November 2018

Det blir 11 dpo ja, så det kan fortsatt være litt tidlig. Er jo forskjell på både tester og hvor fort man produserer HCG. Holder fingrene krysset for deg:)
Ja håpa på ein bedre blodprøve... sjøl om håpet sikkert er ute.. har tatt sånn billig test. Veit dei på klinikken vil ein tar clear blue. Får berre pina meg gjennom helga.... går d bra med deg? Formen grei? :)

Ikke følgt helt med de siste dagene. Har jobbet som en gal. 13dpo og kun negative tester. Så tenker på nytt forsøk og gitt opp dette. Klar for å ta meg øl i helga og nyte å få fri fra hormoner. Rett og slett spent på hvordan jeg kommer til å føle meg uten masse hormoner hver dag. Vært overraskende lite hormonell.
Så leit.. :(

Ja d må det!!! ;) haha
Har du tatt fleire testa? 1 dag igjen til blodprøve for deg no :)
Ja har tatt ny test idag og, 14 dpo. Like negativt enda så veldig sikker på blodprøven blir negativ imorgen.
Så nå krysser jeg fingrene for at jeg når innsett rett før jul. Håper alle gode ting er 3.
tatt noen ny test du?

Ja har tatt ny test idag og, 14 dpo. Like negativt enda så veldig sikker på blodprøven blir negativ imorgen.
Så nå krysser jeg fingrene for at jeg når innsett rett før jul. Håper alle gode ting er 3.
tatt noen ny test du?
Æsj så teit. Men kan jo vera blodprøven seie noko anna :) viss ikkje så har du fleire egg i frysen :)
Ka type test tar du? :)

Æsj så teit. Men kan jo vera blodprøven seie noko anna :) viss ikkje så har du fleire egg i frysen :)
Ka type test tar du? :)
Ja har jo 2 egg igjen i frysen. Akkurat nå tar jeg strimler fra Make sure. Har 2 clear blue men sparer dem så lenge alt er negativt.
De sa sist at hjemmetestene er så sikre at fikk jeg negativt på dem ble nok blodprøven og negativt. Går greit nå. Har akseptert det ikke har gått.

tatt noen ny test du?
Ok... sende deg ein klem <3 sjøl om eg har eit håp for deg i måro :) viss ikkje så får du innsett i desember!! Alltid kjekt å ha egg i frysen!
Nix hadde berre ein test og den brukte eg opp i går! Drit!!! Heilt blank!!!!

da har jeg flytta meg over til desember

Ok... sende deg ein klem <3 sjøl om eg har eit håp for deg i måro :) viss ikkje så får du innsett i desember!! Alltid kjekt å ha egg i frysen!
Nix hadde berre ein test og den brukte eg opp i går! Drit!!! Heilt blank!!!!
Tusen takk :)
Jeg skal bli full imorgen og spise medium stekt indrefilet. Kjenner jeg gleder meg til det. Veldig fornøyd med at humøret mitt er bra til tross.
Håper du får gode nyheter på mandag :)

Ja håpa på ein bedre blodprøve... sjøl om håpet sikkert er ute.. har tatt sånn billig test. Veit dei på klinikken vil ein tar clear blue. Får berre pina meg gjennom helga.... går d bra med deg? Formen grei? :)

Jeg håper fortsatt for deg inntil det motsatte er bevist! :) Det er jo ikke alle som får utslag så tidlig selv med billigtest. Men skjønner det om du er lei nå. Takk, formen er bra, ikke kvalm, men tidvis veldig trøtt. Og fortsatt nervøs for om jeg faktisk er gravid med så få symptomer, men alle tester har vært sterke og mensen kommer ikke, så prøver å bare stole på kroppen. :)

Takk takk. Jeg håper at alt går bra. Men jeg sysn at jeg har fått så mye dose med gonal f. Men lege vet hva er riktig for kroppen min

Skjønner at du gleder deg til å bli ferdig. Jeg fikk først 200 iu, så økte legen til 225. Det er ganske individuelt hva man får, håper det gir et fint resultat med gode egg ut og uten for mye ubehag for deg.

Back
Topp