M
Mamman t Simen
Guest
En nydelig engel [:)]
Så hele og jeg må si tårene rant fra første sekund. En tapper liten jente!
Så hele og jeg må si tårene rant fra første sekund. En tapper liten jente!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

hvil i fred lille skjønne engel
ORIGINAL: funny_bunny
Tårene triller[:(][:(]
Hvil i fred du vakre lille prinsesse[:(]
ORIGINAL: *LykkeligeMamma*
ORIGINAL: solstråla
ORIGINAL: *LykkeligeMamma*
visste dere når hun var baby at hun skulle dø tidlig eller trodde dere egentlig hele tiden at hun skulle vokse opp og bli gammel som de fleste andre?
skal vi se...
vi visste fra ultralyden at hun var veldig syk, og ville trenge minst 3 operasjoner for å leve.
vi fikk 50% overlevelsessjangs på disse operasjonenene totalt, men denne 3 operasjonen var egentlig den enkleste.
den var likevell veldig tøff for kroppen, men store omveltninger for blodsirkulasjonen, og er derfor den tøffeste operasjonen som gjøres på barn.
mange som ta denne operasjonen bruker lang tid på å hente seg inn, men nesten ingen dør av den...
så sånn sett var vi ikke akkuratt forbredt, nei!
storesøster har det bra nå, hun slet ganske så mye i begynnelsen, men har gått til psykolog siden tidlig i fjor sommer, for å fordøye alt hun har opplevd.
uff uff uff, så meningsløst og tragisk at det ikke skulle gå bra!
så urettferdig at det ikke skulle gå bra for henne når det gjør det for de fleste andre!
det er godt å høre at det går bra med henne og at hun kommer seg.
sikkert ikke lett for ei liten jente og miste søsteren sin- de blir jo så grådig knyttet til hverandre...
dere er tapre, flinke og gode alle sammen, og vit vi er så mange som tenker på dere!
dette må være det aller værste en kan gå igjennom, og jeg er så lei meg på deres (og andres) vegne som opplever slik en stor sorg!!
og god og varm klem til deg!
ps: den hjertefeilen, er det arvelig eller helt tilfeldig ?