Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utover dagen i dag har jeg hatt sååå sterke mensmurringer. Føles ut som om mens er like om hjørnet...
Har egentlig lyst til å teste nå, men prøver fortsatt vente til søndag.
Rfsu tidligtest. I morgen blir det en anne typeSå spennende selv om det var over tida. Hva slags test var det? Lykke til i morgen!![]()
Ja no får me satsa på den klamra seg fast ja!! Ingen fleire i frysen, så den er pent nødt til detSå herlig å høre at du har kommet til ruging! Høres ut som en livskraftig blasto, håper den klamrer seg seg fast! Heia heia
![]()
Jaaa!!! No må me testa positivt neste gong! Testdatoen min er lørdag om 1 veka..... så må venta Til mandag... kjeme til å gå på veggenJippiendelig er du og med rugegjengen
![]()
Jaaaa!!! Så morro med svaret ditt daSå gøy!!!
Rfsu tidligtest. I morgen blir det en anne type![]()
Ikke jeg hellerHar ingen erfaring med dem, men håper du får strek i morgen også!!
Du er flink om du klarer vente. Hvor mange dpo idag ?Utover dagen i dag har jeg hatt sååå sterke mensmurringer. Føles ut som om mens er like om hjørnet...
Har egentlig lyst til å teste nå, men prøver fortsatt vente til søndag.
Så spennende! Takk! Får håpe den blir mer tydeligKunne skimte en strek. Ble tydelig når testen tørka, men det var antakelig 10 min over tida da jeg så det.
Ny test i morra da
Gratulerer med streken din![]()
Ja, veldig. Men slapper ikke helt av enda. Må komme meg til testdato som er på tirsdag. Vi tar ikke blodprøve kun gravdititet test hjemmeJaaaa!!! Så morro med svaret ditt damå vera ein herlig følelse
når ska du ta blodprøve?

Ja hvordan klare å holde ut????? Sååå lyst å vite hva som foregår inni der. Det bør vel feste seg nå snart. Skal prøve å holde meg mye okkupert så tiden går litt fortere og jeg klarer å tenke på litt andre ting.Jaaa!!! No må me testa positivt neste gong! Testdatoen min er lørdag om 1 veka..... så må venta Til mandag... kjeme til å gå på veggen![]()
12 dpo i dag. Burde vel være synlig på test nå. Murringene er helt på styr nå, så regner egentlig med at tr kommer ila helgen.Du er flink om du klarer vente. Hvor mange dpo idag ?
Ja, det burde en test slå ut på...12 dpo i dag. Burde vel være synlig på test nå. Murringene er helt på styr nå, så regner egentlig med at tr kommer ila helgen.
12 dpo i dag. Burde vel være synlig på test nå. Murringene er helt på styr nå, så regner egentlig med at tr kommer ila helgen.
Kjenner flere som ikke har fått positiv test før ikm. Så trenger ikke vær at alt håp er uteJa, det burde en test slå ut på...
Ja skulle hatt eit web cam inni dar så me kunne fulgt medJa hvordan klare å holde ut????? Sååå lyst å vite hva som foregår inni der. Det bør vel feste seg nå snart. Skal prøve å holde meg mye okkupert så tiden går litt fortere og jeg klarer å tenke på litt andre ting.
Hahaha fantasert om web cam her og. Her har det heller gått i veldig tidlig bestikking. Prøver å overtale egget om å bli ved bruk av pistasjis, sjokolade og snopJa skulle hatt eit web cam inni dar så me kunne fulgt medog dytta da opp med litt tyggis om da begynte å detta ned
Hahaha ja gjer noko morsomt i Helgå så går da fort til tirsdag
![]()
Så lurt! Trur eg får gje dei dei bestikkelsene OgsåHahaha fantasert om web cam her og. Her har det heller gått i veldig tidlig bestikking. Prøver å overtale egget om å bli ved bruk av pistasjis, sjokolade og snop![]()