Jeg testet 6 dager etter innsett av 5 dagers. Fikk svak positiv daHvor raskt etter innsett tester dere? Ikke helt sikker på hva jeg skal gå for denne gangen. Forrige gang startet jeg 4dpt, men det føltes egentlig litt tidlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg testet 6 dager etter innsett av 5 dagers. Fikk svak positiv daHvor raskt etter innsett tester dere? Ikke helt sikker på hva jeg skal gå for denne gangen. Forrige gang startet jeg 4dpt, men det føltes egentlig litt tidlig.
Jeg fikk ikke positiv tidligtest før 12 dpo sist det gikk bra. På en måte føles det trygt å begynne en dag man forventer negativ. Men hvis jeg starter veldig tidlig kan jeg ende opp med veldig mange negative dager. Hmm, må tenke.Jeg begynner også 9dpo fordi da vet jeg at jeg alltid før har testet positivt, foruten ved kjemiske, da har gjerne hcg steget sent og da også testet sent positivt
Jeg syns det høres ut som et godt utgangspunkt! Krysser fingrenePå ultralyd i dag telte han 7 fine follikler. Uttak til fredag. Så får jeg bare krysse fingrene for at alt går bra. De ville dyrke helt til onsdag, så er jo stor sjans for at det ikke blir innsett denne gangen heller
Var kun et som klarte seg sist til blasto og det ble fryst ned.
Velkommen og gratulerer som ruger! Hvordan var opplevelsen med stimulering og uttak for første gang?Frk_HA - 36 - B1 - Rikshospitalet - IVF1 - Synarela/Gonal-F/Crinone - innsett 11/11-22
Takk!Velkommen og gratulerer som ruger! Hvordan var opplevelsen med stimulering og uttak for første gang?
Heisann Jeg er ny i denne gruppa. Hadde egguttak mandag 7.nov. Og innsett nå på fredag. Dette er mitt andre forsøk (forrige i aug/sept) Så da er vel jeg i ruge kategorien, om jeg har forstått systemet riktig
LillePrinsesse - 42 - 2 større barn fra før - Medicus -ivf forsøk nr 2 - Cyclogest - Insett 11/11.
Heisann Alt vel her, merker ikke så mye annet enn det som også er bivirkning fra medisinene. Tenkte å teste meg på fredag?Så spennende med ruging Vi hadde innsett samme dag hvordan går det med deg?
Joda, det går helt greit. Merker at lunta er ekstreeeemt kort… Blir sint av ingenting, eller griner av ingenting. Har en del murringer i magen, og puppene er ekstremt vonde. Forferdelig!Heisann Alt vel her, merker ikke så mye annet enn det som også er bivirkning fra medisinene. Tenkte å teste meg på fredag?
Hva med deg, har du det greit?
Du hadde egg uttak på tirsdag du da? Jeg hadde uttak på mandag. Jeg kunne tatt bl.pr neste tirsdag, men er på jobbreise til Oslo da. Så den blir ikke tatt før torsdag i neste uke.Joda, det går helt greit. Merker at lunta er ekstreeeemt kort… Blir sint av ingenting, eller griner av ingenting. Har en del murringer i magen, og puppene er ekstremt vonde. Forferdelig!
Er litt usikker på når jeg skal tørre å teste. Pleier å få mensen på dag 13 eller 14 etter EL. Hvis eggløsning er 36 timer etter Ovitrelle, så var det tirsdag for en uke siden. Da skal jeg i så fall få mensen et par dager før jeg skal ta blodprøve på Riksen (23/11).
Skal forresten ta både gonapeptyl og ovitrelle i kveld så får jeg fragmin etter forhåpentligvis innsett noen som har erfaring her med gonapeptyl? Runde nr 6 her, men aldri testa det førDa har jeg vært på UL 10-11 store poser på 16-18. dem var veldig fornøyd denne gangen uttaket er på fredag
Har tatt gonapeptyl og ovitrelle som triggere før mine to uttak, men vet ikke noe mer enn dét.Skal forresten ta både gonapeptyl og ovitrelle i kveld så får jeg fragmin etter forhåpentligvis innsett noen som har erfaring her med gonapeptyl? Runde nr 6 her, men aldri testa det før
Ikke erfaring med det du spør om, men jeg skal også sette ovitrelle i kveld og har uttak fredag morgen- så vi ligger helt likt i løypa Vi hører til Porsgrunn, hvor er dere?Skal forresten ta både gonapeptyl og ovitrelle i kveld så får jeg fragmin etter forhåpentligvis innsett noen som har erfaring her med gonapeptyl? Runde nr 6 her, men aldri testa det før