TaaaakkGRATULERER! Fantastisk at du klarte å vente så lenge.
Og det lønnet seg for meg denne gangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TaaaakkGRATULERER! Fantastisk at du klarte å vente så lenge.
Og det lønnet seg for meg denne gangen
Da ringte de å jeg får gå på bemfola ut uka.. ny UL fredag og uttak mest trolig mandag <3 ble så lettet nå .!

Jeg forstår jeg kjempegodt!! Det er en utrolig krevende prosess vi står i. Og faren for nedturer er store, og det er et slag i trynet hver eneste gang det ikke går vegen.Huff. Mistet trua på at det har gått den her gangen. Vært på do 2 ganga no, frisk blod på papiret. En del runde 2 på do. Og ingen gravid symptomer. Begynne å få magesmerter i nedre del av magen.og vondt i ryggen.
Så dette forsøket føler jeg gikk i dass. er så lei av å prøve å bli gravid. Så lei av alle hormoner og sprøyter å alt. Gir straks opp. Føler at vi aldri skal få den lykken igjen.
Føler universitetet er sånn hahaha jeg fikk deg til å tro du var gravid at det skulle få fint denne gangen men hahah nei lurte deg til en ny depresjon, skyld for å ikke kan gi mannen et barn. Har ikke lyst til å gå gjennom alle hormonene og medisinen igjen. Føler det går utover sønnen vår på straks 5 år. Er så sykt lei alt, de fleste vennene mine er enten gravid eller har fått barn. Værste er når jeg er på jobb å ser gravide damer. Blir litt smålig deppa over at det ikke går.
Beklager mye sutring

Jeg forstår jeg kjempegodt!! Det er en utrolig krevende prosess vi står i. Og faren for nedturer er store, og det er et slag i trynet hver eneste gang det ikke går vegen.
Jeg har selv vært gjennom 4 mislykket innsett, alle vennene mine har flere barn og jeg begynner å dra på åra. Har lenge gått med tanken om at det aldri kommer til å bli vår tur.
Selvom jeg fikk positiv graviditetstest i dag så klarer jeg ikke å la være og tenke det værste at noen kommer til å skje og at jeg sikkert snart kommer til å miste.
Men er det noe jeg har lært så må vi bare aldri gi opp. Jeg har hørt om så mange som har hatt veldig mye dårligere forutsetninger som har fått barn, så vi må bare tenke at det går bra til slutt![]()

Da er jeg også ruger på en blastocyst
Må si innsett av fryst embryo i naturlig syklus virkelig har vært en annen og mye enklere opplevelse enn IVF-rundene. Så glad man kan få "bonussjanser" i tillegg til ferskinnsettene
Testdato 06.12. Tester nok hjemme før, men håper holde meg til 14 DPO.
Hurra, gratulerer! Enig, fryseforsøk i naturlig syklus er jo en drøm sammenlignet med stimuleringDa er jeg også ruger på en blastocyst
Må si innsett av fryst embryo i naturlig syklus virkelig har vært en annen og mye enklere opplevelse enn IVF-rundene. Så glad man kan få "bonussjanser" i tillegg til ferskinnsettene
Åh så spennendeDa er jeg også ruger på en blastocyst
Gratulerer!!!Jeg har ikke ord. Ventetiden lønnet seg, og jeg fikk endelig positiv test i dag![]()

Lykke tilUttak fredag, men totalfrys![]()
Lykke tilHåper de får ut mange gode egg, sånn at totalfrys er verdt noe. Jeg skal også ha det. Kjedelig, men jeg håper det betyr mange egg.
Har ikke fått noe tid enda. I løpet av neste uke satser jeg på. Ul i morgen for å se hvor langt i løypa jeg er. Men det ble planlagt totalfrys. Har hatt det før også.Når har du uttak?![]()
). Godt å endelig være i gang med noe 
Hurra! Så deilig å være i gangEn...de...lig mensen. Eggeløsning bestemte seg for å komme en uke senere enn vanlig (noe som selvfølgelig aldri skjer ellers), så nå kom endelig mensen så jeg kunne starte opp på progynova. Kontroll blir 29/11, så innsett blir jo ikke før i Desember.
Står egentlig på 2 tabl morgen og 1 tabl kveld, men har måttet øke til 2 på kvelden begge fryseforsøkene jeg har hatt så nå starter jeg bare med å ta to på kvelden med en gang (selv om ingen lege har sagt det, men sånt må man jo bare finne ut av selv i det offentlige). Godt å endelig være i gang med noe
![]()
Huff. Mistet trua på at det har gått den her gangen. Vært på do 2 ganga no, frisk blod på papiret. En del runde 2 på do. Og ingen gravid symptomer. Begynne å få magesmerter i nedre del av magen.og vondt i ryggen.
Så dette forsøket føler jeg gikk i dass. er så lei av å prøve å bli gravid. Så lei av alle hormoner og sprøyter å alt. Gir straks opp. Føler at vi aldri skal få den lykken igjen.
Føler universitetet er sånn hahaha jeg fikk deg til å tro du var gravid at det skulle få fint denne gangen men hahah nei lurte deg til en ny depresjon, skyld for å ikke kan gi mannen et barn. Har ikke lyst til å gå gjennom alle hormonene og medisinen igjen. Føler det går utover sønnen vår på straks 5 år. Er så sykt lei alt, de fleste vennene mine er enten gravid eller har fått barn. Værste er når jeg er på jobb å ser gravide damer. Blir litt smålig deppa over at det ikke går.
Beklager mye sutring
Håper det står bra til med deg, og det bare var uskyldig blødning.Føler med degHåper det står bra til med deg, og det bare var uskyldig blødning.
Masse lykke tilJauda.. Allerede overstimulert før uttak. Dette blir morsomt![]()
Lykke til i morgen, håper det ser nogenlunde klart utI morgen skal jeg på dag 9 kontroll. Krysser fingrene for at det er bra med egg og størrelse der. Sist forsøk var det få og små på første undersøkelse, og få men store to dager senere. Nå går jeg på 50% høyere dose gonal-f,og håper det har gjort susen. Hvilken dag har dere hatt egguttak på? Jeg hadde på dag 14 sist.