November 2021

Åååh får du blodprøve ? Jeg også vil ha det ;) ja dagen etter meg fikk bare beskjed om å ta test den 22 november også ringe om resultatet. Hvis negativt skulle vi planlegge nytt insett I desember:)

Ja, jeg får behandling på Riksen i Oslo, og der krever de at man avgir blodprøve.
Tenker du å vente til den 22.11 med å ta testen? :)

Ja, jeg får behandling på Riksen i Oslo, og der krever de at man avgir blodprøve.
Tenker du å vente til den 22.11 med å ta testen? :)

Mannen min vil det. Han har bursdag 21 så skal prøve å holde meg lengst mulig. Har ikke lyst til å ødelegge bursdagen Hannes

10 dpo, 5 dager etter innsett av 5 dagers.

Er det noen andre som ser noe her??
Første gang jeg har fått antydning til strek noen gang, skjønner ikke om jeg innbiller meg det eller om den faktisk er der :sad010

9C51D8FC-8C0C-4A96-91C1-4FD3176572E6.jpeg

Første gang jeg har fått antydning til strek noen gang, skjønner ikke om jeg innbiller meg det eller om den faktisk er der :sad010

Vis vedlegget 371125

Det er noe der!!!:Heartred:woot::woot: Kom igjen nå lille spire!!:happy093.

Den er der :nailbiting:

Jeg ser den!!! :woot::Heartred

Det er noe der!!!:Heartred:woot::woot: Kom igjen nå lille spire!!:happy093.

Så godt at dere ser den! Kjenner tusen kilo har lettet fra skuldrene mine nå. Vet det er så tidlig at det er ganske stor sjanse for at det ikke blir noe mer, men nå har jeg for første gang på lenge fått litt troen på at kroppen min faktisk kan klare å lage en baby :sad010:Heartred

Typisk at jeg er syk nå, men ingen feber i dag, og halsen kjennes i hvertfall ikke verre ut, så håper jeg blir raskt frisk og at det ikke går utover spiren. :cat:

Etter en uke på sprøyter har definitivt symptomene ankommet… Spent på kontrollen imorgen.

Farfaren til samboer døde igår, så med vår flaks blir vel sikkert både begravelse og uttak samtidig…

Vis vedlegget 371125
Jeg ser :woot: Kom igjen lille spire, klamre deg fast!! :Heartred

9 dpo, 11 dager etter Ovitrelle. Blir spennende å se om den blir sterkere eller svakere de neste dagene ❤

20211114_091249.jpg

Så godt at dere ser den! Kjenner tusen kilo har lettet fra skuldrene mine nå. Vet det er så tidlig at det er ganske stor sjanse for at det ikke blir noe mer, men nå har jeg for første gang på lenge fått litt troen på at kroppen min faktisk kan klare å lage en baby :sad010:Heartred

Typisk at jeg er syk nå, men ingen feber i dag, og halsen kjennes i hvertfall ikke verre ut, så håper jeg blir raskt frisk og at det ikke går utover spiren. :cat:

Jeg husker ikke om jeg skrev det, men jeg ble også forkjølet tidligere denne uken, feber og alt! Vet det er mye som går nå, men visstnok er det ikke så uvanlig i implantasjonsfasen, fordi immunforsvaret demper seg for å ta imot et embryo!:Heartred Så jeg prøvde å ta det som et godt tegn!:hilarious::hilarious:

Spennende! Har du testet ut ovitrelle først?
Ja, den har aldri blitt helt blank, men rimelig hvitt her (6, 7 og 8 dpo). Men, tar ingen glede på forskudd altså, dessuten er ikke akkurat positiv test synonymt med baby for min del. Forsiktig optimist enn så lenge ❤
20211114_074744.jpg

Jeg husker ikke om jeg skrev det, men jeg ble også forkjølet tidligere denne uken, feber og alt! Vet det er mye som går nå, men visstnok er det ikke så uvanlig i implantasjonsfasen, fordi immunforsvaret demper seg for å ta imot et embryo!:Heartred Så jeg prøvde å ta det som et godt tegn!:hilarious::hilarious:

Så godt å vite! :cat:

Da håper jeg det ikke ødelegger noe for meg heller. Har faktisk lett feber nå også, så tok en paracet, siden sykepleieren sa at feber ikke var bra for implantasjon. :bored:

Hvor lenge var du syk?

Ja, den har aldri blitt helt blank, men rimelig hvitt her (6, 7 og 8 dpo). Men, tar ingen glede på forskudd altså, dessuten er ikke akkurat positiv test synonymt med baby for min del. Forsiktig optimist enn så lenge ❤
Vis vedlegget 371134

Håper for deg ❤️❤️

Da håper jeg det ikke ødelegger noe for meg heller. Har faktisk lett feber nå også, så tok en paracet, siden sykepleieren sa at feber ikke var bra for implantasjon. :bored:

Hvor lenge var du syk?

Lett sykdom pleier ha lite å si :) Mer hvis du er skikkelig dårlig hvor kroppen går helt i sparebluss.

Sjalu på dere som tester… Jeg er FORHÅPENTLIGVIS 9-10 dpo om 2 uker (!), da skal det testes!

Hvor lenge var du syk?

Ja, jeg fikk også beskjed om å ta paracet! Hadde feber i to dager, men ikke veldig høy, var 38,4 på det meste! Føler meg frisk i dag, så det tok faktisk bare 4 dager totalt! Mini-forkjølelse!:joyful:

Etter en uke på sprøyter har definitivt symptomene ankommet… Spent på kontrollen imorgen.

Farfaren til samboer døde igår, så med vår flaks blir vel sikkert både begravelse og uttak samtidig…

Lykke til med morgendagen :Heartred

Håper dere slipper at uttak og begravelse krasjer.

Back
Topp