November 2018

Skjønner det! Men regner med at du svir av en test hjemme før den tid?
Eg så skulle vera flink ;) tok ein test i dag... den var heilt blank Seff :/ er 6 dager siden innsett av 5 dagers blasto. er eg 11 dager dpo då? Kanskje litt tidlig,.. men ser mange tester fra dag9 og får positiv. Uanz greit å venta til mandag på blodprøve. Hadde berre ein test igjen og den brukte hei dag i midtpådagen urin... lite teit ;) Men men...

6+0 i dag - og første dagen med oppkast på morgenen.
Lykkelig for å kjenne littegranne symptomer! Er så innmari redd for MA igjen.

Er det noen som vet om jeg vil få like tydelig graviditetstester om jeg har MA nå? Jeg hadde MA ca. i disse ukene sist.
Livredd.

Så artig, da ligger vi helt likt! Er også 6+0 i dag og synes også jeg har kjent litt mer symptomer. Jeg har ingen erfaring med MA, men tok på impuls en el-test i dag (har ingen gtester igjen), og den var i hvertfall knallsterk! Men generelt har jeg inntrykk av at tester kan være upålitelige når man har fått høy HCG, så prøver egentlig å holde meg fra å teste mer nå.

Eg så skulle vera flink ;) tok ein test i dag... den var heilt blank Seff :/ er 6 dager siden innsett av 5 dagers blasto. er eg 11 dager dpo då? Kanskje litt tidlig,.. men ser mange tester fra dag9 og får positiv. Uanz greit å venta til mandag på blodprøve. Hadde berre ein test igjen og den brukte hei dag i midtpådagen urin... lite teit ;) Men men...

Det blir 11 dpo ja, så det kan fortsatt være litt tidlig. Er jo forskjell på både tester og hvor fort man produserer HCG. Holder fingrene krysset for deg:)

Ikke følgt helt med de siste dagene. Har jobbet som en gal. 13dpo og kun negative tester. Så tenker på nytt forsøk og gitt opp dette. Klar for å ta meg øl i helga og nyte å få fri fra hormoner. Rett og slett spent på hvordan jeg kommer til å føle meg uten masse hormoner hver dag. Vært overraskende lite hormonell.

Håper det fremdeles kan snu, tvi tvi

Oppdatering: ikke gravid.

Får muligens fryseførsøk helt i begynnelsen av januar (krysser fingrene for at EL ikke kommer tidligere enn normalt og treffer helligdager):nailbiting:

Kjekt med nyhet om at så mange fikk det til. Det gir håp:Heartred
Trist det ikke gikk, lykke til i januar :Heartred

Back
Topp