November 2018

Blir en spennende oppdatering fra flere i morgen! Obligatorisk bilde av alle tester med antydning til strek[emoji6][emoji122][emoji2532][emoji39]

:dance008Så herlig å høre at du har kommet til ruging! Høres ut som en livskraftig blasto, håper den klamrer seg seg fast! Heia heia :)
Ja no får me satsa på den klamra seg fast ja!! Ingen fleire i frysen, så den er pent nødt til det ;)

Utover dagen i dag har jeg hatt sååå sterke mensmurringer. Føles ut som om mens er like om hjørnet...

Har egentlig lyst til å teste nå, men prøver fortsatt vente til søndag.
Du er flink om du klarer vente. Hvor mange dpo idag ?

Kunne skimte en strek. Ble tydelig når testen tørka, men det var antakelig 10 min over tida da jeg så det.
Ny test i morra da :oops:

Gratulerer med streken din :joyful::Heartred
Så spennende! Takk! Får håpe den blir mer tydelig :)

Jaaaa!!! Så morro med svaret ditt da:) må vera ein herlig følelse :) når ska du ta blodprøve?
Ja, veldig. Men slapper ikke helt av enda. Må komme meg til testdato som er på tirsdag. Vi tar ikke blodprøve kun gravdititet test hjemme :happy:

Jaaa!!! No må me testa positivt neste gong! Testdatoen min er lørdag om 1 veka..... så må venta Til mandag... kjeme til å gå på veggen ;)
Ja hvordan klare å holde ut????? Sååå lyst å vite hva som foregår inni der. Det bør vel feste seg nå snart. Skal prøve å holde meg mye okkupert så tiden går litt fortere og jeg klarer å tenke på litt andre ting.

Ja hvordan klare å holde ut????? Sååå lyst å vite hva som foregår inni der. Det bør vel feste seg nå snart. Skal prøve å holde meg mye okkupert så tiden går litt fortere og jeg klarer å tenke på litt andre ting.
Ja skulle hatt eit web cam inni dar så me kunne fulgt med ;) og dytta da opp med litt tyggis om da begynte å detta ned ;) Hahaha ja gjer noko morsomt i Helgå så går da fort til tirsdag :)

Ja skulle hatt eit web cam inni dar så me kunne fulgt med ;) og dytta da opp med litt tyggis om da begynte å detta ned ;) Hahaha ja gjer noko morsomt i Helgå så går da fort til tirsdag :)
Hahaha fantasert om web cam her og. Her har det heller gått i veldig tidlig bestikking. Prøver å overtale egget om å bli ved bruk av pistasjis, sjokolade og snop ;)

Hahaha fantasert om web cam her og. Her har det heller gått i veldig tidlig bestikking. Prøver å overtale egget om å bli ved bruk av pistasjis, sjokolade og snop ;)
Så lurt! Trur eg får gje dei dei bestikkelsene Også;) dei veit ikkje Ka dei går glipp av MDD god mat, godis og snax viss dei blir værande hos meg i 9 mnd:p eg trur nok d var derfor bebi var inni så lenge sist, ho ville ikkje ut for ho hadde d så fint med masse sjokkis inni magen:D

Back
Topp