Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*
visste dere når hun var baby at hun skulle dø tidlig eller trodde dere egentlig hele tiden at hun skulle vokse opp og bli gammel som de fleste andre?
allerede når de første bildene kom opp og musikken begynte tårene...
jeg visste denne videoen ble tøff, men valgte å se den alikevel- for vet den er fin og det handler om å minnes ei vakker jente!
jeg begynte å gråte enda mer når jeg ser denne lille jenta ligger å sove på gulvet og de små uskyldige hendene hennes.
uff stakkar stakkkar liten hjelpesløse jente.
jeg får sååå vondt[:(]
håper hun har det fint der hun er nå og at det lille livet hun fikk var fint for henne.
var en nydelig og rørende video!
livet er så jævla urettferdig!!!
god klem til deg tapre solstråla, og du har to fine jenter!!!
ORIGINAL: IshavsPia
allerede når de første bildene kom opp og musikken begynte tårene...
jeg visste denne videoen ble tøff, men valgte å se den alikevel- for vet den er fin og det handler om å minnes ei vakker jente!
jeg begynte å gråte enda mer når jeg ser denne lille jenta ligger å sove på gulvet og de små uskyldige hendene hennes.
uff stakkar stakkkar liten hjelpesløse jente.
jeg får sååå vondt[:(]
håper hun har det fint der hun er nå og at det lille livet hun fikk var fint for henne.
var en nydelig og rørende video!
livet er så jævla urettferdig!!!
god klem til deg tapre solstråla, og du har to fine jenter!!!
Må signere den her.. Tåran trille enda [:(] Har ikkje lest bloggen enda,men så bildeserien.. Utrulig sterk! Sende dåkker masse varme tanka..
ORIGINAL: dumidalia
Tårene renner for den lille, vakre, tapre jenta di!
Takk for at du deler dine minner og din sorg med oss.
engelenmin.blogg.no