noen som vil se???

En nydelig engel [:)] 
Så hele og jeg må si tårene rant fra første sekund. En tapper liten jente!

Vanvittig sterkt....har så vondt av det dere har måttet gå gjennom....[:(][:(]
Sender masse klemmer...

Jeg har aldri i mitt liv grått foran pc-skjermen. Nå bare fossgriner jeg.. Jeg tør såvidt å kjenne litt på det, hvordan det må være å se den man elsker høyest i hele verden, lide, ha det vondt og faktisk vite at det ikke går veien...
Du er utrolig sterk...

Så forferdelig trist og nydelig![:(]

Jeg har grått så mange tårer for dere og vesla, og når jeg ser dette triller det bare flere og flere. Jeg aner ikke hva godt jeg skal si, dere har min aller dypeste medfølelse! Sender deg og familien din, og vakre Angelika i himmelen, alle gode og varme tanker! Håper dere finner all den styrken dere trenger for å takle sorgen. Jeg får så vondt innerst i hjertet mitt når jeg tenker på at noen må gå igjennom det dere gjør.[:(]

Tusen takk for at du deler dette, og får meg til å se og sette pris på alle de små tingene i hverdagen![:)] Stor klem!

Ord blir fattige her.. jeg tør ikke forestille meg hva dere går gjennom.. Jeg klarer ikke slutte å gråte jeg nå, for ei nydelig lita prinsesse du har.. Og så ufattelig urettferdig livet kan være noen ganger.. har ikke ord.. stor klem til dere alle, nydelig og utrolig tapper jente..

Tårene renner.. [:(][:(]
Takk for at du ville dele den herlige jenta med oss...

Kan ikke forestille meg hva dere har vært igjennom..

Stor klem

Utrolig fin blogg du har laget til jenta di.
Hun er jo bare helt nydelig
Tårene renner her, veldige sterke bilder av en lang trist reise dere har vært igjennom.
Takk for at du vil dele den med oss slik at vi husker å glede oss over alle små ting i hverdagen.
Kan ikke forestille meg hvor tøft det må være.

hvil i fred lille skjønne engel

stor klem fra meg

utrulig fin minnevideo. masse tanka te dokker. kjempe fin/nydelig jente!!

Første som går gjennom hodet mitt er hvor sterk du er... Gått igjennom 3 år og blitt så godt kjent med sitt barn og så miste det.. Beundringsverdig har du vært gjennom hele prosessen. Hun har vært heldig med å ha hatt dere, og dere har vært hedlig å ha fått oppleve henne.

Satt og gråt meg igjennom halve så jeg nesten ikke fikk sett noe... Og det gjør jeg ikke ofte[&o] sitter og snøfter 10 min etterpå og får en klump i halsen.. Vidreformildne hvor skjønn og hvor tapper hun var klarte du med glans.

Jeg snøvler og brøvler og staver som en ape... er mye flinkere på klemmer enn jeg er på ord, så jeg vil gi deg en stor klem...![:)] Takk for at du ville dele oss.

ORIGINAL: funny_bunny

Tårene triller[:(][:(]
Hvil i fred du vakre lille prinsesse[:(]

Huff..Orket ikke se hele, tårene triller for den lille jenta deres [:(]
Men for ei fin og god jente hun så ut som!
Kan ikke tenke meg hva dere har gått gjennom..

føler meg ikke helt klar for å se faktisk, men jeg gråter bare jeg tenker på dere og lille engelen deres og bare jeg leser de andre kommentarene her! du/dere er så ubeskrivelig sterke!! mange varme klemmer:)

Sitter her og gråter, det var veldig tøft å se videoen, hjertet mitt blør for dere!
så utrolig nydelig jente!!
livet er så urettferdig....

Uff, så forferdelig urettferdig livet er,tårene min renner[:(][:(]
Fatter ikke hva meningen med sånt er,priser meg lykkelig for å ha friske barn og kan aldri forestille meg hvordan det er å måtte gå igjennom noe sånt...Fantastiske bilder av dine to nydelige jenter!!
Har fulgt med bloggen din, og synes alltid du skriver så vakkert og ærlig til henne!

Huff,sååå nydelig video, men samtidig som triiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiist!! kan ikke forestille meg hvordan dere har hatt det! dere er sterke!

ta godt vare på minnene! [:(]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

ORIGINAL: solstråla

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

visste dere når hun var baby at hun skulle dø tidlig eller trodde dere egentlig hele tiden at hun skulle vokse opp og bli gammel som de fleste andre?

skal vi se...
vi visste fra ultralyden at hun var veldig syk, og ville trenge minst 3 operasjoner for å leve.
vi fikk 50% overlevelsessjangs på disse operasjonenene totalt, men denne 3 operasjonen var egentlig den enkleste.
den var likevell veldig tøff for kroppen, men store omveltninger for blodsirkulasjonen, og er derfor den tøffeste operasjonen som gjøres på barn.

mange som ta denne operasjonen bruker lang tid på å hente seg inn, men nesten ingen dør av den...
så sånn sett var vi ikke akkuratt forbredt, nei!

storesøster har det bra nå, hun slet ganske så mye i begynnelsen, men har gått til psykolog siden tidlig i fjor sommer, for å fordøye alt hun har opplevd.

uff uff uff, så meningsløst og tragisk at det ikke skulle gå bra!
så urettferdig at det ikke skulle gå bra for henne når det gjør det for de fleste andre!

det er godt å høre at det går bra med henne og at hun kommer seg.
sikkert ikke lett for ei liten jente og miste søsteren sin- de blir jo så grådig knyttet til hverandre...
dere er tapre, flinke og gode alle sammen, og vit vi er så mange som tenker på dere!
dette må være det aller værste en kan gå igjennom, og jeg er så lei meg på deres (og andres) vegne som opplever slik en stor sorg!!

og god og varm klem til deg!

ps: den hjertefeilen, er det arvelig eller helt tilfeldig ?

hjertefeilen er ikke arvelig, men man vet at man genetisk sett har lettere for å få barn med hjertefeil hvis det alt er hjertefeil i slekta...
med akkuratt denne feilen, er vell sjangsene for at vi skal få et hjertebarn til 12% eller noe, og de aller fleste hjertebarn trenger ikke operasjoner, eller evt bare et enkelt inngrep og så er de friske resten av livet...
det fødes vell ca 500 hjertebarn i norge årlig... tror jeg det var...

hvhs... dvs, hun manglet venstre hjertekammer!!

så trist de ikke kan operere, da...[&o]
mitt tips til dere, blir å gjør alt dere har lyst til, ikke tenk så mye på smittefaren, og reis rundt å opplev ting sammen med henne!!
minsta her gjorde mye som legene ikke ville hun skulle gjøre, men vi fikk skryt når de selv fikk oppleve hvor lykkelig hun var, og hvor "normalt barn" hun var!!
og dere, ha alltid med kamera!![;)]

Uff[:(] Klarte ikke å se hele. Har fulgt dere gjennom prosessen her på Bv, og må si at dere er utrolig sterke! Til og med min samboer.. som så og si aldri viser følelser gråt så han hadde problemer med å snakke etter å ha lest historien deres her inne[:(]

Utrolig flott jente[;)]

Herregud, det er den tøffeste videoen jeg noen gang har sett. Jeg gråter så snørr og tårer renner[:(][:(][:(]
Så tapper liten gulljente!

Sender deg den største klemmen[:)]

tårene renner her,huff[:(]utrolig nyydelig jente,flotte bilder.takk for at dere deler minnene med oss.

har en nevø som og er født med hjertefeil, skal ha en stor hjerteoperasjon på torsdag,han er 4 mnd,og jeg er  kjempenervøs, så kan bare forestille meg hvor tøft  det er når det er din egen[:(]

varme klemmer til dere.

Back
Topp