Sandy01
Forelsket i forumet
Masse lykke til! Heier på eggene dine! 3 befruktet er jo kjempe bra!Alle tre er heldigvis befruktet og ser bra ut. Så nå er det bare å vente og se om det ser like bra ut mandag og om det blir innsett..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til! Heier på eggene dine! 3 befruktet er jo kjempe bra!Alle tre er heldigvis befruktet og ser bra ut. Så nå er det bare å vente og se om det ser like bra ut mandag og om det blir innsett..
Ah ok! Er det det som kalles assisted hatching på engelsk? Spennende!Takk det er at dem fjerner ett eller annet rundt egget for at det skalutvikle seg letter eller noe slikt. Er visst helt nytt. Finner ingen norske sider om det det er en mer skånsom metode visstnok.
Dette ser veldig lovende ut!!! Krysser alt!Make sure vanlig 25 mlu tatt på ettermiddagsurin! Kan dette virkelig gå veien????
Så bra at du fikk time! Ja det må hun bare - du skal ikke ha dårlig samvittighet for det. Håper på gode resultater på mandagJa, heldigvis fikk jeg time mandag morgen! Ikke så happy sjef, men jeg har jo rett på det så hun må bare bite i det
Det kan være har ikke lest meg så mye opp på det pga redsel av å få litt panikk for at man leser så mye om dette nå skal dette gå bra uten stress altså veldig spennende!Ah ok! Er det det som kalles assisted hatching på engelsk? Spennende!
Helfo sier også at dersom det ikke er innsett er det avbruttAha. I Porsgrunn er det avbrutt hvis det ikke blir innsett.
Jeg tok de på morgenen men det var bare fordi det var enkelt@Statistikern
Da kan jeg settes på stimulerer. Med litt nye medesiner
sandy01 - 31år - barn 1 - porsgrunn - 5 - menopur, letrozol, fyremadel, ovitrelle - oppstart 20/11…
Har noen her brukt letrozol piller med menopur? Når på dagen har dere tatt de pillene i såfall?
Okei. Jeg dro av gårde så jeg må ta de sammen med sprøytene tror jeg. Spent på nytt forsøk. Prøvd å slappe av i denne ventetida.Helfo sier også at dersom det ikke er innsett er det avbrutt
Jeg tok de på morgenen men det var bare fordi det var enkelt
Er det noe Porsgrunn har begynt med? Skjønte ikke hva det skulle hjelpe for?Ah ok! Er det det som kalles assisted hatching på engelsk? Spennende!
GratulererNå kan det vel ikke være Ovitrelle lenger?! 13 dpo, og testene har steget… den blå er MakeSure 25 mlu, den andre er metode 10 mlu og babyplan tidlig. Kjenner jeg ikke jubler høyt enda, testdag på onsdag… Åh, så spennende. Tenk hvis det hadde gått denne gangen, etter PP 18!!
Hvisker forsiktig gratulererNå kan det vel ikke være Ovitrelle lenger?! 13 dpo, og testene har steget… den blå er MakeSure 25 mlu, den andre er metode 10 mlu og babyplan tidlig. Kjenner jeg ikke jubler høyt enda, testdag på onsdag… Åh, så spennende. Tenk hvis det hadde gått denne gangen, etter PP 18!!
Jeg sier gratulerer jeg Defintivt ikke ovitrelle. Så utrolig gøy!!!Nå kan det vel ikke være Ovitrelle lenger?! 13 dpo, og testene har steget… den blå er MakeSure 25 mlu, den andre er metode 10 mlu og babyplan tidlig. Kjenner jeg ikke jubler høyt enda, testdag på onsdag… Åh, så spennende. Tenk hvis det hadde gått denne gangen, etter PP 18!!
Uff, jeg skjønner den altså Har du klart å tenke på annet i ventetiden?Første gang jeg ikke har testa fra 8/9 dpo, og utrolig nok klør det lite i testefingrene
Er 12dpo og kunne ikke brydd meg mindre om å teste
Tror det er den ekstreme frykten for å faktisk få en positiv test og begynne å psyke seg opp til nok en runde Cytotec som er litt for godt planta i meg
Kanskje jeg denne ganga, utrolig nok, kommer til å vente helt til mensen kommer
Uff, jeg skjønner den altså Har du klart å tenke på annet i ventetiden?
Gratulerer til dere ogPlot twist - kona mi klarte ikke å vente til mandag... Disse testene er fra igår kveld 10 dpo og nå på morgenen 11 dpo Vanlig make sure. Ingen direkte stigning, men jeg har mer konsentrert urin på kvelden så får bare avvente å se hvordan det utvikler seg videre
Vis vedlegget 392647
Hurra! Både for å være to om testegalskapen, og for positiv test!Plot twist - kona mi klarte ikke å vente til mandag... Disse testene er fra igår kveld 10 dpo og nå på morgenen 11 dpo Vanlig make sure. Ingen direkte stigning, men jeg har mer konsentrert urin på kvelden så får bare avvente å se hvordan det utvikler seg videre
Vis vedlegget 392647
Jaa, har egentlig det. Har hentet ut estradot og cyclogest til fryseforsøk hos Porsgrunn når mensen kommer også, så har ikke alkurat troa på denne runden Hjelper litt å kunne begynne rett på nytt innsett.Uff, jeg skjønner den altså Har du klart å tenke på annet i ventetiden?
Woooow! Ser nå at du har testet ja! Så utrolig spennende! Krysser fingre og tær for at dette er en terminspirePlot twist - kona mi klarte ikke å vente til mandag... Disse testene er fra igår kveld 10 dpo og nå på morgenen 11 dpo Vanlig make sure. Ingen direkte stigning, men jeg har mer konsentrert urin på kvelden så får bare avvente å se hvordan det utvikler seg videre
Vis vedlegget 392647
Helt til mensen ikke kommer!Første gang jeg ikke har testa fra 8/9 dpo, og utrolig nok klør det lite i testefingrene
Er 12dpo og kunne ikke brydd meg mindre om å teste
Tror det er den ekstreme frykten for å faktisk få en positiv test og begynne å psyke seg opp til nok en runde Cytotec som er litt for godt planta i meg
Kanskje jeg denne ganga, utrolig nok, kommer til å vente helt til mensen kommer