TinaCelineeey
Forumet er livet
*huuuuuulk[:(]*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: solstråla
ORIGINAL: *LykkeligeMamma*
visste dere når hun var baby at hun skulle dø tidlig eller trodde dere egentlig hele tiden at hun skulle vokse opp og bli gammel som de fleste andre?
skal vi se...
vi visste fra ultralyden at hun var veldig syk, og ville trenge minst 3 operasjoner for å leve.
vi fikk 50% overlevelsessjangs på disse operasjonenene totalt, men denne 3 operasjonen var egentlig den enkleste.
den var likevell veldig tøff for kroppen, men store omveltninger for blodsirkulasjonen, og er derfor den tøffeste operasjonen som gjøres på barn.
mange som ta denne operasjonen bruker lang tid på å hente seg inn, men nesten ingen dør av den...
så sånn sett var vi ikke akkuratt forbredt, nei!
storesøster har det bra nå, hun slet ganske så mye i begynnelsen, men har gått til psykolog siden tidlig i fjor sommer, for å fordøye alt hun har opplevd.
Veldig fin og sterk bildeserie du har laget! Sikkert både godt og vondt å sitte og lage... Syns du er flink til å sette ord på sorgen din, og det er sikkert god terapi... Takk for at du deler!
Vanskelig å tro på de første bildene at det skulle gå sånn, hun ser jo så frisk og glad ut. Nydelig jente!
Kan jeg spørre om hvilken hjertefeil hun hadde?
Vi var på Riksen selv i sommer, med jenta vår på nå 11 mnd. Hun har komplett AVSD. I juni fikk vi vite at de ikke kan operere av diverse årsaker. Så vi går en lignende skjebne i møte. Men vi vet ikke når. Derfor spesielt tungt for meg å lese bloggen din. Gruer meg til det er oss det gjelder!
ORIGINAL: EricaJenta
[:(] jeg tror aldri jeg har grått så mye som når jeg så denne...[:(]
Det er i slike stunder jeg ikke kan skjønne hva guds mening med dette er....[:(] Kan ikke skjønne at det finnes noe værre enn å oppleve dette...
Dere er såå sterke!