Takk!
Stimuleringen gikk greit. Først 22 dager med Synarela, så måtte jeg på tre UL for å få riktig dose med Gonal-F. Reagerte nesten ingenting på stimuleringen etter de to første rundene på 150 og 175 IU. Måtte opp i 225 før det kom en reaksjon, så det var mange tøffe dager i den perioden. Ble (og er fremdeles) delvis sykemeldt, og det var veldig befriende. Få muligheten til å roe litt ned.
Uttaket hadde jeg gruet meg veldig til. Har bare en eggstokk, og fikk egentlig beskjed om at den lå vanskelig til, så det var to leger inne på rommet, men heldigvis hadde den kommet seg lenger ned. Vet ikke hvor mange eggposer de tømte, men fikk ut 5 egg, hvorav 3 ble befruktet. Har nå to på frys ble også veldig overrasket over hvor lite vondt det var, nesten ikke i det hele tatt. Kjente litt på lokalbedøvelsen og et par ganger hvor det stakk litt, ellers ingenting. Var inne 0840 og dro 0910. Veldig deilig!
Nå er jeg superspent og har selvsagt en dårlig magefølelse allerede… har hatt tre runder med inseminering, hvor en var kjemisk. Er enslig, så ikke barebare å prøve i mellomtiden heller