November 2022

Hva hadde dere gjort ved siste forsøk, satt inn fersk blasto eller fryse ned og ha innsett på nyåret? Er vårt siste forsøk og er i villrede
Hvis kroppen er klar for det, altså ingen overstimulering, så ville jeg nok ha satt inn fersk. Men hvis legen råder deg til å heller gjøre fryseforsøk så er det sikker lurest å lytte tid det :)

Altså wow har det gått 15 uker allerede!! Gratulerer med perfekt minibaby :love7Utrolig stas at det ene egget var en skikkelig gullvariant :happy:
Takk, det føles godt at det blir ultralyd før jul, hvis vi kommer så langt. Et bankende hjerte skulle virkelig være en fantastisk julegave! Ønsker deg en fin graviditet videre ❤️
Tusen takk! ❤️Ja, etter IVF og all ventingen det medfører, synes jeg graviditeten har gått lynraskt så langt. :happy: Så takknemlig hver dag!

Er det sant! Å gratulerer! Husker deg fra noen av månedene mine. Så gode nyheter❤️ Hvor mange forsøk hadde du?
Tusen takk:happy: Den satt på 3. innsett, måtte i tillegg gjennom 3 avbrutte forsøk, bla pga få egg på vei. Hadde null tro på dette siste forsøket: egguttak ble gjennomført med kun ett egg ut. Vi har i tillegg redusert sædkvalitet. Men det viste seg under over alle under å bli befruktet og klare seg❤️Man vet virkelig aldri når lykken snur i denne prosessen. Håper det kan gi håp til dere som står i denne tøffe prosessen, unner dere så veldig å få ønskebarnet til slutt!

4 + 4, 18 dpo. Måtte inn for ny blodprøve i dag pga. noen småblødninger. hCG hadde heldigvis steget til over 700, så nå kan jeg forhåpentligvis roe ned og krysse fingrene for at det ikke kommer mer blod ❤️

Vedlegg

• 5F7877EF-E87B-4E61-92FB-506667AED2B2.jpeg
    5F7877EF-E87B-4E61-92FB-506667AED2B2.jpeg
    390,8 KB · Visninger: 54
Last edited:
Utsetter iallfall én dag. Har så stygg hoste at jeg kaster opp. Men jeg tror kanskje antibiotikaen jeg startet på i går har begynt å fungere, for ting har begynt å få en mer normal og frisk farge. Så ser an til i morgen tidlig om det blir kun den ene dagen eller flere. Greit at man kan være såpass fleksibel når man går på østrogen. :)
Da har jeg utsatt innsettet (minst) to dager, så da er det plutselig i desember! :bag: Fortsetter å henge her som dobbeltagent, håper det er greit. :)

4 + 4, 18 dpo. Måtte inn for ny blodprøve i dag pga. noen småblødninger. hCG hadde heldigvis steget til over 700, så nå kan jeg forhåpentligvis roe ned og krysse fingrene for at det ikke kommer mer blod ❤️
Håper du klarer å roe litt ned med så fin hcg. Skjønner virkelig at du ble skremt ❤️

Da har jeg utsatt innsettet (minst) to dager, så da er det plutselig i desember! :bag: Fortsetter å henge her som dobbeltagent, håper det er greit. :)
Det er faktisk ingen desembertråd. :confused013 Har jeg virkelig årets siste innsett her på forumet?
Så usikker på om jeg skal starte i dag. Jeg tror jeg er bedre, og da må jeg jo iallfall være det på onsdag som da blir reisedag. Men denne "forkjølelsen" har vært ualminnelig seig, så hvem vet?

HildeFraNordSør - Barn nr 3 - Innsett nr 2 - Progynova, Utrogestan, (aspirin) - innsett forhåpentligvis 28/11
Nå har jeg startet på progesteron, så falske EL er i dag!

Retter info til:
HildeFraNordSør - Barn nr 3 - Innsett nr 2 - Progynova, Utrogestan, (aspirin) - innsett 1/12

Det er faktisk ingen desembertråd. :confused013 Har jeg virkelig årets siste innsett her på forumet?
Så usikker på om jeg skal starte i dag. Jeg tror jeg er bedre, og da må jeg jo iallfall være det på onsdag som da blir reisedag. Men denne "forkjølelsen" har vært ualminnelig seig, så hvem vet?
Jeg fikk mensen i dag så starter opp i morgen. Så kan nok bli innsett på meg rundt 15 desember hvis dem bestemmer det går bra med fersk

Back
Topp