November 2021

Jeg har offisiell testdato i morgen, og har utrolig nok klart å holde meg fra å teste hittil. Er såå redd for å bli skuffet så ville utsette det lengst mulig.
Har ingen følelse på at jeg er gravid nå, og forventer igrunn at jeg får negativ test i morgen.
Eneste jeg har kjent på er at jeg er ofte kvalm, eller det er en kvalme som ligger i halsen og føler jeg ofte kan kaste opp. Det er noe jeg aldri har opplevd før. Men tenker jo at det ikke har noe med graviditet å gjøre.

Meen det blir uansett spennende i morgen, og blir greit å få tatt en test for å vite for sikkert.

Masse lykke til! Krysser fingrene for deg! :Heartred

Jeg har offisiell testdato i morgen, og har utrolig nok klart å holde meg fra å teste hittil. Er såå redd for å bli skuffet så ville utsette det lengst mulig.
Har ingen følelse på at jeg er gravid nå, og forventer igrunn at jeg får negativ test i morgen.
Eneste jeg har kjent på er at jeg er ofte kvalm, eller det er en kvalme som ligger i halsen og føler jeg ofte kan kaste opp. Det er noe jeg aldri har opplevd før. Men tenker jo at det ikke har noe med graviditet å gjøre.

Meen det blir uansett spennende i morgen, og blir greit å få tatt en test for å vite for sikkert.
Så flink du er som ikke har testet! Håper du blir belønnet med positiv test i morgen :Heartred

Håper det er siste for deg nå da, jeg måtte også gå en del lenger. Ble 14 dager tilsammen og vel 22.000 kroner i medisiner kun for ett forsøk men når det var over så tenkte jeg ikke mer på det. Nå er det bare å vente på å teste nå som uttak og innsett er ferdig :Heartpink

Jeg stimulerte lenge sist da vi prøvde på førstemann. Lengste var vel 21 dager eller så :) Hadde 4 egguttak og alle like håpløse på den fronten… Men nå har de skrudd opp dosen skikkelig så hadde jo et lite håp. Ble bare så fortvilet etter timen hos gyn med feilinformasjon osv.

Lykke til imorgen ❤️

Jeg har ikke ord. Ventetiden lønnet seg, og jeg fikk endelig positiv test i dag :hello2

Vedlegg

• IMG_20211117_073502.jpg
    IMG_20211117_073502.jpg
    1,1 MB · Visninger: 121
Jeg har ikke ord. Ventetiden lønnet seg, og jeg fikk endelig positiv test i dag :hello2

Ååå gratulerer så mye!!!:Heartred Er du 5+0 idag? Imponerende at du har klart å ikke teste!:hello2

Jeg liker andelen gravide i novembergruppa altså!! Håper suksessen bare fortsetter og fortsetter!:happy093.

Ååå gratulerer så mye!!!:Heartred Er du 5+0 idag? Imponerende at du har klart å ikke teste!:hello2

Jeg liker andelen gravide i novembergruppa altså!! Håper suksessen bare fortsetter og fortsetter!:happy093.
Jeg også stusset litt over det om jeg er 5+0. Så nå begynte jeg å stresse for om det blir kjemisko_O
Meeeen det må jeg prøve å legge fra meg og nyte tiden til så lenge :Heartred

Jeg også stusset litt over det om jeg er 5+0. Så nå begynte jeg å stresse for om det blir kjemisko_O
Meeeen det må jeg prøve å legge fra meg og nyte tiden til så lenge :Heartred

Jeg tror du uansett er over faren for kjemisk med så sterke tester!:joyful::Heartred

Jeg hadde det på følelsen! Gratulerer! :D:Heartred Fantastiske tester!!

Venter på ny kontroll her, forhåpentligvis siste jeg trenger… Ganske sliten, så spørs om jeg må be om sykemelding ut uken.

Spent på beskjed om videre plan. Uttak på mandag hadde i grunn vært skikkelig krise…

Da er medisiner pakket klart å jeg skal snart reise. UL på meg idag så håper at eggene har kommet seg i størrelse. Porsgrunn trodde det ble uttak på fredag, så da antar jeg at det blir det.. :)

Da er medisiner pakket klart å jeg skal snart reise. UL på meg idag så håper at eggene har kommet seg i størrelse. Porsgrunn trodde det ble uttak på fredag, så da antar jeg at det blir det.. :)

Vi "sees" nok sikkert fredag :)

Ja, nye har skjedd her og mine mistanker om elendig gyn de andre kontrollene er forsterket.

3-4 19 mm
5-6 18 mm
Rundt 4 på 16 mm
20+ på 10-12 mm

Da kan neppe den minste vært 12 mm mandag… Venter på beskjed ang uttak. Hadde væske i buken også, så blir vel totalfrys med gonapeptyl :(

Her er det som vanlig.. svært lite å rope hurra for ;( nesten ingen økning what so ever . Så her er det
1 x 16 mm
2 x 15 mm
1 x 14 mm
1 x 13 mm
1 x 12 mm
6 x 10-11 mm
9 x >10 mm

Håper for all del jeg kan forsette ei uke til for det her er for lite! Men dette var Porsgrunn så uenig i sist gang . :( Så får bare vente å høre..

Back
Topp