November 2022

Jada, mistet hodet og tok en test på utvattnet ettermiddagsurin 8 dpo :dance011
Hadde bare en igjen i en makesure pakke og tenkte at det er best å bruke den opp slik at jeg kan begynne på ny pakke når jeg tester på ordentlig :smiley-ashamed008 #excuses
:hilarious: Høres kjent ut! Krysser fingrene for den ordentlige testingen!

PLIS si at dette ikke er Ovitrelle!! :nailbiting::smiley-angelic001

Vedlegg

• F70B0D74-BB3C-41DB-856D-82B7B5AA71AB.jpeg
    F70B0D74-BB3C-41DB-856D-82B7B5AA71AB.jpeg
    321,1 KB · Visninger: 88
Nå har jeg lovet min kone at jeg ikke skal teste imorgen :shifty: Vil jo selv vente til mandag altså, men det er syyyykt vanskelig. Jeg vil ikke ødelegge helgen med mamma heller ved å stresse med testing, så det blir nok bra det her. Kanskje. :hilarious:
Du er sterk! Det vet jeg jammen ikke om jeg hadde klart å love! :bag: Fordelen med mandag er jo at det er større sjanse for at strimmelen viser reellt resultat!

Det er så utrolig variabelt hvordan en svarer på medisinene. Godt at de tilpasset så mye underveis og at du fikk deg sykemelding!

Herlig at uttaket var mindre vondt enn ventet :) 3/5 befruktet og at alle overlevde til innsett/frys er jo kjempebra!

Jeg krysser fingrer og tær! Ingen grunn til dårlig magefølelse allerede (men jeg skjønner selvfølgelig tanken, det er så mye håp og følelser som går inn i denne prosessen).

Det er fryktelig mange følelser og tanker. Teste, ikke teste? Positiv, negativ, er ovitrelle ut av kroppen? Altså, det er slitsomt

Har du fått tilbakemelding fra klinikken? Håper det tar seg opp snart :happy: Når pleier du vanligvis å ha EL?
Ja, ny kontroll mandag. Men det passer veldig dårlig på jobb..så får se. Synes ikke jeg skal ha dårligere sjanser til medisinsk behandling bare fordi jeg bor langt fra en gynekolog og må ha mye fri, men skjønner det er kjipt for arbeidsgiver. Hadde håpt ny ultralyd var unødig siden slimhinnen var 6 mm :pompus: har vanligvis ca cd 14 eller 15, men forrige syklus var over 50 dager lang pga abort etter innsett i august :( opplever mer og mer syklus krøll etter aborter som tiden går...

HJELP, jeg har glemt å bestille medesiner!!!

leter nå panisk etter hvor jag kan få tak i det jeg må ha de første dagene. det står på resept at jeg skal ha letrozol injeksjon!? finnes det? jeg finner kun tabletter på apotekenes hjemmesider... (prøver å finne så jeg slipper å ringe og kjøre innom alle!) menopur har jeg funnet.. heldig vis!

Da har jeg vært på uttak. Kjempe skuffet. De klarte bare få ut 3 egg, selv om vi vet det er flere der inne. Uttaket var drit vondt. De klarte ikke få ut noen fra høyre eggstokk da den lå så høyt oppe. Han måtte gi seg for å ikke treffe tarmen. Akkurat nå er jeg bare lei meg og har vondt. Jeg har bestemt at dette blir siste uttak, jeg orker ikke dette flere ganger..

Da har jeg vært på uttak. Kjempe skuffet. De klarte bare få ut 3 egg, selv om vi vet det er flere der inne. Uttaket var drit vondt. De klarte ikke få ut noen fra høyre eggstokk da den lå så høyt oppe. Han måtte gi seg for å ikke treffe tarmen. Akkurat nå er jeg bare lei meg og har vondt. Jeg har bestemt at dette blir siste uttak, jeg orker ikke dette flere ganger..
Hjerteligst gratulerer! 3 hele sjanser! Hold motet oppe! Har aldri vært ordentlig naturlig gravid, men kroppen prøvde på noe i august. Det ble kjemisk. Nå prøver den igjen PP 11. Stor sannsynlighet det ikke blir noe, men svake positive g-tester.

Det skal bare ETT egg til! Husk det!

3 sjanser er 3 gg så mange!

Heia eggene dine! Håper du får innsetting mandag allerede!

Det var synd at du ble skuffet! :( Håper de viser seg å være skikkelig gode! ❤️
Har også vært gjennom uttaksskuffelse og vissheten om at dette var siste gang. Det er tøft dette. ❤️

Har vært hos gynekolog og sjekket ståa, CD9: Triangular endometrium 7,1-7,4 mm, som er i rute før innsett. Neste sjekk på tirsdag!

Sniker.
Skjønner at det føles utrolig skuffende. Men jeg har vært i samme situasjon og fikk færre ut enn forventet. Fikk god befruktingsrate og kom til innsett. Masse lykke til <3 det er virkelig en tung prosess hvor vi ikke kan ta noe for gitt- det er helt sikkert!

Jeg fikk ut 4 idag å litt skuffet, men mist ikke motet helt ❤️ Får vite selv i morgen om befruktning :) nesten i samme båt da :)

Back
Topp