Så bra! 2023 blir året!Jeg fikk mensen i dag så starter opp i morgen. Så kan nok bli innsett på meg rundt 15 desember hvis dem bestemmer det går bra med fersk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! 2023 blir året!Jeg fikk mensen i dag så starter opp i morgen. Så kan nok bli innsett på meg rundt 15 desember hvis dem bestemmer det går bra med fersk
Akkurat nå sitter jeg bare og gråter fordi jeg vet ikke om jeg klarer å gå gjennom dette forsøket å vite at det er det siste forsøket. Alt føles bare tungt og mørkt utSå bra! 2023 blir året!
Ååå. Siste sjanse her også, så jeg kjenner igjen dommedagsfølelsen. Krysser fingrene for julegave til oss!Akkurat nå sitter jeg bare og gråter fordi jeg vet ikke om jeg klarer å gå gjennom dette forsøket å vite at det er det siste forsøket. Alt føles bare tungt og mørkt ut
Herlig, da er det ikke mange dager igjen til innsett! Håper du blir helt frisk snart!Nå har jeg startet på progesteron, så falske EL er i dag!
Retter info til:
HildeFraNordSør - Barn nr 3 - Innsett nr 2 - Progynova, Utrogestan, (aspirin) - innsett 1/12
Sender en god klemAkkurat nå sitter jeg bare og gråter fordi jeg vet ikke om jeg klarer å gå gjennom dette forsøket å vite at det er det siste forsøket. Alt føles bare tungt og mørkt ut
Jeg skal også ha fryseforsøk i desember, men kjenner jeg ikke har overskudd til å følge opp og lage en desember-tråd, så satser på at noen andre vil gjøre detDet er faktisk ingen desembertråd. Har jeg virkelig årets siste innsett her på forumet?
Så usikker på om jeg skal starte i dag. Jeg tror jeg er bedre, og da må jeg jo iallfall være det på onsdag som da blir reisedag. Men denne "forkjølelsen" har vært ualminnelig seig, så hvem vet?
Hehe, enig. Dvs, hvis jeg var sikker på at det ville gå bra, så hadde jeg nok gjerne kunne gjort det. Går det ikke bra trenger jeg kanskje en forumpause fra ca 8.desember.Jeg skal også ha fryseforsøk i desember, men kjenner jeg ikke har overskudd til å følge opp og lage en desember-tråd, så satser på at noen andre vil gjøre det
Jeg skal kanskje ha uttak rundt 1. desember hvis alt går bra. Så jeg er også i desember syklusen egentlig. Vi er helt sikkert flere enn 3 stk. ??Det er faktisk ingen desembertråd. Har jeg virkelig årets siste innsett her på forumet?
Så usikker på om jeg skal starte i dag. Jeg tror jeg er bedre, og da må jeg jo iallfall være det på onsdag som da blir reisedag. Men denne "forkjølelsen" har vært ualminnelig seig, så hvem vet?
Det hadde vært fint, men bare hvis du selv vil!Jeg skal kanskje ha uttak rundt 1. desember hvis alt går bra. Så jeg er også i desember syklusen egentlig. Vi er helt sikkert flere enn 3 stk. ??
Jeg føler meg også litt utsatt siden det er «siste forsøk» for 2 gang, med mindre det blir avbrutt igjen.
Jeg kan prøve å starte en tråd, hvis ingen andre vil. har aldri gjort det og vet ikke hvor god jeg blir til å følge opp men .
Ja jeg oppretta ett nå, så meld dere inn dere desember jenter Blir det for ille for meg ig jeg ikke klarer så får noen andre overta bare. Ordner seg! Masse lykke til jenter. I morra skal jeg på ul for å se om 7,5 mg Femar og 300ml menopur har gjort susenDet hadde vært fint, men bare hvis du selv vil!
Ved siden av "Rapportér" i innlegget skal det være tre prikker og en drop down meny, trykker du der kan du redigere.Litt flaut men hvordan endrer jeg hovedinnlegget? Når jeg skal legge til infoen deres! @Sofia87 @HildeFraNordSør
nope, jeg får det ikke til send skjermdump? må jeg opprette tråden på en anne måte kanskje? eller gå inn på den via noe?Ved siden av "Rapportér" i innlegget skal det være tre prikker og en drop down meny, trykker du der kan du redigere.
Noen mangler denne knappen av ulike grunner. Det er en egen tråd om det:nope, jeg får det ikke til send skjermdump? må jeg opprette tråden på en anne måte kanskje? eller gå inn på den via noe?
Skal klinikken prøve å dyrke de videre? Hvis de gjør det så mener de at det finnes håp i denne runden. Hvis ikke så kan det gå bedre neste gang. Lykke tilEr det noen håp når embryoene ikke har god kvalitet på dag 3?
Ååååh! Det er så nervepirrende og vondt Håper i det lengste at det er uskyldigJeg har jo spottet litt av og til, lys rosa, trodde det var pga lutinus. Det var det kanske også, men så igår kveld satt jeg på do og plutselig bare rant det fersk blod.. Hadde litt smerter også, men ikke noe voldsomt. Tok lutinus og la meg ned. To timer senere skjedde det samme igjen når jeg gikk på do. Satte da en ekstra lutinus siden mye kom ut. Inatt kom det ingenting, bare litt brunt og ingen smerter. Økning på test nå nettopp. Jeg vet at dette kan gå begge veier... Utrolig slitsomt, vi hadde begynt å glede oss bittelitt
Takk håper så inderlig det også.Ååååh! Det er så nervepirrende og vondt Håper i det lengste at det er uskyldig