November 2022

Skulle ikke teste før i morgen, men klarte ikke vente. Det var bortkastet. :shifty:

Vedlegg

• IMG_20221205_083643.jpg
    IMG_20221205_083643.jpg
    3,1 MB · Visninger: 55
Så, hos oss ble forsøket avbrutt, vi fikk kun ut to egg, ingen inn, MEN de inseminerte på uttaksdagen da jeg hadde to store follikler på høyre siden. Tok test søndag, for å teste ut Ovitrelle, den er negativ, tok bare en random test idag etter at jeg snakka med ei venninne, ikke morgenurin, men jeg kan kanskje skimte en strek? Viser veldig dårlig, men hva tenker dere? Kan det være Ovitrelle enda? Det er 10 dager siden Ovitrelle og inseminering forrige mandag. MEN jeg hadde to egg.

Vedlegg

• D1DC2EF8-E849-4440-928D-C5D2AF2718E2.jpeg
    D1DC2EF8-E849-4440-928D-C5D2AF2718E2.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 89
Så, hos oss ble forsøket avbrutt, vi fikk kun ut to egg, ingen inn, MEN de inseminerte på uttaksdagen da jeg hadde to store follikler på høyre siden. Tok test søndag, for å teste ut Ovitrelle, den er negativ, tok bare en random test idag etter at jeg snakka med ei venninne, ikke morgenurin, men jeg kan kanskje skimte en strek? Viser veldig dårlig, men hva tenker dere? Kan det være Ovitrelle enda? Det er 10 dager siden Ovitrelle og inseminering forrige mandag. MEN jeg hadde to egg.
Skimter noe, blir spennende i morgen!

I dag lurer jeg på om jeg skimter noe som kan bli til en skygge i morgen. :hilarious:

Vedlegg

• IMG_20221206_110128.jpg
    IMG_20221206_110128.jpg
    3,3 MB · Visninger: 67
  • IMG_20221206_111003.jpg
    IMG_20221206_111003.jpg
    3,7 MB · Visninger: 67
Hei, beklager sen respons. Jeg skjønner at du ble skuffet. Denne prosessen kan føles veldig urettferdig. Hvordan går det nå? Ble det inseminasjon/noe på frys?
Takk for at du følger opp kjære du ❤️

Jeg skrev litt ovenfor her, det ble aldri innsett, eggene delte seg ikke korrekt, men vi fikk inseminering. Det var forrige mandag, og vi hadde to gode eggposer som ikke var hentet fra på høyre side. Tok en test idag rundt 10.00, ikke morgenurin, og føler jeg kan se antydning til strek. Testet ut ovitrellen søndag.

Har vært skikkelig nedfor, da dette er vårt andre forsøk uten innsett, vi har gått privat og betalt enormt mye penger. Jeg har ikke hatt de største forventningene til insemineringen heller da vi aldri har blitt gravid naturlig. Og når vi i denne runden bare fikk ut to egg gikk jeg helt i kjelleren.

Takk for at du følger opp kjære du ❤️

Jeg skrev litt ovenfor her, det ble aldri innsett, eggene delte seg ikke korrekt, men vi fikk inseminering. Det var forrige mandag, og vi hadde to gode eggposer som ikke var hentet fra på høyre side. Tok en test idag rundt 10.00, ikke morgenurin, og føler jeg kan se antydning til strek. Testet ut ovitrellen søndag.

Har vært skikkelig nedfor, da dette er vårt andre forsøk uten innsett, vi har gått privat og betalt enormt mye penger. Jeg har ikke hatt de største forventningene til insemineringen heller da vi aldri har blitt gravid naturlig. Og når vi i denne runden bare fikk ut to egg gikk jeg helt i kjelleren.
Det er en så rar prosess dette her. Vi investerer masse tid og i mange fall mye penger, uten noen garantier. Det er tøft. ❤️
Syns det så spennende ut med testen du la ut da, har du testet mer idag?

Ser garantert
Det er en så rar prosess dette her. Vi investerer masse tid og i mange fall mye penger, uten noen garantier. Det er tøft. ❤️
Syns det så spennende ut med testen du la ut da, har du testet mer idag?
Ja, det er så sant ❤️

Testet idsg også, morgenurin viste ingenting, men har vært oppe to ganger inatt pga covid og hoste. Men tok en test litt utpå dagen etter at jeg hadde sovet litt, og den var lik testen igår. Føler jeg må skimte veldig, men kan ane en liten strek.

Spent på imorgen, men er forberedt på ingen strek også. I det ene sekundet tillater jeg meg å glede meg litt, mens i det andre er jeg overbevist om at der er en skyggestrek og ønske om positiv test.

Back
Topp