November 2022

Var til kontroll igjen idag. Fant kun 4 eggposer nå, 2 på 16mm, 1 på 14mm og 1 på 10mm. Kjenner jeg er ufattelig skuffet. Trodde denne runden med pergoveris skulle bli bedre. Forrige gang fant de 9 eggposer, 6 egg ut (ingen inn). Hvor mange egg blir det av 4 eggposer?

De forklarer det med at det er en dårlig syklus. Jeg spurte flere ganger om det ikke var verdt å avbryte istedet, men det var ikke aktuelt før man kanskje bare hadde to eggposer. Kjenner jeg syns det er mye penger å satse på det jeg opplever som dårlige odds. Og om vi ender opp med bare ett egg ut, blir jeg både skuffet og sint.

Var til kontroll igjen idag. Fant kun 4 eggposer nå, 2 på 16mm, 1 på 14mm og 1 på 10mm. Kjenner jeg er ufattelig skuffet. Trodde denne runden med pergoveris skulle bli bedre. Forrige gang fant de 9 eggposer, 6 egg ut (ingen inn). Hvor mange egg blir det av 4 eggposer?

De forklarer det med at det er en dårlig syklus. Jeg spurte flere ganger om det ikke var verdt å avbryte istedet, men det var ikke aktuelt før man kanskje bare hadde to eggposer. Kjenner jeg syns det er mye penger å satse på det jeg opplever som dårlige odds. Og om vi ender opp med bare ett egg ut, blir jeg både skuffet og sint.
Men det her er gamet.. dårlig syklus kan komme uansett men du aner jo ikke noe om kvalitet enda.. for alt du vet er det 4 bra egg der.. å mulig flere.. jeg hadde 1 follikel på 18 og resten under 10.. ble 3 egg og befruktning av det også.. så skjønner det føles teit. Men ikke gi opp helt enda

Men det her er gamet.. dårlig syklus kan komme uansett men du aner jo ikke noe om kvalitet enda.. for alt du vet er det 4 bra egg der.. å mulig flere.. jeg hadde 1 follikel på 18 og resten under 10.. ble 3 egg og befruktning av det også.. så skjønner det føles teit. Men ikke gi opp helt enda
Nei, det er helt sant. Men ifht forrige gang da ingen egg var gode nok til å settes inn, føler jeg ikke vi har mye håp mtp at det er enda mindre egg nå.

Men vi får se. Har tre dager til med stimulering, og uttak mandag.

Takk for at du deler ❤️

Sniker innom for å si at jeg er helt enig med de andre her: dette ser veldig fint ut!! Jeg tror du kunne fått positiv digital 10 dpo slik testene ser ut. Skjønner at det er skummelt å tro etter å ha mistet, men akkurat nå er alt helt som det skal være. Gratulerer så mye!!! ❤️
Så koselig at du er innom! Og tusen takk ❤️ Jeg begynner å tro litt mer på det etter mye sterkere test idag :love7 Hvordan går det med deg?

Nei jeg tar bare den ene og ringer inn svaret selv jeg :p Ble så lei av å alltid ha blodprøvedag sent i uka og måtte vente til langt uti uka etter før jeg fikk svar - både mtp at jeg hadde jo alt fått neg test hjemme eller mens så jeg visste jo at jeg ikke var gravid, men måtte gå på medisinene til de fikk svar på blodprøven uansett..
Jeg får bare svake utslag på tidligtestene, så antar at dette bare er en kjemisk:facepalm:
Haha sneaky :p Håper at det ikke er en kjemisk! ❤️

Jeg har et dilemma. Jeg er syk/forkjøla på cirka dag nr 10. Hodepine, 40 liter snørr i hjernen, lav feber, forferdelig hoste, tette bihuler, veldig sliten pga dårlig og oppstykket søvn. Negativ koronatest! CRP 24, så virker som virusinfeksjon (som må få gå sin gang :bored:).

Etter planen skal jeg starte progesteron i dag, fly :hungover: til klinikken i utlandet på mandag, og ha innsett på tirsdag.
Jeg snakket med klinikken i går, og det er visst mulig å forskyve oppstarten av progesteron og dermed innsettet også. Det er på tide å bestemme hva jeg skal gjøre!

Alternativer:
1. Fortsette planen. Gamble på at jeg snart blir frisk. Starte progesteron i dag, reise mandag, innsett tirsdag.
Risk 1: fortsatt syk når jeg reiser, ubehagelig.
Risk 2: fortsatt syk, påvirker innsettet negativt?
Risk 3: fortsatt så syk at må avlyse innsett og flytte det til januar.
2. Flytte planen x dager.
3. Avbryte planen, utsette til januar.

Jeg heller mot å prøve å forskyve det hele noen dager. Selv om jeg mister non-refundable flybilletter. Så lenge klinikken sier det er forsvarlig.

Hva ville dere gjort?

Jeg har et dilemma. Jeg er syk/forkjøla på cirka dag nr 10. Hodepine, 40 liter snørr i hjernen, lav feber, forferdelig hoste, tette bihuler, veldig sliten pga dårlig og oppstykket søvn. Negativ koronatest! CRP 24, så virker som virusinfeksjon (som må få gå sin gang :bored:).

Etter planen skal jeg starte progesteron i dag, fly :hungover: til klinikken i utlandet på mandag, og ha innsett på tirsdag.
Jeg snakket med klinikken i går, og det er visst mulig å forskyve oppstarten av progesteron og dermed innsettet også. Det er på tide å bestemme hva jeg skal gjøre!

Alternativer:
1. Fortsette planen. Gamble på at jeg snart blir frisk. Starte progesteron i dag, reise mandag, innsett tirsdag.
Risk 1: fortsatt syk når jeg reiser, ubehagelig.
Risk 2: fortsatt syk, påvirker innsettet negativt?
Risk 3: fortsatt så syk at må avlyse innsett og flytte det til januar.
2. Flytte planen x dager.
3. Avbryte planen, utsette til januar.

Jeg heller mot å prøve å forskyve det hele noen dager. Selv om jeg mister non-refundable flybilletter. Så lenge klinikken sier det er forsvarlig.

Hva ville dere gjort?
Jeg hadde holdt meg til planen. Mandag er jo en stund til, du burde være bedre innen da. :Heartbigred

Hei igjen :) nå har jeg satt gonapeptyl, så nå er hormonsprøytene et avsluttet kapittel iallefall.. fragmin er «snart» ferdig :p syns dem svir litt nå etter så mange stikk på magen :o

Har sånn utroooolig støl korsrygg av og på siden igår.. inatt ble lite med søvn pga det :p det er helt nytt for meg i dette «gamet» ;)

Så koselig at du er innom! Og tusen takk ❤️ Jeg begynner å tro litt mer på det etter mye sterkere test idag :love7 Hvordan går det med deg?
Å, så herlig med mye sterkere test i dag! Det kan jo typisk gå litt i rykk og napp. Takk, her går det veldig bra. Det ene lille egget vårt har blitt til en perfekt minibaby på snart 15 uker❤️ Heier på at du i år får tidenes julegave!

Back
Topp