November 2022

Velkommen! Så spennede, da ligger vi nesten likt (hadde innsett 14/11 på Riksen). Jeg har også positive tester og hadde rosa spotting lørdag-søndag. Masse lykke til!
Jeg fikk gravid på digital idag, men fremdeles småblødninger, så jubler ikke helt enda :confused:

CD13 og slimhinna var 8,5. Håper det er bra.

Målte også CRP, for jeg er helt nedsylta i bihulebetennelse og med stygg hoste. Den var 24, så da er det vel ikke noe behandling å håpe på, og jeg må bare håpe at jeg blir friskere til jeg skal reise ut av landet om 6 dager. :hungover::sorry:
God bedring!! Hvordan gikk det å kjøre til kontroll igår?

Jeg har fått ganske heftig influensa, hele familien har. Hadde feber oppe i 41,5 idag. Skal inn til kontroll imorgen, med uttak enten fredag eller mandag. Spurte om de avbrøt forsøk grunnet dette, og de kunne ikke huske å noengang ha avbrutt et forsøk.

Finner lite info om influensa og IVF, men føler jo kanskje dette minimerer sjansene våre enda litt til?

Er det noen som har vært syke og gjennomført IVF, og det var suksessfullt?
Har ingen erfaring, men vil ønske deg masse god bedring ❤️ Håper du får gjennomført!

Her stiger testene, men merker at jeg er litt utålmodig. Ville helst at dagens skulle være sterkere, men det er vel innenfor. Fikk 1-2 på digital. Blodprøve idag, men får ikke svar før tidligst fredag siden det skal sendes til Riksen (og de skal ha tid å ringe meg opp..).

IMG_20221123_062432_edit_339824143575228.jpg

Her stiger testene, men merker at jeg er litt utålmodig. Ville helst at dagens skulle være sterkere, men det er vel innenfor. Fikk 1-2 på digital. Blodprøve idag, men får ikke svar før tidligst fredag siden det skal sendes til Riksen (og de skal ha tid å ringe meg opp..).

Vis vedlegget 392870
Det ser kjempebra ut!

Vis vedlegget 392870
Gratulerer!!! De ser jo kjempefine ut ❤️

Sier forsiktig gratulerer og krysser alt for at blødningene roer seg! Er det imorgon du skal ta blodprøve?
Har ikke blodprøvedag før imorgen (torsdag), pinsomt lenge til! Jeg får alltid legekontoret til å sende blodprøven til fürst istedenfor til riksen, for da får jeg svar samme kveld/tidlig dagen etter. Min erfaring er at med blodprøvedag ons/tors får jeg ikke svar fra riksen før over helgen:rolleyes: Dine tester ser jo fine ut, har lest at man ikke skal bruke tester for å se økning av hcg, så at de fremdeles er så sterke positive er et godt tegn tenker jeg!:happy:

Vis vedlegget 392870
Åh, de ser altså kjempefine ut!! ❤️ Forstår at du er utålmodig. Jeg er helt lik! Har akkurat vært å tatt blodprøve nå… så spent på svaret.

Har ikke blodprøvedag før imorgen (torsdag), pinsomt lenge til! Jeg får alltid legekontoret til å sende blodprøven til fürst istedenfor til riksen, for da får jeg svar samme kveld/tidlig dagen etter. Min erfaring er at med blodprøvedag ons/tors får jeg ikke svar fra riksen før over helgen:rolleyes: Dine tester ser jo fine ut, har lest at man ikke skal bruke tester for å se økning av hcg, så at de fremdeles er så sterke positive er et godt tegn tenker jeg!:happy:
Åh, tar du ta to prøver så at Riksen får en eller er de ok med å ikke få analysere? Ja jeg mistenker at det blir etter helgen, men tenkte ringe imorgen så at de kanskje ringer tilbake fredag i tilfelle svaret ligger der. Noen ganger har jeg faktisk fått svar etter to dager (uvanlig da).

Nei man skal jo ikke bruke slike tester for å måle stigning, men alle gjør det hehe. Jeg må prøve å slappe av og ta en dag om gangen.

Vis vedlegget 392870
Sniker innom for å si at jeg er helt enig med de andre her: dette ser veldig fint ut!! Jeg tror du kunne fått positiv digital 10 dpo slik testene ser ut. Skjønner at det er skummelt å tro etter å ha mistet, men akkurat nå er alt helt som det skal være. Gratulerer så mye!!! ❤️

Åh, tar du ta to prøver så at Riksen får en eller er de ok med å ikke få analysere? Ja jeg mistenker at det blir etter helgen, men tenkte ringe imorgen så at de kanskje ringer tilbake fredag i tilfelle svaret ligger der. Noen ganger har jeg faktisk fått svar etter to dager (uvanlig da).

Nei man skal jo ikke bruke slike tester for å måle stigning, men alle gjør det hehe. Jeg må prøve å slappe av og ta en dag om gangen.
Nei jeg tar bare den ene og ringer inn svaret selv jeg :p Ble så lei av å alltid ha blodprøvedag sent i uka og måtte vente til langt uti uka etter før jeg fikk svar - både mtp at jeg hadde jo alt fått neg test hjemme eller mens så jeg visste jo at jeg ikke var gravid, men måtte gå på medisinene til de fikk svar på blodprøven uansett..
Jeg får bare svake utslag på tidligtestene, så antar at dette bare er en kjemisk:facepalm:

Back
Topp