B
Bellabanan
Guest
Noen som vet om det er en jaunuargruppe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så synd! Lykke til i januar!Ikke gravid. Nytt fryseforsøk i januar.
Ikke sett noen enda.. Bare å lageNoen som vet om det er en jaunuargruppe?
Ikke sett noen enda.. Bare å lage![]()

Det trodde jeg at det skulle bli også, men har gått overraskende braEr ikke så flinkblir nok litt for mye kaos med oppdateringer da
![]()
Eg så skulle vera flinkSkjønner det! Men regner med at du svir av en test hjemme før den tid?
Ååh så leitDa kan jeg flyttes til ikke gravid Uff så rævva dette opplegget er. Håp og fortvilelse med to minutts mellomrom.

Hvordan gikk med deg?hvor mange forsøk har du?
Da kan jeg flyttes til ikke gravid Uff så rævva dette opplegget er. Håp og fortvilelse med to minutts mellomrom.

6+0 i dag - og første dagen med oppkast på morgenen.
Lykkelig for å kjenne littegranne symptomer! Er så innmari redd for MA igjen.
Er det noen som vet om jeg vil få like tydelig graviditetstester om jeg har MA nå? Jeg hadde MA ca. i disse ukene sist.
Livredd.
Eg så skulle vera flinktok ein test i dag... den var heilt blank Seff :/ er 6 dager siden innsett av 5 dagers blasto. er eg 11 dager dpo då? Kanskje litt tidlig,.. men ser mange tester fra dag9 og får positiv. Uanz greit å venta til mandag på blodprøve. Hadde berre ein test igjen og den brukte hei dag i midtpådagen urin... lite teit
Men men...
Håper det fremdeles kan snu, tvi tviEg så skulle vera flinktok ein test i dag... den var heilt blank Seff :/ er 6 dager siden innsett av 5 dagers blasto. er eg 11 dager dpo då? Kanskje litt tidlig,.. men ser mange tester fra dag9 og får positiv. Uanz greit å venta til mandag på blodprøve. Hadde berre ein test igjen og den brukte hei dag i midtpådagen urin... lite teit
Men men...
Kjipt det ikke gikk med deg heller. Satser på jeg når desember herDa kan jeg flyttes til ikke gravid Uff så rævva dette opplegget er. Håp og fortvilelse med to minutts mellomrom.
Trist det ikke gikk, lykke til i januarIkke gravid. Nytt fryseforsøk i januar.

Trist det ikke gikk, lykke til i januarOppdatering: ikke gravid.
Får muligens fryseførsøk helt i begynnelsen av januar (krysser fingrene for at EL ikke kommer tidligere enn normalt og treffer helligdager)
Kjekt med nyhet om at så mange fikk det til. Det gir håp![]()

Den er kjip, håper mange av dem blir befruktet etterpå da! Lykke til videreTotalfrys her. 19 ut. Ufattelig lei og sliten. Uttaket var forferdelig vondt. Lykke til dere andrefølger med fra sidelinjen

Den er kjip, håper mange av dem blir befruktet etterpå da! Lykke til videre![]()
ja håper det!Ja d må det!!!Håper det fremdeles kan snu, tvi tvi