Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter noe, blir spennende i morgen!Så, hos oss ble forsøket avbrutt, vi fikk kun ut to egg, ingen inn, MEN de inseminerte på uttaksdagen da jeg hadde to store follikler på høyre siden. Tok test søndag, for å teste ut Ovitrelle, den er negativ, tok bare en random test idag etter at jeg snakka med ei venninne, ikke morgenurin, men jeg kan kanskje skimte en strek? Viser veldig dårlig, men hva tenker dere? Kan det være Ovitrelle enda? Det er 10 dager siden Ovitrelle og inseminering forrige mandag. MEN jeg hadde to egg.
Jeg kan se noe!!I dag lurer jeg på om jeg skimter noe som kan bli til en skygge i morgen.
Takk for at du følger opp kjære duHei, beklager sen respons. Jeg skjønner at du ble skuffet. Denne prosessen kan føles veldig urettferdig. Hvordan går det nå? Ble det inseminasjon/noe på frys?
I dag lurer jeg på om jeg skimter noe som kan bli til en skygge i morgen.
Uff, alt vi må gjennom, så leit klemHcg’n min har gått ned så da ble det en SA her og…
Det var trist å høre. KlemHcg’n min har gått ned så da ble det en SA her og…
Det var veldig leit. Den følelsen er forferdelig. Stor klemHcg’n min har gått ned så da ble det en SA her og…
Jaaaaa her skjer det ting!! Krysser alt!6dp5dt!
Det er en så rar prosess dette her. Vi investerer masse tid og i mange fall mye penger, uten noen garantier. Det er tøft.Takk for at du følger opp kjære du
Jeg skrev litt ovenfor her, det ble aldri innsett, eggene delte seg ikke korrekt, men vi fikk inseminering. Det var forrige mandag, og vi hadde to gode eggposer som ikke var hentet fra på høyre side. Tok en test idag rundt 10.00, ikke morgenurin, og føler jeg kan se antydning til strek. Testet ut ovitrellen søndag.
Har vært skikkelig nedfor, da dette er vårt andre forsøk uten innsett, vi har gått privat og betalt enormt mye penger. Jeg har ikke hatt de største forventningene til insemineringen heller da vi aldri har blitt gravid naturlig. Og når vi i denne runden bare fikk ut to egg gikk jeg helt i kjelleren.
Ja, det er så santDet er en så rar prosess dette her. Vi investerer masse tid og i mange fall mye penger, uten noen garantier. Det er tøft.
Syns det så spennende ut med testen du la ut da, har du testet mer idag?
Ser streken uten å skru opp lyset på tlf til og med!!6dp5dt!