November 2022

Takk :) det er at dem fjerner ett eller annet rundt egget for at det skalutvikle seg letter eller noe slikt. Er visst helt nytt. Finner ingen norske sider om det :) det er en mer skånsom metode visstnok.
Ah ok! Er det det som kalles assisted hatching på engelsk? Spennende!

Ja, heldigvis fikk jeg time mandag morgen! Ikke så happy sjef, men jeg har jo rett på det så hun må bare bite i det :smiley-ashamed004
Så bra at du fikk time! Ja det må hun bare - du skal ikke ha dårlig samvittighet for det. Håper på gode resultater på mandag ❤️

Aha. I Porsgrunn er det avbrutt hvis det ikke blir innsett.
Helfo sier også at dersom det ikke er innsett er det avbrutt
@Statistikern
Da kan jeg settes på stimulerer. Med litt nye medesiner

sandy01 - 31år - barn 1 - porsgrunn - 5 - menopur, letrozol, fyremadel, ovitrelle - oppstart 20/11…

Har noen her brukt letrozol piller med menopur? Når på dagen har dere tatt de pillene i såfall?
Jeg tok de på morgenen:) men det var bare fordi det var enkelt :P

Helfo sier også at dersom det ikke er innsett er det avbrutt

Jeg tok de på morgenen:) men det var bare fordi det var enkelt :p
Okei. Jeg dro av gårde så jeg må ta de sammen med sprøytene tror jeg. Spent på nytt forsøk. Prøvd å slappe av i denne ventetida.

Ah ok! Er det det som kalles assisted hatching på engelsk? Spennende!
Er det noe Porsgrunn har begynt med? Skjønte ikke hva det skulle hjelpe for?

Første gang jeg ikke har testa fra 8/9 dpo, og utrolig nok klør det lite i testefingrene :knegg:
Er 12dpo og kunne ikke brydd meg mindre om å teste :bored:
Tror det er den ekstreme frykten for å faktisk få en positiv test og begynne å psyke seg opp til nok en runde Cytotec som er litt for godt planta i meg :blackeye:
Kanskje jeg denne ganga, utrolig nok, kommer til å vente helt til mensen kommer :knegg:

Nå kan det vel ikke være Ovitrelle lenger?! 13 dpo, og testene har steget… ❤️ den blå er MakeSure 25 mlu, den andre er metode 10 mlu og babyplan tidlig. Kjenner jeg ikke jubler høyt enda, testdag på onsdag… Åh, så spennende. Tenk hvis det hadde gått denne gangen, etter 18 prøveperioder:sad010❤️

Vedlegg

• 7470209C-77B9-4F1E-866D-C81E41871E26.jpeg
    7470209C-77B9-4F1E-866D-C81E41871E26.jpeg
    468,7 KB · Visninger: 87
  • F1384991-5DBF-4D59-86C1-4ACA72B15114.png
    F1384991-5DBF-4D59-86C1-4ACA72B15114.png
    6,5 MB · Visninger: 86
  • 402E859A-285D-4123-AF13-3B33AD5EFF2D.png
    402E859A-285D-4123-AF13-3B33AD5EFF2D.png
    6,9 MB · Visninger: 81
Last edited:
Nå kan det vel ikke være Ovitrelle lenger?! 13 dpo, og testene har steget… ❤️ den blå er MakeSure 25 mlu, den andre er metode 10 mlu og babyplan tidlig. Kjenner jeg ikke jubler høyt enda, testdag på onsdag… Åh, så spennende. Tenk hvis det hadde gått denne gangen, etter :smiley-angry017 PP 18!!
Gratulerer :Heartbigred :Heartbigred

Nå kan det vel ikke være Ovitrelle lenger?! 13 dpo, og testene har steget… ❤️ den blå er MakeSure 25 mlu, den andre er metode 10 mlu og babyplan tidlig. Kjenner jeg ikke jubler høyt enda, testdag på onsdag… Åh, så spennende. Tenk hvis det hadde gått denne gangen, etter :smiley-angry017 PP 18!!
Hvisker forsiktig gratulerer :love7

Jeg sier gratulerer jeg ❤️❤️❤️ Defintivt ikke ovitrelle. Så utrolig gøy!!!

Plot twist - kona mi klarte ikke å vente til mandag... :hilarious: Disse testene er fra igår kveld 10 dpo og nå på morgenen 11 dpo :nailbiting: Vanlig make sure. Ingen direkte stigning, men jeg har mer konsentrert urin på kvelden så får bare avvente å se hvordan det utvikler seg videre :smiley-angelic001

IMG_20221120_101718_edit_217134076549679.jpg

Første gang jeg ikke har testa fra 8/9 dpo, og utrolig nok klør det lite i testefingrene :knegg:
Tror det er den ekstreme frykten for å faktisk få en positiv test og begynne å psyke seg opp til nok en runde Cytotec som er litt for godt planta i meg :blackeye:
Kanskje jeg denne ganga, utrolig nok, kommer til å vente helt til mensen kommer :knegg:
Uff, jeg skjønner den altså ❤️ Har du klart å tenke på annet i ventetiden?

Plot twist - kona mi klarte ikke å vente til mandag... :hilarious: Disse testene er fra igår kveld 10 dpo og nå på morgenen 11 dpo :nailbiting: Vanlig make sure. Ingen direkte stigning, men jeg har mer konsentrert urin på kvelden så får bare avvente å se hvordan det utvikler seg videre :smiley-angelic001

Vis vedlegget 392647
Hurra! Både for å være to om testegalskapen, og for positiv test! ❤️

Uff, jeg skjønner den altså ❤️ Har du klart å tenke på annet i ventetiden?
Jaa, har egentlig det. Har hentet ut estradot og cyclogest til fryseforsøk hos Porsgrunn når mensen kommer også, så har ikke alkurat troa på denne runden :hilarious: Hjelper litt å kunne begynne rett på nytt innsett.
Hvordan er det med deg? Har du begynt å teste noe?

Vis vedlegget 392647
Woooow! Ser nå at du har testet ja! Så utrolig spennende! Krysser fingre og tær for at dette er en terminspire :smiley-bounce016

Helt til mensen ikke kommer! :Heartpink

Back
Topp