Ja testet idag, 14 dpo, like negativt enda. Så blir nok negativ blodprøve imorgen. Var fælt så vanskelig det skulle få egga til å klamre seg fast.Ja d må det!!!haha
Har du tatt fleire testa? 1 dag igjen til blodprøve for deg no![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja testet idag, 14 dpo, like negativt enda. Så blir nok negativ blodprøve imorgen. Var fælt så vanskelig det skulle få egga til å klamre seg fast.Ja d må det!!!haha
Ohhh så koselige. Gratulerer, for at går bra. Tusen takk. Vi er på vei nå til rikshospitaleHvis alt fortsatt går som det skal, er jeg en av de heldige som har lyktes på første forsøk.Er 6 uker i dag. Lykke til hos legen i morgen!
Ohhh så koselige. Gratulerer, for at går bra. Tusen takk. Vi er på vei nå til rikshospitale![]()
Ja håpa på ein bedre blodprøve... sjøl om håpet sikkert er ute.. har tatt sånn billig test. Veit dei på klinikken vil ein tar clear blue. Får berre pina meg gjennom helga.... går d bra med deg? Formen grei?Det blir 11 dpo ja, så det kan fortsatt være litt tidlig. Er jo forskjell på både tester og hvor fort man produserer HCG. Holder fingrene krysset for deg![]()
Så leit..Ikke følgt helt med de siste dagene. Har jobbet som en gal. 13dpo og kun negative tester. Så tenker på nytt forsøk og gitt opp dette. Klar for å ta meg øl i helga og nyte å få fri fra hormoner. Rett og slett spent på hvordan jeg kommer til å føle meg uten masse hormoner hver dag. Vært overraskende lite hormonell.
Ja har tatt ny test idag og, 14 dpo. Like negativt enda så veldig sikker på blodprøven blir negativ imorgen.Ja d må det!!!haha
Ja me får håpa da! Lykke til i morgenHåper det fremdeles kan snu, tvi tvi
Æsj så teit. Men kan jo vera blodprøven seie noko annaJa har tatt ny test idag og, 14 dpo. Like negativt enda så veldig sikker på blodprøven blir negativ imorgen.
Så nå krysser jeg fingrene for at jeg når innsett rett før jul. Håper alle gode ting er 3.
tatt noen ny test du?
Ja har jo 2 egg igjen i frysen. Akkurat nå tar jeg strimler fra Make sure. Har 2 clear blue men sparer dem så lenge alt er negativt.Æsj så teit. Men kan jo vera blodprøven seie noko annaviss ikkje så har du fleire egg i frysen
Ka type test tar du?![]()
Ok... sende deg ein klem <3 sjøl om eg har eit håp for deg i måroJa har tatt ny test idag og, 14 dpo. Like negativt enda så veldig sikker på blodprøven blir negativ imorgen.
Så nå krysser jeg fingrene for at jeg når innsett rett før jul. Håper alle gode ting er 3.
tatt noen ny test du?
Det gikk jeg må forsette med sprøyte helt til søndag. Og på Tirsdag det skal ta ut egg. Håper at alt går braMasse lykke til![]()
Det gikk jeg må forsette med sprøyte helt til søndag. Og på Tirsdag det skal ta ut egg. Håper at alt går bra
Tusen takkOk... sende deg ein klem <3 sjøl om eg har eit håp for deg i måroviss ikkje så får du innsett i desember!! Alltid kjekt å ha egg i frysen!
Nix hadde berre ein test og den brukte eg opp i går! Drit!!! Heilt blank!!!!
Ja riktigDu skal vel ta elsprøyte på søndag du da?siste stimuleringssprøyte på lørdag?
![]()
Ja riktig. Har du noe tips for og lykkes på forste forsøk?
Det gikk jeg må forsette med sprøyte helt til søndag. Og på Tirsdag det skal ta ut egg. Håper at alt går bra
Ja håpa på ein bedre blodprøve... sjøl om håpet sikkert er ute.. har tatt sånn billig test. Veit dei på klinikken vil ein tar clear blue. Får berre pina meg gjennom helga.... går d bra med deg? Formen grei?![]()
Takk takk. Jeg håper at alt går bra. Men jeg sysn at jeg har fått så mye dose med gonal f. Men lege vet hva er riktig for kroppen minSå spennende tider for deg! Ønsker deg masse lykke til på tirsdag![]()
Takk takk. Jeg håper at alt går bra. Men jeg sysn at jeg har fått så mye dose med gonal f. Men lege vet hva er riktig for kroppen min