Kontroll idag og alt så fint ut. Innsett neste mandag :happy: Jeg spurte om dette med at Riksen setter inn blasto på dag 7 med progesteron, og fikk svar at de har en diskusjon om det og at jeg kunne prøve dag 6 hvis jeg ville. Mye mer fleksibelt enn ventet! Så jeg vil nok gå for dag 6.

Back
Topp