Hurra! Med gledeJeg kan settes på ruger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Med gledeJeg kan settes på ruger
Krysser fingrene for at det blir egg av skikkelig god kvalitet! Til syvende og sist er det det viktige, men jeg forstår følelsenVar inne til kontroll idag, de fant bare 5 eggposer. Kjenner jeg er kjempeskuffa. Forrige runde fant de 9, med 6 egg ut, ingen inn. Denne gangen er jo på pergoveris, så hadde håpet på et enda bedre forsøk enn forrige runde.
Har fått justert dosen fra 225 til 300, ny kontroll på onsdag. Uttak blir enten fredag eller mandag.
Kjenner jeg egentlig bare er lei alt akkurat nå.
Forstår jo det.. men nå vet du ikke kvaliteten på det jeg var super misfornøyd men endte jo opp med befruktning og innsett <3Var inne til kontroll idag, de fant bare 5 eggposer. Kjenner jeg er kjempeskuffa. Forrige runde fant de 9, med 6 egg ut, ingen inn. Denne gangen er jo på pergoveris, så hadde håpet på et enda bedre forsøk enn forrige runde.
Har fått justert dosen fra 225 til 300, ny kontroll på onsdag. Uttak blir enten fredag eller mandag.
Kjenner jeg egentlig bare er lei alt akkurat nå.
Oi oi, håper det ikke blir alt for ille!Føler meg sø oppblåst og stimulert allerede! Dag 2 med sprøyter!
300ml menopur, 7,5mg letrozol.
det kan være bare magen min som spiller meg et puss. Jeg har aldri vært overstimulert før. Men skal følge med litt. For ul er ikke før om en uke. Så er vel lurt å si ifra hvis det blir ille før det?Oi oi, håper det ikke blir alt for ille!
Jeg har bisolvon, bronkyl og neseskyllehorn, håper det gjør susen. Takk!Pøs på med fenumax det er slimløsende. God bedring!
Velkommen! Så spennede, da ligger vi nesten likt (hadde innsett 14/11 på Riksen). Jeg har også positive tester og hadde rosa spotting lørdag-søndag. Masse lykke til!Bkh - 32 - første - Riksen - innsett nr 14 - progynova og prolutex - hadde innsett 15/11. Rugedag 6 idag med svaaak positiv test i går, og litt sterkere - men fortsatt svak - positiv idag, og lyserosa på papiret hver gang jeg tørker meg
Ja bedre å si ifra en gang for mye!det kan være bare magen min som spiller meg et puss. Jeg har aldri vært overstimulert før. Men skal følge med litt. For ul er ikke før om en uke. Så er vel lurt å si ifra hvis det blir ille før det?
Dårlig timing på det været altså... Du må ta deg skikkelig god tid, håper det går fint!8 dager til innsett, hvis morgendagens undersøkelse går bra. På forsiden av nrk står det at man ikke bør kjøre bil her i morgen, men jeg kan jo ikke gå glipp av den timen?
Alternativt, hvis det er skikkelig ille, så kanskje det går an å ta kontrollen en dag senere? Der er jo ingen problem å skyve på ting i styrt syklus sånn sett. Bare klinikken som skal ha tid. Du må jo komme deg frem i god behold...8 dager til innsett, hvis morgendagens undersøkelse går bra. På forsiden av nrk står det at man ikke bør kjøre bil her i morgen, men jeg kan jo ikke gå glipp av den timen?
Ja, skal se an føret i morgen selvsagt.Alternativt, hvis det er skikkelig ille, så kanskje det går an å ta kontrollen en dag senere? Der er jo ingen problem å skyve på ting i styrt syklus sånn sett. Bare klinikken som skal ha tid. Du må jo komme deg frem i god behold...
Trist at det ikke gikk denne gangen Men fint å ha flere på frys! Lykke til videreJeg kan settes på ikke gravid :/ Det gikk ikke denne gangen. Venter til nyåret før det evt prøves igjen. Fikk tre egg på frys.
Masse lykke til dere som har to streker, og dere som venter på testing fremover. Så glad for hver eneste som får positivt her inne
Det var leit Masse lykke til med innsettet i desember!13dpo og negativ test. Kan settes på ikke gravid