Trodde det gikk galt igår altså. Men det er jo tydelig stigning på denne. 12 dpo. Håper håper... Fortsatt litt rosa/ferskenfarvet utflod, men mindre "mensesmerte".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper for deg!Trodde det gikk galt igår altså. Men det er jo tydelig stigning på denne. 12 dpo. Håper håper... Fortsatt litt rosa/ferskenfarvet utflod, men mindre "mensesmerte".
Vis vedlegget 392698
Håper!Trodde det gikk galt igår altså. Men det er jo tydelig stigning på denne. 12 dpo. Håper håper... Fortsatt litt rosa/ferskenfarvet utflod, men mindre "mensesmerte".
Vis vedlegget 392698
Krysser fingrene for at det bare er LutinusPlutselig mer nervøs nå. Igår hadde jeg bittelitt lyserosa/lysebrun spotting som jeg tenkte kanskje var festeblødning som tok tid på seg å komme ut. Så var det ingenting frem til nå ikveld når det kom tilbake i litt større mengde. Fortsatt veldig lyst da. Begynte også å føle strekninger og murring utover kvelden. Nå er det ganske sterkt. Det føles litt annorledes enn mensensmerter, men liker ikke kombinasjonen med spotting Jeg vet at lutinus kan gi skjøre slimhinner og blødning også, noen med erfaring?
Så irriterende! Håper klinkkken din kommer med en god løsning.Jeg var på ny kontroll og selv om legen bare fant en follikel på 9 mm på torsdag så har jeg jo selvsagt da hatt eggløsning. Han har rett og slett ikke funnet ledende follikel. Jeg hadde (det jeg tolker som) positiv eggløsningstest fredag ettermiddag, så veldig usikker på om de går ut ifra eggløsning lørdag og innsett fredag eller om de nå avbryter. Dritt altså. Vet heller ikke helt hva jeg håpet på. Det er jo siste embryo og jeg vil ikke gamble heller...samtidig rekker vi ikke innsett I desember tror jeg. Vil gjerne fullføre dette kapitlet I 2022.
Takk for at du deler Det har stoppet opp nå og jeg har ikke vondt eller noe. Håper det holder seg sånn!Krysser fingrene for at det bare er Lutinus
Jeg spottet med de, hadde kjempetynne slimhinner og tålte generelt lite mens jeg gikk på de. Men var et vellykket svangerskap med ei jente på 5 år nå
Gratulerer som ruger! Jeg skal flytte deg over. Vil du legge til noe mer informasjon i listen? Har bare navnetDa har jeg vært å fått satt inn en fin 8 delt er det beste jeg har hatt det andre måtte dem se ann til i morgen
Den legen får mange minuspoeng altså... Så kjedelig. Du får oppdatere om hva klinikken sier. Forstår at du vil fullføre i årJeg var på ny kontroll og selv om legen bare fant en follikel på 9 mm på torsdag så har jeg jo selvsagt da hatt eggløsning. Han har rett og slett ikke funnet ledende follikel. Jeg hadde (det jeg tolker som) positiv eggløsningstest fredag ettermiddag, så veldig usikker på om de går ut ifra eggløsning lørdag og innsett fredag eller om de nå avbryter. Dritt altså. Vet heller ikke helt hva jeg håpet på. Det er jo siste embryo og jeg vil ikke gamble heller...samtidig rekker vi ikke innsett I desember tror jeg. Vil gjerne fullføre dette kapitlet I 2022.
Forferdelig kjipt! Lykke til når det blir innsett etterhvert!Den legen får ikke mange plusspoeng, nei han prøvde å hente seg inn med å gi meg gratistime i dag da, det skal han ha.
Det blir avbrutt, dessverre. Gratulerer til alle gravide og masse lykke til for dere som fortsatt er underveis
En 8 delt, en trigger på torsdag pergynove eller no sånt. Cyklogest. Fragmin i 20 dager til sammenGratulerer som ruger! Jeg skal flytte deg over. Vil du legge til noe mer informasjon i listen? Har bare navnet
Tror Statistikern mente info om det er første barn dere prøver på, alderen din og klinikken. du kan se på første siden hvordan info er satt oppEn 8 delt, en trigger på torsdag pergynove eller no sånt. Cyklogest. Fragmin i 20 dager til sammen
Pøs på med fenumax det er slimløsende. God bedring!Litt engstelig for at bihulebetennelsen og hosten jeg har ikke skal gi seg før jeg skal reise om ei uke.
37 år, prøver på første barn sammen, Ivf unn i TromsøEn 8 delt, en trigger på torsdag pergynove eller no sånt. Cyklogest. Fragmin i 20 dager til sammen
Åh nei! Så kjipt Håper dere får laget en god plan videre med så kort ventetid som muligDen legen får ikke mange plusspoeng, nei han prøvde å hente seg inn med å gi meg gratistime i dag da, det skal han ha.
Det blir avbrutt, dessverre. Gratulerer til alle gravide og masse lykke til for dere som fortsatt er underveis