noen som vil se???

Tårene bare triller[:(][:(]
For ei nydelig og tøff jente... Finner ikke ord jeg...[:(][:(]

å fy fader dette var tøft altså [:(][:(] tårene renner i strie strømmer her[:(] så nydelig hun var

uff, det var en trist bildeserie, men utrolig fin!! Kjempenydelig jente!

Uff så sterk film,tårene rinner[:(]her eg sitter.
Nydelig jente og lik sin søster,dere er sterke og takk for at dere vil dele dette med oss.
Ord blir fatige så eg vil kondolerer dere.
Mine varme tanker går til dere..

Kondolerer med tapet av ei så søt jente.

For en nydelig video, så hjerteskjærende at jeg kunne ikke annet enn å gråte meg gjennom, selv om smilet mitt kom frem noen ganger ved å se på bildene av henne og søster sammen, hvor glade de er i hverandre.
For en utrolig vakker jente som så tappert kjempet for livet sitt, og så tragisk og meningsløst tapte kampen. Det er så sterkt å være vitne til at ord strekker ikke til. Så ufattelig tungt og vondt dere som familie må ha hatt det og har det, jeg kan bare prøve å forestille meg. Jeg føler så med dere.[:(]
Du har laget en kjempefin blogg/dagbok, og du skriver veldig godt og fint om tankene dine. Klemmer ekstra hardt om mine som jeg er så heldig å ha hos meg.

Tusen takk for at du delte dette med meg, en kjempefin bildeserie til minne om deres dyrebare datter.
Klem.

Takk for at du deler dette med oss.
Tårene bare renner og renner her[:(]
Kan ikke forestille meg hvordan du/dere har det!

Kommer ikke inn på bloggen din men husker deg veldig godt og har
tenkt masse på deg

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

visste dere når hun var baby at hun skulle dø tidlig eller trodde dere egentlig hele tiden at hun skulle vokse opp og bli gammel som de fleste andre?

skal vi se...
vi visste fra ultralyden at hun var veldig syk, og ville trenge minst 3 operasjoner for å leve.
vi fikk 50% overlevelsessjangs på disse operasjonenene totalt, men denne 3 operasjonen var egentlig den enkleste.
den var likevell veldig tøff for kroppen, men store omveltninger for blodsirkulasjonen, og er derfor den tøffeste operasjonen som gjøres på barn.

mange som ta denne operasjonen bruker lang tid på å hente seg inn, men nesten ingen dør av den...
så sånn sett var vi ikke akkuratt forbredt, nei!

storesøster har det bra nå, hun slet ganske så mye i begynnelsen, men har gått til psykolog siden tidlig i fjor sommer, for å fordøye alt hun har opplevd.

for en sterk blogg du har.. nå har jeg grått meg gjennom hele bloggen, og jeg har ikke ord.. dere er sterke... [:)]

til alle dere som skriver her...

tusen, tusen takk!!!!
er godt med all støtte...[:)][:)][:)]

Har ikke ord[:(]. Vanvittig sterkt å se på videoen av jenta dere. Strigråt hele tiden[:(]. Skjønn jente, sterk jente.. Trist at det skulle ende slik[:(]. Livet er urettferdig[:(]. Stor klem.

[:(][:(][:(] Nå hylgriner jeg her[:(] Helt forferdelig og måtte oppleve noe slikt, og sååå urettferdig at slikt skal skje slike små[:(][:(]

Nydelig film!

Utrolig sterk og rørende film du har laget av henne og fam[:(]men
allikevel så flott. Tårene triller i vei og jeg kan ikke i min villeste
fantasi forstå hvordan du har det nå og har hatt det men føler på
meg at du er en sterk person og at det hjelper deg i sorgen og få
vist fram og blogget om henne. Det og miste et barn må jo være
det mest forferdlige en kan oppleve for en skal jo ikke overleve
sine søte små barn men jeg vet at du en gang kommer til og treffe
henne igjen og kunne holde rundt henne og da være i sammen for alltid.
God knib fra meg

allerede når de første bildene kom opp og musikken begynte tårene...
jeg visste denne videoen ble tøff, men valgte å se den alikevel- for vet den er fin og det handler om å minnes ei vakker jente!
jeg begynte å gråte enda mer når jeg ser denne lille jenta ligger å sove på gulvet og de små uskyldige hendene hennes.
uff stakkar stakkkar liten hjelpesløse jente.
jeg får sååå vondt[:(]
håper hun har det fint der hun er nå og at det lille livet hun fikk var fint for henne.

var en nydelig og rørende video!

livet er så jævla urettferdig!!!

god klem til deg tapre solstråla, og du har to fine jenter!!!

Må signere den her.. Tåran trille enda [:(] Har ikkje lest bloggen enda,men så bildeserien.. Utrulig sterk! Sende dåkker masse varme tanka..

ORIGINAL: IshavsPia

allerede når de første bildene kom opp og musikken begynte tårene...
jeg visste denne videoen ble tøff, men valgte å se den alikevel- for vet den er fin og det handler om å minnes ei vakker jente!
jeg begynte å gråte enda mer når jeg ser denne lille jenta ligger å sove på gulvet og de små uskyldige hendene hennes.
uff stakkar stakkkar liten hjelpesløse jente.
jeg får sååå vondt[:(]
håper hun har det fint der hun er nå og at det lille livet hun fikk var fint for henne.

var en nydelig og rørende video!

livet er så jævla urettferdig!!!

god klem til deg tapre solstråla, og du har to fine jenter!!!

Må signere den her.. Tåran trille enda [:(] Har ikkje lest bloggen enda,men så bildeserien.. Utrulig sterk! Sende dåkker masse varme tanka..

Signerer denne[:(]

jeg bare gråter og gråter.. har ikke ord.. nydelig jenta di var!!

stor klem fra meg

ORIGINAL: dumidalia

Tårene renner for den lille, vakre, tapre jenta di!
Takk for at du deler dine minner og din sorg med oss.

engelenmin.blogg.no

Fra første bilde begynte tårene å renne her, jeg hulket meg igjennom resten[:(] Men det var utrolig mange fine bilder av ei tapper lita jente og familien hennes[:)] Takk for at du deler med oss!! 

Back
Topp