November 2022

Var inne til kontroll idag, de fant bare 5 eggposer. Kjenner jeg er kjempeskuffa. Forrige runde fant de 9, med 6 egg ut, ingen inn. Denne gangen er jo på pergoveris, så hadde håpet på et enda bedre forsøk enn forrige runde.

Har fått justert dosen fra 225 til 300, ny kontroll på onsdag. Uttak blir enten fredag eller mandag.

Kjenner jeg egentlig bare er lei alt akkurat nå.
Krysser fingrene for at det blir egg av skikkelig god kvalitet! Til syvende og sist er det det viktige, men jeg forstår følelsen ❤️

Var inne til kontroll idag, de fant bare 5 eggposer. Kjenner jeg er kjempeskuffa. Forrige runde fant de 9, med 6 egg ut, ingen inn. Denne gangen er jo på pergoveris, så hadde håpet på et enda bedre forsøk enn forrige runde.

Har fått justert dosen fra 225 til 300, ny kontroll på onsdag. Uttak blir enten fredag eller mandag.

Kjenner jeg egentlig bare er lei alt akkurat nå.
Forstår jo det.. men nå vet du ikke kvaliteten på det :) jeg var super misfornøyd men endte jo opp med befruktning og innsett <3

Bkh - 32 - første - Riksen - innsett nr 14 - progynova og prolutex - hadde innsett 15/11. Rugedag 6 idag med svaaak positiv test i går, og litt sterkere - men fortsatt svak - positiv idag, og lyserosa på papiret hver gang jeg tørker meg:nailbiting:

8 dager til innsett, hvis morgendagens undersøkelse går bra. På forsiden av nrk står det at man ikke bør kjøre bil her i morgen, men jeg kan jo ikke gå glipp av den timen? :confused013

Bkh - 32 - første - Riksen - innsett nr 14 - progynova og prolutex - hadde innsett 15/11. Rugedag 6 idag med svaaak positiv test i går, og litt sterkere - men fortsatt svak - positiv idag, og lyserosa på papiret hver gang jeg tørker meg:nailbiting:
Velkommen! Så spennede, da ligger vi nesten likt (hadde innsett 14/11 på Riksen). Jeg har også positive tester og hadde rosa spotting lørdag-søndag. Masse lykke til!

det kan være bare magen min som spiller meg et puss. Jeg har aldri vært overstimulert før. Men skal følge med litt. For ul er ikke før om en uke. Så er vel lurt å si ifra hvis det blir ille før det?
Ja bedre å si ifra en gang for mye!

8 dager til innsett, hvis morgendagens undersøkelse går bra. På forsiden av nrk står det at man ikke bør kjøre bil her i morgen, men jeg kan jo ikke gå glipp av den timen? :confused013
Alternativt, hvis det er skikkelig ille, så kanskje det går an å ta kontrollen en dag senere? Der er jo ingen problem å skyve på ting i styrt syklus sånn sett. Bare klinikken som skal ha tid. Du må jo komme deg frem i god behold...

Alternativt, hvis det er skikkelig ille, så kanskje det går an å ta kontrollen en dag senere? Der er jo ingen problem å skyve på ting i styrt syklus sånn sett. Bare klinikken som skal ha tid. Du må jo komme deg frem i god behold...
Ja, skal se an føret i morgen selvsagt. :)

13dpo og negativ test. Kan settes på ikke gravid

Vedlegg

• C08ED799-B1E4-4AEB-9453-EE98C8FC3045.jpeg
    C08ED799-B1E4-4AEB-9453-EE98C8FC3045.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 61
Jeg kan settes på ikke gravid :/ Det gikk ikke denne gangen. Venter til nyåret før det evt prøves igjen. Fikk tre egg på frys.
Masse lykke til dere som har to streker, og dere som venter på testing fremover. Så glad for hver eneste som får positivt her inne :Heartred
Trist at det ikke gikk denne gangen :( Men fint å ha flere på frys! Lykke til videre ❤️

CD13 og slimhinna var 8,5. Håper det er bra.

Målte også CRP, for jeg er helt nedsylta i bihulebetennelse og med stygg hoste. Den var 24, så da er det vel ikke noe behandling å håpe på, og jeg må bare håpe at jeg blir friskere til jeg skal reise ut av landet om 6 dager. :hungover::sorry:

Jeg har fått ganske heftig influensa, hele familien har. Hadde feber oppe i 41,5 idag. Skal inn til kontroll imorgen, med uttak enten fredag eller mandag. Spurte om de avbrøt forsøk grunnet dette, og de kunne ikke huske å noengang ha avbrutt et forsøk.

Finner lite info om influensa og IVF, men føler jo kanskje dette minimerer sjansene våre enda litt til?

Er det noen som har vært syke og gjennomført IVF, og det var suksessfullt?

Back
Topp