November 2018

Krysser fingre for at du får ønsket frys i naturlig syklus [emoji173]️
Det ser slik ut! De hadde åpent en liten time idag, og skal bestille time til kontroll 6/11 :happy:

Venter på el, får «dommen» når de ser hvilken syklusdag el kommer på.
Blir der avbrutt igjen blir det styrt syklus neste gang.
Huff. Er der fordi du ikke kan få den på enkelte dager??

Huff. Er der fordi du ikke kan få den på enkelte dager??
Nei, det er fordi jeg har hatt sykluser på bærtur de siste gangene. Normalen for meg er 28-29 dgr. Nå er jeg oppe i over 40. Kanskje det ikke er optimalt å sette inn når syklusen min avviker så mye fra normalen, men det skal visstnok være normalt så «kort» tid etter fødsel, óg..så de måtte ta en vurdering ved el på hva som var best.

Kontroll i morgen. Er veldig spent :woot:. Har da stimulert i 7 dager :). Dere som har hatt noen forsøk, hvor lenge har dere pleid å stimulere før uttak? :)

Så spennende!
Jeg stimulerte i 10 dager, så eggløsningssprøyte, en medisinfri dag og så uttaksdagen.
Masse lykke til i morgen [emoji173]️

Nei, det er fordi jeg har hatt sykluser på bærtur de siste gangene. Normalen for meg er 28-29 dgr. Nå er jeg oppe i over 40. Kanskje det ikke er optimalt å sette inn når syklusen min avviker så mye fra normalen, men det skal visstnok være normalt så «kort» tid etter fødsel, óg..så de måtte ta en vurdering ved el på hva som var best.
Hmm.. skulle vel tro at selv om du har "unormal" syklus så har du el så er vel alt good to go?:oops:

Skal bestille tid til kontroll den 6/11 imorgen. Håper min lokale gyn har ledig

Hmm.. skulle vel tro at selv om du har "unormal" syklus så har du el så er vel alt good to go?:oops:
De sier så. Men de kan ikke utelukke noe. Hadde 28-35 dges sykluser da jeg ble gravid.

Hmm... har du peiling på når dommen kommer da ? Da kan det jo gå, siden det gikk før!
De måtte vurdere det når jeg ringer inn el. Håper den dukker opp i løpet av uka :) Joda, håper på det :)

Da har jeg fått vært på kontroll i dag og fått uttaksdato neste onsdag med innsett fredag sannsynligvis! :joyful: Skrulledagene blir altså i november, så vil gjerne være med her også i tillegg til oktobertråden, hvis det er greit. Føles så fantastisk og rart å ha kommet så langt i prosessen!

Min info er:
Persefone - 1. barn - ICSI #1 - Riksen - Lang protokoll fra 4.10. - Uttak 31/10
Så spennende jeg er ny i forumet. Ser vi holder til på Riksen begge. Jeg begynte med lang protokoll 3.10 og har uttak 31.10

Da har vi endelig vært på forsamtale på Ullevål i dag, og jeg får heldigvis starte på nesepray med en gang (les i kveld!)! Det føles helt fantastisk å være i gang etter så mange uker med venting :)

Min info:
Mini_S - B#1 - IVF#1 - Riksen - lang protokoll, Synarela fra 29.10. - planlagt uttak uke 49

Da har vi endelig vært på forsamtale på Ullevål i dag, og jeg får heldigvis starte på nesepray med en gang (les i kveld!)! Det føles helt fantastisk å være i gang etter så mange uker med venting :)

Min info:
Mini_S - B#1 - IVF#1 - Riksen - lang protokoll, Synarela fra 29.10. - planlagt uttak uke 49

Såå spennende! Lykke til! Vi skal til forsamtale i Haugesund i slutten av november. Håper vi også får komme raskt i gang! Ventingen er forferdelig!

Såå spennende! Lykke til! Vi skal til forsamtale i Haugesund i slutten av november. Håper vi også får komme raskt i gang! Ventingen er forferdelig!
Takk skal du ha! :) Krysser fingrene for at det går like raskt hos dere! Masse lykke til!!

Donorprøver2018 - B2 - FER - naturlig syklus - Medicus Trondheim - håper innsett av 2 embryo, dyrka til blasto - innsetting 6/11

Har vært til UL i dag, for å sjekke hvor nærme jeg er EL. Jeg er på dag 8, så vi regnet med at det ville ta noen fler dager før det ble aktuelt å sette Ovitrelle, men med egg på 17mm, blir det Ovitrelle i morgen 30/10! Det går fort til innsett nå. Å vi håper å få inn 2 embryo :gen054

Min info:
Det var raskt!

Back
Topp