November 2018

Lykke til :) spennende med 2 da. Frister litt selv :)
Takk! Ja, det blir jo mest sannsynlig om det første ikke overlever opptining. Da tiner de strået med to. Hadde ikke trodd det var aktuelt en gang. Men sjansen er jo mindre ved frys så..

Slipper heldigvis å avbryte...Men må gå på Progynova igjen så jeg blir skam dårlig av...Så det blir nok noen kjekke dager....jaja må sykemelde meg og holde ut...

Så bra at det ikke ble avbrutt! Har skjønt at det er flere som tåler Progynova dårlig. Håper dagene ikke blir altfor ulidelige!

Små stressa!! Var på UL, slimhinnen var ikke tykk nok. Ca 6.4mm. Alt annet var bra, ingen folikkler. Og det så visst overraskende bra ut etter uttak sist måned. Hadde måtte diskutere med de andre om jeg skal vente litt til å se, evt settes på Progynova igjen.... Håper bare ikke forsøket blir avbrutt.
Jeg måtte gå 20 dager(!!) på Progynova forrige forsøk. Måtte også øke dosen til 8mg i stedet for 6. Så man får ikke avbrutt, må bare gå lenger på Progynova. Denne runden kjører jeg 8mg fra dag 1, og er mildt sagt i elendig form, så jeg føler virkelig med deg. Trodde jeg skulle være mer mentalt forberedt, og at det derfor skulle gå bedre, men gjør ikke det dessverre. Er usikker på om jeg holder løpet ut uten sykemelding, men vil prøve. Klarte det ikke forrige gang. Og når cyclogesten kommer i tillegg er jeg redd jeg må kaste inn håndkleet. Hva slags bivirkninger får du av Progynova?

Så utrolig kjipt! Synes du fortjener en opptur nå Nord84! Har du spurt noe om kvaliteten på embryoene som er satt inn? Kan det være en mulighet å prøve en annen type medisin?
Ja, det føles ganske kjipt akkurat nå. Har prøvd ganske mange ulike medisiner, har aldri brukt de samme. Eggkvaliteten har de aldri sagt noe om annet enn hvordan de har delt seg. Ikke godt å si hva som skal til... både AMH og FSH er helt normal. Lurer på å få målt de på nytt, er lenge siden sist. Får ringe sykehuset i morgen å høre hva de tenker på neste forsøk.

Nå er jeg litt skjelven her. Her er foto av test etter akkurat 5 minutter. Så noe ørsvakt i går også, men det vistes ikke på bilde. Ser dere strek her, eller har jeg begynt å se syner? Har aldri fått en positiv test i hele mitt liv, så klarer ikke helt å tro på dette.
ddd430807a996bc1a845f7c19c9d9b5b.jpg
Har du fått testet noe mer? Spent på stigning! :D

Jeg måtte gå 20 dager(!!) på Progynova forrige forsøk. Måtte også øke dosen til 8mg i stedet for 6. Så man får ikke avbrutt, må bare gå lenger på Progynova. Denne runden kjører jeg 8mg fra dag 1, og er mildt sagt i elendig form, så jeg føler virkelig med deg. Trodde jeg skulle være mer mentalt forberedt, og at det derfor skulle gå bedre, men gjør ikke det dessverre. Er usikker på om jeg holder løpet ut uten sykemelding, men vil prøve. Klarte det ikke forrige gang. Og når cyclogesten kommer i tillegg er jeg redd jeg må kaste inn håndkleet. Hva slags bivirkninger får du av Progynova?
Jeg startet på Progynova men ble så dårlig at jeg brukte hele forrige uke på nedtrapping og erstattet med Estradot plaster. Får mye mindre bivirkninger på plasteret. Problemet jeg får er akkurat når tabletten starter å fungere. Det kommer liksom som et smell. Blir sånn akutt dårlig. Intens hodeverk, kvalm og svimmel. Får sånn inni deg selv opplevelse. Blir også sykt trøtt, føler jeg har sovet kun 2t selv om jeg har sovet 9-10t. Tørr ikke å kjøre bil og det er mildt sagt ganske stress når du er lærer og føler deg skam fjern. Estradot plasteret gir mindre doser over tid så får hodeverket og slikt men alt er mildere. Tørr kjøre bil da. Men jeg har sagt jeg kun vil ha naturlig fryse forsøk etter dette og det var de enig i. Så det blir kun denne gangen. Så er bare å holde ut. Nettopp tatt en tablett nå og venter på smellen..woohoo

Nå teller jeg dager... imorgen kan skumle tlf komme!

Takk! Ja, det blir jo mest sannsynlig om det første ikke overlever opptining. Da tiner de strået med to. Hadde ikke trodd det var aktuelt en gang. Men sjansen er jo mindre ved frys så..
Vi kunne tenkt oss tvillinger. Så frister å sette inn to. Er bare litt redd for å gjøre det da jeg fødte for tidlig sist gang så er redd det blir litt for risko hos meg.

Back
Topp