November 2022

Nå kan det vel ikke være Ovitrelle lenger?! 13 dpo, og testene har steget… ❤️ den blå er MakeSure 25 mlu, den andre er metode 10 mlu og babyplan tidlig. Kjenner jeg ikke jubler høyt enda, testdag på onsdag… Åh, så spennende. Tenk hvis det hadde gått denne gangen, etter :smiley-angry017 PP 18!!
Guuuud så spennende :D ❤️ Nå måååå den bli sterkere ❤️

Okei. Jeg dro av gårde så jeg må ta de sammen med sprøytene tror jeg. Spent på nytt forsøk. Prøvd å slappe av i denne ventetida.

Er det noe Porsgrunn har begynt med? Skjønte ikke hva det skulle hjelpe for?
Dem tar rett og slett av det harde ytre skallet så det skal slippe å bruke så mye energi på å feste seg osv :) så er det visstnok mer skånsomt.

Årh jeg er så lei meg. Jeg har tenkt feil og begynte med sprøytene i dag men skulle begynt i går! :smiley-angry017 Jeg tenkte at dette var dag 2 men så så jeg de hadde sendt iCrypho at det var i går …

Årh jeg er så lei meg. Jeg har tenkt feil og begynte med sprøytene i dag men skulle begynt i går! :smiley-angry017 Jeg tenkte at dette var dag 2 men så så jeg de hadde sendt iCrypho at det var i går …
Mener du CD2? Det blir ofte det samme om det er CD2 eller 3 du starter på! Du får høre med dem, lykke til!

Ja altså mens startet fredag og da stod det at jeg skulle starte syklus dag 2 på sprøyter. Men så ble det så mye styr å få tak i medesinene fordi det er litt leveringsproblemer på menopur så jeg ringte rundt til masse apotek og sånn så jeg fikk ikke helt med meg at Porsgrunn hadde skrevet oppstart 19/11 jeg tenkte bare selv 2 dager frem! Dumme meg!

Men jeg får jo svar i morra fra de hva de gjør videre med meg så får bare ta det som det kommer.

Det går nok bra.. jeg har tidligere begynt på mensdag 2, men denne gangen skulle jeg begynne på dag 1. bare ta de du skal i dag og send beskjed til dem i morgen.

Jeg har hatt to uttak, og startet på CD2 den ene gangen og CD3 den andre, det virket som om klinikken syntes begge dagene var like greie. Det ordner seg nok! :)

Jaa, har egentlig det. Har hentet ut estradot og cyclogest til fryseforsøk hos Porsgrunn når mensen kommer også, så har ikke alkurat troa på denne runden :hilarious: Hjelper litt å kunne begynne rett på nytt innsett.
Hvordan er det med deg? Har du begynt å teste noe?
Håper håper at dere får en god overraskelse allerede i denne runden! ❤️ Men ja, veldig fint å kunne gå direkte på nytt innsett hvis ikke.
For min del tørr jeg ikke juble i det hele tatt siden det ikke har gått bra de andre gangene med positiv test.. Men føler meg samtidig også relativt rolig og klarer å tenke på andre ting av og til. Vi får se om det holder seg sånn.. Tviler starkt på det hehe.

Nå kan det vel ikke være Ovitrelle lenger?! 13 dpo, og testene har steget… ❤️ den blå er MakeSure 25 mlu, den andre er metode 10 mlu og babyplan tidlig. Kjenner jeg ikke jubler høyt enda, testdag på onsdag… Åh, så spennende. Tenk hvis det hadde gått denne gangen, etter 18 prøveperioder:sad010❤️
Skal jeg sette deg på gravid, eller vil du vente litt?

Skal jeg sette deg på gravid, eller vil du vente litt?
Godt spørsmål. Jeg ser jo at testene stiger, men synes det er så skummelt. Det er så tidlig. Men så langt, er jeg jo faktisk gravid! :excited001Kveldens tester her:

Vedlegg

• F8E5BB92-5699-41A4-96E4-B8BDACC661E0.jpeg
    F8E5BB92-5699-41A4-96E4-B8BDACC661E0.jpeg
    479,1 KB · Visninger: 71
Plutselig mer nervøs nå. Igår hadde jeg bittelitt lyserosa/lysebrun spotting som jeg tenkte kanskje var festeblødning som tok tid på seg å komme ut. Så var det ingenting frem til nå ikveld når det kom tilbake i litt større mengde. Fortsatt veldig lyst da. Begynte også å føle strekninger og murring utover kvelden. Nå er det ganske sterkt. Det føles litt annorledes enn mensensmerter, men liker ikke kombinasjonen med spotting :( Jeg vet at lutinus kan gi skjøre slimhinner og blødning også, noen med erfaring?

Håper det går bra, Statistikern! ❤️

Jeg har litt erfaring med spotting og til og med koagulert blod hvor det gikk bra da jeg var gravid for 3 år siden. Da spottet jeg 3+4, 3+5, koagulert 3+6, koagulert 4+2, spotting 5+0, spotting 7+1, og så ga det seg endelig. Fryktelig stressende!

Håper det går bra, Statistikern! ❤️

Jeg har litt erfaring med spotting og til og med koagulert blod hvor det gikk bra da jeg var gravid for 3 år siden. Da spottet jeg 3+4, 3+5, koagulert 3+6, koagulert 4+2, spotting 5+0, spotting 7+1, og så ga det seg endelig. Fryktelig stressende!
Uff ja det høres veldig stressende ut! Men herlig at det gikk bra. Var det ivf?

Back
Topp