November 2018

Blodprøve tatt i dag tidlig. Venter på telefon, blir vel ikke før telefontiden til KK starter. Men telefonen er jo bare en formalitet, jeg vet jo at blodprøven er negativ. Håper bare så inderlig at jeg får innsett uken før jul, jeg vil ikke vente helt til januar...

On the bright side: Gleder meg enormt til en pause fra Lutinus! Og gleder meg til å spise fenalår i desember. :)

Gratulerer så mye til alle gravide her inne! <3 Jeg er så misunnelig at jeg ikke har ord - håper det blir vår tur snart.
Håper for dere :Heartred nyt lutinus pausen

Gratulerer med 6+0! Vi så hjerte slå 6+3. Lykke til! Hvorfor har de kontroll så tidlig?

Jeg har hatt kraftige smerter stort sett hver natt i to uker, klinikken har fulgt opp dette da de mener det ikke er normalt. Jeg tror (og håper) dog det bare er endometriosen og ademyosen som reagerer på at livmoren vokser. Har dog ikke hatt smertene på tre dager nå

Hei, jeg begynnte med gonal f 450ml fra 22.11 til 23.11 og gonal f 300 fra 24.11 til 28.11. I dag etter jeg tok sprøyta begynte og få litt vondt i magen. Er det normal? Jeg skalta blødprove og UL på torsdag.

WCE - B3 - FER - Porsgrunn - innsett av 1 eller 2 embryo rundt uke 47
Hei. Mangler oppdatering på deg. Hvordan går det? Hvor er du i prosessen? :)

Så bra du startet tråd Vifvik! Synd det ble kjemisk, håper november er gullmåneden som du sier! Jeg hadde negativt ferskforsøk i september men fikk 5 på frys, så venter nå på innsett i midten av november.

Little Mouse B1 FER#1 (ICSI#1) Riksen Progynova Innsett uke 47

Kommer inn her jeg [emoji4]

Krissy136 - Barn #1 - IVF #1, fryseforsøk - Klinikk : Rikshospitalet - Medisiner: progynova- innsett i november

Er ganske ny på dette forumet, så ble skikkelig glad for å finne en november-tråd! :hello2
Jeg og mannen prøver å få vårt første barn sammen, holder til på St.Olav. Startet med medisiner i september, bemfola og cetrotide, kort protokoll. Uttak i uke 40, fikk ut 13 egg og 11 ble befruktet, dag 5 satt vi igjen med 3 blasto (IVF) :) Det ble desverre totalfrys pga truende OHSS. Om alt går etter planen blir det innsett av ett fryseegg i uke 47 :)
Så for å oppsummere:

Totti - Barn #1 - IVF #1, fryseforsøk - Klinikk: St.Olav - Medisiner: bemfola&cetrotide - Uttak uke 40 - 3 blasto på frys - Innsett uke 47

Jeg er helt fersk som medlem her på forumet, men har fulgt med blant annet denne tråden de siste dagene. Er helt i startfasen av IVF/ICSI-behandling, og synes det er så flott å kunne snakke med folk i samme situasjon!

Hadde oppstarssamtale på Ullevål i dag. Skal ringe Riksen i morgen for å høre når behandlingen kan starte. Er på kort protokoll :) Første barn. Mannlig faktor.

Aner ikke om det blir uttak og innsett i november, men man kan jo håpe!

Inns
Hei! Alt går bra :) fikk el på søndagen, så da blir det innsett av blasto denne fredagen, 30.11 :D så startet jeg med cyclogest i dag. Så pga lange sykluser etter uttak ble innsettet flyttet en uke senere enn antatt. Gleder meg stort nå, dagene snegler av gårde mot innsett:hilarious:

Oppdatering: ikke gravid.

Får muligens fryseførsøk helt i begynnelsen av januar (krysser fingrene for at EL ikke kommer tidligere enn normalt og treffer helligdager):nailbiting:

Kjekt med nyhet om at så mange fikk det til. Det gir håp:Heartred

Inns

Hei! Alt går bra :) fikk el på søndagen, så da blir det innsett av blasto denne fredagen, 30.11 :D så startet jeg med cyclogest i dag. Så pga lange sykluser etter uttak ble innsettet flyttet en uke senere enn antatt. Gleder meg stort nå, dagene snegler av gårde mot innsett:hilarious:
Så bra!! Da flytter heg deg iallfall til Stimulerer. Spennende tider nå fremmover for deg da!

Oppdatering: ikke gravid.

Får muligens fryseførsøk helt i begynnelsen av januar (krysser fingrene for at EL ikke kommer tidligere enn normalt og treffer helligdager):nailbiting:

Kjekt med nyhet om at så mange fikk det til. Det gir håp:Heartred
Så dumt! :( Håper du følger etter om ikke lenge!! Lykke til i januar!

Jeg føler så med deg! <3 Totalfrys er noe drit. Forsøket føles evigvarende når man må vente så lenge fra uttak til innsett... Håper du får mange på frys i alle fall! :) Jeg har 3 blasto på frys fra totalfrys i september.

Ja det var det jeg aller helst ville unngå denne runden..skikkelig nedtur.. Prøver å glede meg over antallet, men klarer ikke.. Jeg også fikk 3 blasto i sept i fjor. Masse lykke til:)

Skjønner det! Men regner med at du svir av en test hjemme før den tid?
Haha ja eg tenkte eg skulle prøva å ikkje gjera da denna gongen! Har jo pleid å venta på blodprøve, første gongen sist eg brukte test ;) har fri til eg får veta svarene, så trur eg får venta denna gongen også ;)

Haha ja eg tenkte eg skulle prøva å ikkje gjera da denna gongen! Har jo pleid å venta på blodprøve, første gongen sist eg brukte test ;) har fri til eg får veta svarene, så trur eg får venta denna gongen også ;)
Jeg klarte å vente til blodprøvesvar da jeg ble gravid med sønnen min, men de siste gangene har jeg testet siden jeg kom til å få svar mens jeg var på jobb. Ville også at mannen skulle være der med meg når jeg fikk svar, og siden det ikke har gått så har vi testet hjemme først.

Du er flink som klarer!

Jeg klarte å vente til blodprøvesvar da jeg ble gravid med sønnen min, men de siste gangene har jeg testet siden jeg kom til å få svar mens jeg var på jobb. Ville også at mannen skulle være der med meg når jeg fikk svar, og siden det ikke har gått så har vi testet hjemme først.

Du er flink som klarer!
Ja me får sjå då;) men instillingen er der og har jo greid det fleire gonger før! ;)
Haha i dag har eg hatt masse symptom; svulten heile tida, halsbrann og trøtt. Men så kom eg på at eg har jo vore på tur og kosa meg med masse god mat heila helga, så er vel berre det så slår inn no ;) ;) haha

Back
Topp