noen som vil se???

For en utrolig fin og samtidig uendelig trist video du har laget om den nydelige, lille jenta deres. Føler så uendelig mye med dere i sorgen, håper dere har noen rundt dere som kan ta vare på dere og støtte dere og storesøsteren. Ønsker dere alt mulig godt videre i livet.
Klem

En vakker, rørende, fin og følelses-full video du har laget til minne om Angelika.

Hun er en skjønn jente, og hun har nok gitt dere mange gode minner dere kan ta vare på, godt inne i hjertene deres. Minner dere kan prate om og smile til, dere tre som er igjen..

Hun har satt sine evige spor her på jorden, hos flere, det er jeg sikker på..

Tusen takk for at du delte Angelika og henens historie med oss. Takk for at vi fikk et inblikk i deres hverdag de årene hun var hos dere.  Allikevel er det så mye vi aldri kan forstå..

Så tøft å se de siste bildene.. se henne bli dårligere..   Visste hun selv hva som skjedde? Snakket dere om døden?

Jeg tenner et lys for Angelika.  Og ser henne for meg, der oppe i det blå..fri og lykkelig og lekende.

Varme klemmer fra meg

For en nydelig film. tårene triller her. Dere er utrolig streke og du skriver veldig fint!

Å kjære, kjære du[:(] Nå strigråter jeg, det var en utrolig flott og sterk samling med bilder du har der.
Takk for minnene du deler med oss.

ORIGINAL: Windy

En vakker, rørende, fin og følelses-full video du har laget til minne om Angelika.

Hun er en skjønn jente, og hun har nok gitt dere mange gode minner dere kan ta vare på, godt inne i hjertene deres. Minner dere kan prate om og smile til, dere tre som er igjen..

Hun har satt sine evige spor her på jorden, hos flere, det er jeg sikker på..

Tusen takk for at du delte Angelika og henens historie med oss. Takk for at vi fikk et inblikk i deres hverdag de årene hun var hos dere.  Allikevel er det så mye vi aldri kan forstå..

Så tøft å se de siste bildene.. se henne bli dårligere..   Visste hun selv hva som skjedde? Snakket dere om døden?

Jeg tenner et lys for Angelika.  Og ser henne for meg, der oppe i det blå..fri og lykkelig og lekende.

Varme klemmer fra meg

vi pratet ikke så veldig mye om døden, men hun forsto jo hvilken vei det bar...
hun slet mer og mer med pusten, så det var nok ikke vanskelig å forstå...
men, hun fikk medisiner, og var værken redd eller hadde smerter de siste to ukene...
faktisk, så påsto hun at hun hadde det bra fredag kveld, og hunh døde natt til søndag!!

[:(]

Trist, men utrolig fin [:(]

Datteren din er noe av det nydeligste jeg har sett.

ORIGINAL: dumidalia

Tårene renner for den lille, vakre, tapre jenta di!
Takk for at du deler dine minner og din sorg med oss.

engelenmin.blogg.no

jeg gråter med dere!!!!
tusen takk for at du delte med oss!

nydelige jenter!!!
helt tom for ord jeg....

Ekstremt sterkt og flott at du vil dele bildene med oss.
En nydelig og vakker liten jente, at det her var urettferdig kan ikke sies med store nok ord!

Grusomt å se hvordan sykdommen tar henne og hun blir dårligere [:(][:(]

Men det ser ut som dere har mange gode minner, og at hun i det altfor korte livet sitt fikk mange gode opplevelser med familien sin! Både dere og storesøster har mange flotte bilder å se tilbake på.

Et fantastisk nydelig smil på den lille engelen!

Måtte hun hvile i fred![:(]
Hun sprer når glede der hun er nå!

Stor klem til deg!
Du er en sterk og modig person.

ORIGINAL: _Nanne_

For en flott film du har laget. Tårene bare triller.[:(] (Kjenner meg igjen når jeg ser bildene med CVK, respirator osv.)
Var dere på Barna 3 på riksen forresten? Syns jeg kjente igjen gangen der[;)]

vi var egentlig på post 2, ser nesten helt likt ut der..
men, i sommerferien ble vi slått sammen, så var i 3. etasje også...

Er helt oppløst. Kan ikke huske sist jeg grein sånn. Men utrolig vakkert Kan ikke forestille meg hva dere har vært i gjennom. Den lille engelen deres vil alltid være med dere

tårene triller å triller å triller, dette var sterkt å se... for en nydelig jente <3

det var en veldig tøff bildeserie, måtte stoppe mange ganger og ta pauser.
du må være ett utrolig sterkt menneske! kjempe vakker var engelen din!!!

ORIGINAL: Niiiitah87

Off, nå rant tårene.
For ei nydelige jenta.

ord blir fattige[:(]. kjempe fin blogg du har laget til engelen din.

Dette var hard kost [:(]
Å se den lille kroppen som kjempet så hardt var tøft..
Og DU er tøff som står frem og orker å fortelle deres historie!
Har ikke ord [:(][:(]
Nydelig jente!

For en flott side du har laget.
Å fy søren du er sterk, men det er sikkert godt for deg og dine at dere lager en sånn fin minneside.
Å filmen du laget, for en skjønn jente hun var.
Stakkars liten jente, men nå har hun det bra.
Jeg er ikke noe særlig kristen av meg og ber bønner å sånn, men jeg har bedt en liten bønn til min farmor og farfar nå, å bedt de passe på henne, og alle de andre små der oppe.

Ta vare på hverandre, klem fra meg [:(]

utrolig fin og trist blogg.. gråter og gråter her nå.. tenker så masse på dere.. må være noe av det verste en kan oppleve.. nei, det må være det verste..
mange varme klemmer til dere..

Back
Topp