November 2018

Jeg ser at i pakningsvedlegget til Gonal F står "smerter i mageregionen" som en av de vanligste bivirkningene (hos opptil 1 av 10 personer). Det er ikke uvanlig at man blir mer øm mot slutten av sprøyteperioden når eggstokkene har vokst seg store. Men hvis du blir urolig av smertene kan du kanskje kontakte klinikken din?
Hvordan gikk med deg?hvor mange forsøk har du?

Gikk ikke som håpet i dag dessverre.. Prøvde å forberede meg på at vi ikke skulle se noe og det samme gjorde legen før vi satte i gang men skikkelig redd og skuffa når hun bare fant en tom fostersekk. Hun hevder det absolutt ikke er uvanlig så tidlig men jeg ser jo at de fleste kan se både foster og hjerteaktivitet så tidlig. Størrelsen på fostersekken var riktige på mål og kanten var jevn og fin uten blødning rundt, det var vist et godt tegn. Nå blir det to veldig nervepirrende uker frem mot 8+0 og by UL... Har bakovervendt livmor og av historier jeg finner på nett er det gjengangeren når man ikke finner aktivitet i uke 6 men det dukker opp litt senere. Klamrer meg litt til at det også er grunnen til at ikke hun fant det hos meg.
Åh så kjipt då... men satsa på da e tidlige dager slik at om 2 veke så ser de den :) viste ikkje at det var mulig eg, men greit å vete viss det samme skulle skje meg ein gong! Skjønar at dette blir 2 lange veker for deg <3 greit å ta ein test i ny og ne for å sjekke :) lykke til vidare og håpa de ser noko fint på neste ul :)

Gikk ikke som håpet i dag dessverre.. Prøvde å forberede meg på at vi ikke skulle se noe og det samme gjorde legen før vi satte i gang men skikkelig redd og skuffa når hun bare fant en tom fostersekk. Hun hevder det absolutt ikke er uvanlig så tidlig men jeg ser jo at de fleste kan se både foster og hjerteaktivitet så tidlig. Størrelsen på fostersekken var riktige på mål og kanten var jevn og fin uten blødning rundt, det var vist et godt tegn. Nå blir det to veldig nervepirrende uker frem mot 8+0 og by UL... Har bakovervendt livmor og av historier jeg finner på nett er det gjengangeren når man ikke finner aktivitet i uke 6 men det dukker opp litt senere. Klamrer meg litt til at det også er grunnen til at ikke hun fant det hos meg.
Føler med deg ❤️❤️❤️

Ikke noen god følelse. Sikker på at dere ser noe neste ul:Heartred måtte tiden frem dit gå fort:Heartred

Bare lurer på når det er vits i å begynne å teste etter innsett av blasto? :) tviler på at jeg klarer å vente til testdato etter det er gjort :angelic:
Blasto er 5 dagers ? Da hadde jeg testet sånn 7-9 dager :hilarious:

Da kan jeg flyttes til ikke gravid Uff så rævva dette opplegget er. Håp og fortvilelse med to minutts mellomrom.

Da kan jeg flyttes til ikke gravid Uff så rævva dette opplegget er. Håp og fortvilelse med to minutts mellomrom.
Uff, så synd!! :( Når får du starte opp gjen da? *sender stor klem*

Bare lurer på når det er vits i å begynne å teste etter innsett av blasto? :) tviler på at jeg klarer å vente til testdato etter det er gjort :angelic:
Jeg testet første gang på rugedag 9. Da fikk jeg svaaaaak strek, den ble tydeligere når testen tørka, altså etter tiden var gått ut. På rugedag 10 fikk jeg tydeligere strek og positiv digital.

Kan ikke se at det finnes noen tråd for oss med uttak/innsett i november, så prøver meg på denne. Spent på å se om jeg klarer å holde tritt med dere om jeg blir gravid selv. Skal prøve iallfall! Dere får QUOTE meg hvis jeg henger etter :hello

Nick - Barn # - IVF/ICSI/FER # - Klinikk - Medisiner - Uttak/innsett uke(evt dato) - Egg ut/inn/på frys, testdato ++ evt om dere vil ha med noe mer :)

:Heartred Venter på oppstart:
WCE
- B3 - FER - Porsgrunn - innsett av 1 eller 2 embryo rundt uke 47
Little Mouse - B1- FER#1 (ICSI#1) - Riksen - Progynova - Innsett uke 47
Krissy136 - Barn #1 - IVF #1, fryseforsøk - Rikshospitalet - progynova- innsett i november
Lemox ICSI # 1 - Riksen, kort protokoll, oppstart spray november 2018

:Heartred Stimulerer:
Mimiventerpåstorken
- B2 - IVF#1 - Hausken - menopur - kort protokoll - stimulerer fra 22.10
Mini_S - B#1 - IVF#1 - Riksen - lang protokoll, Synarela fra 29.10. - planlagt uttak uke 49
Sitrus. - B1 - 3./1. IVF (De to første avbrutt grunnet ingen overlevende embryo til innsett). Lang protokoll med Synarela fra 1/11, Menopur fra 21/11. Forventet uttak uke 48/49. St. Olavs
Hopeee - 1. IVF forsøk - B1 - Lang protokoll -Oppstart spray den 6. nov -Første sprøytedag ca 21.nov -Uttak estimert uke 49
Totti - B#1 - IVF #1, fryseforsøk - St.Olav - bemfola&cetrotide - Uttak uke 40 - 3 blasto på frys - Innsett 30/11

:Heartred Ruger:
Nord84
-B1-Forsøk 2 (1ICSI)-Tromsø. Skal stimulere med Pergoveris og Orgalutran
Lille-M - B1 - #1FER (#1ICSI) - Innsett av tredagers egg 13.11 - Testdato 27.11
Livi18 IVF # 3, stimulerer fra 14/10, Rikshospitalet. 2 egg inn 14/11. TD - 26/11
Tusssi - B1 - ICSI # 1 - St.Olavs - 1 egg inn - TD 27/11
Lavendel81- B2 (første felles)- 1#FER - 1#ICSI- Medicus- Progynova og Lutinus - UL 12 og 14 november - Innsett blasto 20.11.18 - Testdato 30.11.18
Evis84 - 1 barn fra før med ICSI, 3 uttak, 3 ferskforsøk og 3 up, IVF klinikken Oslo - fryseforsøk innsett medio nov- lutinus
Mammadrøm-B2-icsi- 8 søskenforsøk - kort protokoll - Hausken - 2 egg, TD 5/12
Stjernedryss91 - B1 - IVF #1 - Tromsø - gonal f, 1 blasto inn 26/11.
Signy- Barn #2 - FER #2 (1.egguttak) -St. Olav. Progynova+Cyclogest. 1 blasto inn 26/11. TD 10/12
Førstings - B1 - #FER2 - Progynova og Cyclogest. Blastocyst, td: 11.12.

:Heartred Avbrutt / totalfrys:
Bellabanan
2IVF forsøk - B2 - lang protokoll - 19 egg ut 27/11

:Heartred Gravid:
Persefone -
1. barn - ICSI #1 - Riksen - Lang protokoll fra 4.10. - Uttak 31.10 - innsett av 3 dagers 3.11. - testdag 14.11.
TipsiM - B#1 - IVF#2 - Riksen - Endometriose - Uttak 30.10 (6egg ut) - Innsett av 2-dagers 01.11- Testdato 13.11
Donorprøver2018 - B2 - FER - naturlig syklus - Medicus Trondheim - innsett av 1 embryo, dyrka til blasto - satt inn en perfekt AAA blastocyst i dag 6/11. Blodprøve 16/11
L - B1 - ICSI/TESA - FER - Naturlig syklus - Innsett blasto 01.11 - Testdag 16.11
Litapi - IVF #4 - UNN - FER - Lutinus. Innsett 2/11-18 av 2 embryo.Testdato 20/11-18
Ønskebarn2017 - Barn #2 - FER - Haugesund
Vifvik - B2 - ICSI # 3 - Riksen - Synarela + Gonal F - Stimulerer fra 17/10. 1 egg inn 14/11. TD - 26/11

:Heartred Ikke gravid:
Sonalita -
Ett barn fra før (ble til med 1.IVF), søskenforsøk (1IVF) - 3FER - Hausken - Naturlig syklus - Innsett 29.10 - 3 blastocyster til på frys - Testdag 7.nov
Krysser-fingrene - IVF Riksen. Uttak 31.10 . Innsett 2/11. Testdag 14/11
Lil-17- IVF Riksen. Uttak 31.10 . Innsett 2/11. Testdag 14/11
Arytai - B2 - FER # 1 - UNN - Albyl e + lutinus - Testdato 26/11
AnetteE85, Barn #1 , ICSI #1, Hausken, menopur, 2 egg satt inn 13/11
Tonevs - B3 - ICSI#1 (TESA) - Spiren - Bemfola/Orgalutran - kort protokoll - stimulerer fra 27.10. Innsett 12/11
Techgirl, Barn #1 , IVF #1, Hausken, Gonal f, oppstart ca. 2. November

:Heartred Ikke oppdatert:

Håper at november blir en gullmåned med mange terminspirer!! :Heartbigred

Jeg kan flyttes over på gravid :rolleyes:

Jeg testet første gang på rugedag 9. Da fikk jeg svaaaaak strek, den ble tydeligere når testen tørka, altså etter tiden var gått ut. På rugedag 10 fikk jeg tydeligere strek og positiv digital.
Tusen takk for svar:) greit å vite når det kan være håp for strek hvis det fester seg:)

Jeg ruger!!!

Klinikken tok først opp et todagersegg fra frysen i går, som ikke overlevde. Da tok de opp et todagers til, som heldigvis overlevde til i dag. Noen celler har dødd på veien fra i går, men klinikken vurderte det som godt nok til innsett uansett. Nå er det bare å vente spent! Så langt som dette har vi aldri vært før.
Vi har fortsatt 3 blastocyster i frysen om det blir negativ test denne runden.

Oppdatering:
Lille-M - B1 - #1FER (#1ICSI) - Innsett av tredagers egg 13.11 - Testdato 27.11
Hvordan har det gått? :)

Nå kan jeg flyttes til ruger. Fikk satt inn 2 firedelte egg, men ingen på frys. Siste sjans nå. Så da må det bare gå❤️
Hvordan har det gått? :)

6+0 i dag - og første dagen med oppkast på morgenen.
Lykkelig for å kjenne littegranne symptomer! Er så innmari redd for MA igjen.

Er det noen som vet om jeg vil få like tydelig graviditetstester om jeg har MA nå? Jeg hadde MA ca. i disse ukene sist.
Livredd.

Back
Topp