November 2018

Så lurt! Trur eg får gje dei dei bestikkelsene Også;) dei veit ikkje Ka dei går glipp av MDD god mat, godis og snax viss dei blir værande hos meg i 9 mnd:p eg trur nok d var derfor bebi var inni så lenge sist, ho ville ikkje ut for ho hadde d så fint med masse sjokkis inni magen:D
Akkurat nå stresser jeg med en beslutning. Vært en del sykemeldt nå pga Progynova osv. Vært på jobb hele uken, men nå har jeg klart å få feber og nesen renner.... klarer ikke bestemme meg for å presse meg på jobb eller vær hjemme....igjen....tærer på samvittigheten

Akkurat nå stresser jeg med en beslutning. Vært en del sykemeldt nå pga Progynova osv. Vært på jobb hele uken, men nå har jeg klart å få feber og nesen renner.... klarer ikke bestemme meg for å presse meg på jobb eller vær hjemme....igjen....tærer på samvittigheten
Hva er best for deg, tror du?

Da ruger jeg på to egg❤️❤️ Begge klassifisert som B, 8-delte og lite fragmenteringer. Det ene delte seg til 10 celler rett før innsett:-) Testdato 5/12!

Endte opp med å gå på jobb...samvittigheten tok overhånd. Slutter heldigvis kl 14. Får dra hjem under dyna da. Har pakket meg inn i joggebukse og stort skjerf, skikkelig i koseklær stilen her.
God bedring

Da er vi igang igjen:)

MiniMi - Barn 0 - IVF+ ICSI - 1 mislykket forsøk bak meg hvor ingen egg ble befruktet. Klinikk - Ivf klinikken Medisiner - puregon og menopur 300. Uttak 24 nov/innsett 27 nov - Egg ut: 9 Venter på innsett.
Bra med 9 egg ut! :happy:

Back
Topp