November 2022

16687756550905840908833156612983.jpg

Vet ikke helt hva jeg tenker. Denne er jo negativ, men typisk for meg er positiv senere i dag eller i morgen når den er så sterk som dette. Men I går var jeg jo på ultralyd og største follikel var 9 mm. Men han er jo en bajas han legen og lette ikke akkurat så godt oppi der.... jeg tror han ikke har funnet ledende follikel og jeg får positiv test i morgen. Håper det ikke fører til avbrutt forsøk for prednisolon har virkelig fucka med hodet mitt denne gangen og jeg vil helst ikke at det skal være forgjeves....

Last edited:
Vis vedlegget 392533
Vet ikke helt hva jeg tenker. Denne er jo negativ, men typisk for meg er positiv senere i dag eller i morgen når den er så sterk som dette. Men I går var jeg jo på ultralyd og største follikel var 9 mm. Men han er jo en bajas han legen og lette ikke akkurat så godt oppi der.... jeg tror han ikke har funnet ledende follikel og jeg får positiv test i morgen. Håper det ikke fører til avbrutt forsøk for prednisolon har virkelig fucka med hodet mitt denne gangen og jeg vil helst ikke at det skal være forgjeves....
Det må være utrolig frustrerende at legen kanskje ikke har funnet ledende follikel... :banghead: Får du til en ny time på mandag, og har du mulighet for å gå et annet sted? Uansett håper jeg at du kan få til en ny sjekk. Helt enig som du skrev tidligere at du skal ha rett til god medisinsk behandling uansett hvor du bor... Håper det ordner seg!!

Da har jeg vært på uttak. Kjempe skuffet. De klarte bare få ut 3 egg, selv om vi vet det er flere der inne. Uttaket var drit vondt. De klarte ikke få ut noen fra høyre eggstokk da den lå så høyt oppe. Han måtte gi seg for å ikke treffe tarmen. Akkurat nå er jeg bare lei meg og har vondt. Jeg har bestemt at dette blir siste uttak, jeg orker ikke dette flere ganger..
Jeg skjønner skuffelsen men håper for deg at gulleget er blant de 3! ❤️❤️❤️ God bedring ❤️

Da er uttaket gjort :) 4 egg ut. Dem blir gjort icsi på pluss «stripping» som visstnok er ganske nytt, så får vi håpe telefonen i morgen er positiv :D noen som har gjort «stripping» her? :)
Gratulerer med overstått! Krysser fingrene for god befruktning. Aldri hørt om stripping, hva er det for noe?

Vis vedlegget 392533
Huffff :( hvor mye prednisolon tar du?

Er det noen som vet hva som forventes å se på scanninger hvis man er i medisinert fryseforsøk? Går på østrogen (progynova). Er det meningen at slimhinnen skal vokse, men ingen follikler?

Det må være utrolig frustrerende at legen kanskje ikke har funnet ledende follikel... :banghead: Får du til en ny time på mandag, og har du mulighet for å gå et annet sted? Uansett håper jeg at du kan få til en ny sjekk. Helt enig som du skrev tidligere at du skal ha rett til god medisinsk behandling uansett hvor du bor... Håper det ordner seg!!
Ja, heldigvis fikk jeg time mandag morgen! Ikke så happy sjef, men jeg har jo rett på det så hun må bare bite i det :smiley-ashamed004

Back
Topp