November 2022

Ja, så kom telefonen fra Ivf. Det var 2 av dem 4 som var moden og befruktet :) så planlagt innsett blir da mandagen. Starter med cyclogest pg fragmin idag. Får se hvordan dem deler seg, som også er nervepirrende altså :(
Ønsker de ikke å sette inn blasto

Skjønner det ❤️ jeg hadde 4 forsøk offentlig, 2 innsett, aldri blasto, så kom jeg privat og da fikk jeg ett blasto hver gang ❤️
Jeg tenker på å sette inn begge to hvis dem klarer seg fint, ELLER dyrke et til blasto til nedfrys :) vi får se. Fikk du et forsøk nr 4 offentlig? Så kult med blasto hver gang da ❤️ Ble det graviditet? ❤️

Vil de ikke sette inn blasto?
Det var opprinnelig plan, men ble endret til 3 dagers grunnet få egg ut tror jeg. Egentlig er jeg fornøyd med det, da kun ett egg klarte seg til blasto sist. Regner med de dyrker de andre til evnt blasto og fryser ned hvis de klarer seg.

Jeg tenker på å sette inn begge to hvis dem klarer seg fint, ELLER dyrke et til blasto til nedfrys :) vi får se. Fikk du et forsøk nr 4 offentlig? Så kult med blasto hver gang da ❤️ Ble det graviditet? ❤️
Fikk ekstra forsøk offentlig da 2 ble avbrutt og bare 2 innsett. Ble gravid med blasto i januar men mistet

Fikk ekstra forsøk offentlig da 2 ble avbrutt og bare 2 innsett. Ble gravid med blasto i januar men mistet
Hufffff, så trist :( aldri opplevd det, men heller aldri vært gravid med Ivf.. håper det går bedre med deg nå ❤️ Fikk du ekstra forsøk gjennom HELFO også da? Er litt i samme båt..

Hufffff, så trist :( aldri opplevd det, men heller aldri vært gravid med Ivf.. håper det går bedre med deg nå ❤️ Fikk du ekstra forsøk gjennom HELFO også da? Er litt i samme båt..
Sånn som jeg har forstått det så telles et forsøk kun når man har fått satt inn egg. Så hvis du har avbrutt forsøk så telles det ikke. Derfor kan man ha flere enn de tre man har krav på..

Sånn som jeg har forstått det så telles et forsøk kun når man har fått satt inn egg. Så hvis du har avbrutt forsøk så telles det ikke. Derfor kan man ha flere enn de tre man har krav på..
Ja, det vet jeg :p tenkte om du hadde fått ett fjerde forsøk ekstra i tillegg til dem 3 :) min runde nr 6 i «karuselle», men enda på forsøk nr 3 :)

Ja, det vet jeg :p tenkte om du hadde fått ett fjerde forsøk ekstra i tillegg til dem 3 :) min runde nr 6 i «karuselle», men enda på forsøk nr 3 :)
Jeg hadde 2 fullverdige forsøk, altså 2 innsett, hadde egentlig igjen ett til men dem ga meg opp pga kvaliteten. Hadde 4 uttak, men bare 2 innsett

I det private så telles uttak som ett forsøk

Jeg hadde 2 fullverdige forsøk, altså 2 innsett, hadde egentlig igjen ett til men dem ga meg opp pga kvaliteten. Hadde 4 uttak, men bare 2 innsett
Ahaaa, samme som meg, bare 6 uttak og 2 innsett av ett enkelt egg og aldri noe på frys osv. gitt deg opp? :o kan jo ikke bare gi opp før alle 3 forsøk er oppbrukt da :o

Ahaaa, samme som meg, bare 6 uttak og 2 innsett av ett enkelt egg og aldri noe på frys osv. gitt deg opp? :eek: kan jo ikke bare gi opp før alle 3 forsøk er oppbrukt da :eek:
I Porsgrunn så kunne de dessverre det, men privat sa de at kvaliteten kan variere fra syklus til syklus så noe må tydeligvis ha skjedd siden jeg har fått blasto begge gangene privat

Vis vedlegget 392533
Vet ikke helt hva jeg tenker. Denne er jo negativ, men typisk for meg er positiv senere i dag eller i morgen når den er så sterk som dette. Men I går var jeg jo på ultralyd og største follikel var 9 mm. Men han er jo en bajas han legen og lette ikke akkurat så godt oppi der.... jeg tror han ikke har funnet ledende follikel og jeg får positiv test i morgen. Håper det ikke fører til avbrutt forsøk for prednisolon har virkelig fucka med hodet mitt denne gangen og jeg vil helst ikke at det skal være forgjeves....
Da jeg tok sånne el tester var den også «negativ» men så ba de meg ta digital test og da var den positiv. Så vet ikke helt om de er helt til å stole på de stripsene…det blir jo veldig tyding..

Back
Topp