noen som vil se???

Herremin så mye herlige bilder, og ei utrolig skjønn jente!

Jeg husker jo dere fra før hun døde, og jeg har tenkt mye på dere da hun var syk og nå etter at hun døde. Jeg må si det er vondt, men også veldig godt å se alle disse bildene. For da ser man at hun har hatt det godt den lille tiden hun fikk være på jorden. Selv om tida var alt for kort, så er hvert øyeblikk uendelig verdifullt.
Så jeg må rett og slett si takk for at du deler dette med oss, og hjelper oss å huske på å nyte all tiden vi har.

ORIGINAL: solstråla

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

visste dere når hun var baby at hun skulle dø tidlig eller trodde dere egentlig hele tiden at hun skulle vokse opp og bli gammel som de fleste andre?

skal vi se...
vi visste fra ultralyden at hun var veldig syk, og ville trenge minst 3 operasjoner for å leve.
vi fikk 50% overlevelsessjangs på disse operasjonenene totalt, men denne 3 operasjonen var egentlig den enkleste.
den var likevell veldig tøff for kroppen, men store omveltninger for blodsirkulasjonen, og er derfor den tøffeste operasjonen som gjøres på barn.

mange som ta denne operasjonen bruker lang tid på å hente seg inn, men nesten ingen dør av den...
så sånn sett var vi ikke akkuratt forbredt, nei!

storesøster har det bra nå, hun slet ganske så mye i begynnelsen, men har gått til psykolog siden tidlig i fjor sommer, for å fordøye alt hun har opplevd.

uff uff uff, så meningsløst og tragisk at det ikke skulle gå bra!
så urettferdig at det ikke skulle gå bra for henne når det gjør det for de fleste andre!

det er godt å høre at det går bra med henne og at hun kommer seg.
sikkert ikke lett for ei liten jente og miste søsteren sin- de blir jo så grådig knyttet til hverandre...
dere er tapre, flinke og gode alle sammen, og vit vi er så mange som tenker på dere!
dette må være det aller værste en kan gå igjennom, og jeg er så lei meg på deres (og andres) vegne som opplever slik en stor sorg!!

og god og varm klem til deg!

ps: den hjertefeilen, er det arvelig eller helt tilfeldig ?

Veldig fin og sterk bildeserie du har laget! Sikkert både godt og vondt å sitte og lage... Syns du er flink til å sette ord på sorgen din, og det er sikkert god terapi... Takk for at du deler!

Vanskelig å tro på de første bildene at det skulle gå sånn, hun ser jo så frisk og glad ut. Nydelig jente!

Kan jeg spørre om hvilken hjertefeil hun hadde?

Vi var på Riksen selv i sommer, med jenta vår på nå 11 mnd. Hun har komplett AVSD. I juni fikk vi vite at de ikke kan operere av diverse årsaker. Så vi går en lignende skjebne i møte. Men vi vet ikke når. Derfor spesielt tungt for meg å lese bloggen din. Gruer meg til det er oss det gjelder![:(]

Tårene bare triller...
Utrolig fin blogg en en nydelig liten jente[:)]

[:(][:(][:(]
Kan ikke en gang forestille meg hvor vont det må være for dere.
Det er jammen ingen selvfølge å få friske barn.

Stor klem til dere!

Finner ikke bloggen..Noen som har link?

For en sterk, men fantastisk fin film.. Og ikke minst blogg...
Tårene bare triller og triller og jeg beundrer deg og dere den styrken dere har i en tid som denne!!!
For ei tapper og vakker jente dere har!!!!

Tusen takk for at du deler med oss[:)]

Veldig fin og sterk bildeserie du har laget! Sikkert både godt og vondt å sitte og lage... Syns du er flink til å sette ord på sorgen din, og det er sikkert god terapi... Takk for at du deler!

Vanskelig å tro på de første bildene at det skulle gå sånn, hun ser jo så frisk og glad ut. Nydelig jente!

Kan jeg spørre om hvilken hjertefeil hun hadde?

Vi var på Riksen selv i sommer, med jenta vår på nå 11 mnd. Hun har komplett AVSD. I juni fikk vi vite at de ikke kan operere av diverse årsaker. Så vi går en lignende skjebne i møte. Men vi vet ikke når. Derfor spesielt tungt for meg å lese bloggen din. Gruer meg til det er oss det gjelder!

Uff og uff. Så urettferdig. Klem til deg også.

Tårene bare triller... klarer ikke stoppe[:(]

En ubeskrivelig fin film,og ei herlig tapper lita jente!

engelenmin.blogg.no

Guuu for ei hærlig jente!! Tårene bare triller her[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] En vanvittig sterk film og synest at det er kjempe fint av deg å dele denne sorgen med oss!

Tårene mine bare triller[:(][:(][:(]
Takk for at du delte den med oss..
Var en utrolig fin video..

Varme klemmer til dere

tårene renner [:(] det hele er bare så ubeskrivelig trist og urettferdig [:(] stakkars vakre jenta!

Kjempefin blogg har du, et verdig minnested for jenta di. Jeg kan ikke sette meg inn i sorgen dere har[:(], men jeg håper det vil bli lettere for dere som er igjen med tiden……

Jeg skjønner du er stolt over Angelika, hun var ei vakker jente[:)], og hun var heldig som hadde en så flott og kjærlig familie rundt seg[:)].

Tusen takk for titten.

Klem

For en sterk film!
Jeg sitter igjen uten ord, men med litt ekstra plass i hjerte mitt..
Tror aldri jeg kommer til å glemme historien om den tapre vakre Angelika!

Hvil i fred lille venn! [:(]

å herregud[:(][:(][:(][:(][:(] sitter her og griner nå[:(]

For en flott film du har laget. Tårene bare triller.[:(] (Kjenner meg igjen når jeg ser bildene med CVK, respirator osv.)
Var dere på Barna 3 på riksen forresten? Syns jeg kjente igjen gangen der[;)]

utrolig sterk historie[:(]
ord blir fattige..
takk for at du ville dele.
klemmer her i fra.

ORIGINAL: EricaJenta

[:(] jeg tror aldri jeg har grått så mye som når jeg så denne...[:(]

Det er i slike stunder jeg ikke kan skjønne hva guds mening med dette er....[:(] Kan ikke skjønne at det finnes noe værre enn å oppleve dette...

Dere er såå sterke!

sitter her og tårene renner....[:(][:(][:(][:(][:(]

klarer ikke å forestille meg hvordan dere har det,og hadde det gjennom den tunge tiden.

utrolig sterk og fin film.
*klemmer til deg og din familie*

Back
Topp