~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Kontroll hos GYN 6/11!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det hadde jeg virkelig ikke regnet medDet var raskt!
Så spennende jeg er ny i forumet. Ser vi holder til på Riksen begge. Jeg begynte med lang protokoll 3.10 og har uttak 31.10
Har fått målt 6 eggposer, så er litt nervøs for få egg, men håper kvaliteten er bra.Da har vi endelig vært på forsamtale på Ullevål i dag, og jeg får heldigvis starte på nesepray med en gang (les i kveld!)! Det føles helt fantastisk å være i gang etter så mange uker med venting
Min info:
Mini_S - B#1 - IVF#1 - Riksen - lang protokoll, Synarela fra 29.10. - planlagt uttak uke 49
Sant! Så gøy! Vi fikk plutselig begynne uka etter og var i Januar forespeilet enten rett før sommeren eller etter. Og underveis fikk vi begynne en uke før og, pga ledig kapasitet! Så det er gøy når det går fortere enn forventet og samtidig kanskje og fordi da er et annet par blitt gravide og ikke trenger hjelp mer, det er en fin tanke synes jeg.Ja, det hadde jeg virkelig ikke regnet medKjekt at det også finnes noen positive overraskelser, og "oi, det gikk fortere enn forventet"-øyeblikk i en slik prosess! Men var vel heldig med at det var riktig dag i syklusen i dag, og at det var ledig kapasitet i uken for planlagt uttak. Ellers hadde det fort blitt utsatt til januar pga. jul.
Det er sant, en fin tanke detSant! Så gøy! Vi fikk plutselig begynne uka etter og var i Januar forespeilet enten rett før sommeren eller etter. Og underveis fikk vi begynne en uke før og, pga ledig kapasitet! Så det er gøy når det går fortere enn forventet og samtidig kanskje og fordi da er et annet par blitt gravide og ikke trenger hjelp mer, det er en fin tanke synes jeg.er det synarela spray du tar ?

Takk skal du haSå herlig at du får starte opp allerede i dag! Lykke til!![]()
Første rugeren!!Jeg melder meg inn her ogsåFikk satt inn et perfekt lite 5 dagers embryo i dag
Min info er: Sonalita - Ett barn fra før (ble til med 1.IVF), søskenforsøk (1IVF) - 3FER - Hausken - Naturlig syklus - Innsett 29.10 - 3 blastocyster til på frys - Testdag 7.nov
Så spennende! Masse lykke til <3Ultralyd i dag for å sjekke slimhinne og om el er langt unna. Er på dag 10 i syklus. Har ikke hatt innsett siden mars i år så er skikkelig spent nå!
Oi, da er vi jo helt parallelle!Er det første forsøket ditt også? Hva føler du nå? Jeg er så spent
Har fått målt 6 eggposer, så er litt nervøs for få egg, men håper kvaliteten er bra.
Fikk snakket med Haukeland. De var enig i å bytte fra naturlig til styrt syklus. Tr er her, så ble tur på apoteket for å hente ut Progynova. Begynner på Progynova i kveld, så da er fryseforsøk offisielt i gang!Ååå, syklusdag 45 i dag, og sendte frustrert mail til Haukeland i dag med frustrasjon over manglende tr og ønske om å endre fra naturlig til styrt syklus. Har ikke merket noen antydninger til verken el eller tr denne syklusen, men typisk nok ser det ut som om tr er på vei nå - en time etter mailen ble sendt.... haha Jaja, får ringe Haukeland i morgen og bestille ul - endelig ser det ut som innsett-syklusen er i gang!![]()
Hehe, såå typisk! Gjort det selv flere gangerÅåå, syklusdag 45 i dag, og sendte frustrert mail til Haukeland i dag med frustrasjon over manglende tr og ønske om å endre fra naturlig til styrt syklus. Har ikke merket noen antydninger til verken el eller tr denne syklusen, men typisk nok ser det ut som om tr er på vei nå - en time etter mailen ble sendt.... haha Jaja, får ringe Haukeland i morgen og bestille ul - endelig ser det ut som innsett-syklusen er i gang!![]()

Jeg er kjempespent! Dette er andre IVF..har prøvd insimineringer i forkant. Forrige runde sa de at de trodde de skulle få ut 10 egg...men det ble bare 4.. og kun 2 ble befruktet.
Håper på noe høyere antall og bedre kvalitet denne gangen. Har økt gonal dose i.f.t forrige gang. Så er jo selvsagt redd for overstimulering Mange tanker i min hormonelle kropp!!! Kjempe spent på morgendagen, innsett/transfer og blodprøve om 14 dager ..
Så kjedelig å vente, men man vil jo gjerne at forholdene skal ligge helt til rette for en liten spire! Rekker du innsett før jul?Da må jeg dessverre melde meg ut herfra. Må vente enda en syklus pga ustabil syklus etter SA.