November 2018

Takk :D Ja, hadde tatt hjemmetest også, siden Riksen ringer mens man er på jobb og jeg ville ha en liten ide om hva som ventet. Ville at mannen skulle vite også. Forrige gang, da jeg ble gravid med sønnen min, hadde jeg ikke tatt test hjemme. Det var en veldig hyggelig telefon å få!! Men da hadde både jeg og mannen tatt oss fri fra jobb og var sammen hjemme.
Så koslig å vera sammen om d og særlig når d var eit hyggelig svar :) lykke til vidare! :)

Så koslig å vera sammen om d og særlig når d var eit hyggelig svar :) lykke til vidare! :)
Takk! Og lykke til til deg også!! Når er testdato?

Leste noe om lutinus og tissing her på gruppa tidligare. Er det berre meg så holder på å tissa i buksa kvar gong eg er på vei til å setta meg ned på do eller skal opna smekken, då er det ikkje lett å holde igjen. Heldigvis gått bra... men er det lutinusen så gjere det?
Jeg kaller det lutissa!

Da kan jeg endelig melde meg inn i rugegjengen! Innsett av blasto i dag-testdag 10.12. Meeeeen spørs om det blir test litt før. ;) St.Olav setter alltid test 2 uker etter innsett.
Siste innsett på 1. forsøk!
Gratulerer som ruger :D

Da kom endelig telefonen fra Riksen :D Jeg er gravid! HCG var på 176,4. Var veldig overrasket over at den var så høy, for da jeg var gravid med sønnen var den bare på 38 på samme dag. Ultralyd 20/12 :D
Gratulerer!!!

Takk! Må venta til mandag 3.des:eek: enkelig lørdagen før, men då er det stengt... kjeme til gå på veggen i helga:wtf:
Skjønner det! Men regner med at du svir av en test hjemme før den tid?

Totalfrys her. 19 ut. Ufattelig lei og sliten. Uttaket var forferdelig vondt. Lykke til dere andre:Heartred følger med fra sidelinjen

Totalfrys her. 19 ut. Ufattelig lei og sliten. Uttaket var forferdelig vondt. Lykke til dere andre:Heartred følger med fra sidelinjen

Gratulerer med 19 ut! Håper på perfekt befruktning og mange flotte embryoer på frys. Da får du nyte julen med alt som hører med og satse på baby i magen på nyåret!

Slapp av og ta vare på deg selv etter uttak!

Nok en milepæl på meg i dag med 6+0. Nervene har langt fra gitt seg og skikkelig spent på kontroll på klinikken i ettermiddag... Håper så inderlig å få se en bitteliten krabat på rett sted og med hjertelyd. Noen her som har erfaring fra så tidlig UL? Ser på nett at det er litt 50/50 om man ser liv så tidlig...

Nok en milepæl på meg i dag med 6+0. Nervene har langt fra gitt seg og skikkelig spent på kontroll på klinikken i ettermiddag... Håper så inderlig å få se en bitteliten krabat på rett sted og med hjertelyd. Noen her som har erfaring fra så tidlig UL? Ser på nett at det er litt 50/50 om man ser liv så tidlig...
Gratulerer med 6+0! Vi så hjerte slå 6+3. Lykke til! Hvorfor har de kontroll så tidlig?

Gratulerer med 19 ut! Håper på perfekt befruktning og mange flotte embryoer på frys. Da får du nyte julen med alt som hører med og satse på baby i magen på nyåret!

Slapp av og ta vare på deg selv etter uttak!
Tusen tusen takk! Det håper vi også :Heartred
Blir nok sengen i dag, veldig vondt nå..
Jeg så hjerte slå 6+2, krysser fingrene for at du også får se liv :Heartred

Blodprøve tatt i dag tidlig. Venter på telefon, blir vel ikke før telefontiden til KK starter. Men telefonen er jo bare en formalitet, jeg vet jo at blodprøven er negativ. Håper bare så inderlig at jeg får innsett uken før jul, jeg vil ikke vente helt til januar...

On the bright side: Gleder meg enormt til en pause fra Lutinus! Og gleder meg til å spise fenalår i desember. :)

Gratulerer så mye til alle gravide her inne! <3 Jeg er så misunnelig at jeg ikke har ord - håper det blir vår tur snart.

Jeg føler så med deg! <3 Totalfrys er noe drit. Forsøket føles evigvarende når man må vente så lenge fra uttak til innsett... Håper du får mange på frys i alle fall! :) Jeg har 3 blasto på frys fra totalfrys i september.

Så spennende! Hold oss oppdatert!

Back
Topp