Noen som har begynt å få noen symptomer da?

Jeg er 4+1 i dag. Symptomer så langt er murringer, trøtthet, humørsvingninger og svake korsryggsmerter. Flere her som kjenner på vondt/ømhet i korsryggen? Blir litt nervøs av det.. Tok en cb digital i dag igjen som viste 2-3 uker, så det er positivt da

Jeg er 4+1 i dag. Symptomer så langt er murringer, trøtthet, humørsvingninger og svake korsryggsmerter. Flere her som kjenner på vondt/ømhet i korsryggen? Blir litt nervøs av det.. Tok en cb digital i dag igjen som viste 2-3 uker, så det er positivt da
Samme her. Vondt i korsryggen. Akkurat samme sist, skummelt men veldig normalt :)

Samme her. Vondt i korsryggen. Akkurat samme sist, skummelt men veldig normalt :)
Ja det er vel det:) har glemt hvordan det var de forrige gangene.. føler det har vært konstant i flere dager nå. Krysser fingrene for at det roer seg litt etterhvert:happy:

Signerer denne! Kjennes ut som dag før mensen, med murringer, stikk og "trykk" i korsryggen. Har vært sånn siden 6dpo (er 4+2 i dag)
Kjempetrøtt den siste uka, litt vanskelig å skille tissetrang/sulten/murringer/ bæsjetrang/uggenhet (LOL)
Humørsvingninger (som jeg heldigvvis merker og kan le av) og harde pupper!

Litt tregere mage og litt mer promp enn normalt..

Signerer denne! Kjennes ut som dag før mensen, med murringer, stikk og "trykk" i korsryggen. Har vært sånn siden 6dpo (er 4+2 i dag)
Kjempetrøtt den siste uka, litt vanskelig å skille tissetrang/sulten/murringer/ bæsjetrang/uggenhet (LOL)
Humørsvingninger (som jeg heldigvvis merker og kan le av) og harde pupper!

Litt tregere mage og litt mer promp enn normalt..

Veldig likt her også. Er 4+5. Har de siste dagene følt meg småsyk, dvs slik kroppen er når jeg holder på å bli dårlig. Kroppsvondt og sliten.

Her går det i svimmelhet, uvell/lett kvalme, ømme bryst og er ekstremt trøtt. Jeg er 5+6.

Så er man litt bekymret igjen da.. Lite murringer men ømme bryster. Tisser kanskje litt oftere enn før. Ellers ikke noe. Har jo nå passert 5 uker og bekymrer meg selvsagt for at hjertet ikke slår.. 5+5 i dag. Noen som kan berolige meg?

Helt vanvittig ømme pupper, helt fra eggløsning, og det virker ikke å gi seg :smiley-angelic003
Men jeg tar i mot alle symptomer med glede, alt er bedre enn å vente på positiv test!

Så er man litt bekymret igjen da.. Lite murringer men ømme bryster. Tisser kanskje litt oftere enn før. Ellers ikke noe. Har jo nå passert 5 uker og bekymrer meg selvsagt for at hjertet ikke slår.. 5+5 i dag. Noen som kan berolige meg?

Kan ikke berolige deg. Føler akkuratt det samme. Teller ned til ul 11 sep.

Ingen av mine venninder har merket noe særlig de første 4-8 ukene. To av dem kjente ingenting og de har hver sin friske gutt

Leste at når man bikker uke 6 er sjangsen for spontanabort nede i 6%.

Og så lenge du har hcg nivåer som slår ut på graviditetstest burde det være "liv i leiern"

Ingen av mine venninder har merket noe særlig de første 4-8 ukene. To av dem kjente ingenting og de har hver sin friske gutt

Leste at når man bikker uke 6 er sjangsen for spontanabort nede i 6%.

Og så lenge du har hcg nivåer som slår ut på graviditetstest burde det være "liv i leiern"
Nei jeg vet jo egentlig det.. at det ikke er grunn til bekymring. Ja fikk 3+ på cbd i dag så da har det vært jevn stigning hele tiden med hcg. Så satser på det er liv i leieren her nå!

Har ikke fått tatt digital test enda, så har kun to positive strimmel å gå etter...og de stoler jeg ikke helt på[emoji23]
Men kvalme og ømme bryster så det holder her...og slapp/trett, nesten sånn influensafølelse[emoji15] og ingen tr enda

Plutselig ganske svimmel i kveld, lurer på om det kan være noe[emoji28] Syns å huske jeg var det i starten sist og..

Litt sånn influensafølelse her også. Og helt vilt såre brystvorter for tiden! Vondt å dusje! [emoji43]

Plutselig ganske svimmel i kveld, lurer på om det kan være noe[emoji28] Syns å huske jeg var det i starten sist og..

Svimmel jeg og...og da jeg var gravid for 15år siden (jaiks I know), var det akkurat svimmelhet som fikk meg til å teste meg.

Bare ømme pupper. Men bør vel egentlig nyte tilverelsen enn så lenge :happy: Regner med det kommer litt kvalme og etterhvert både bekkenplager og halsbrann :wtf:

Halsbrannen har meldt sin ankomst her, Blæ! Den kom ikke før laaangt ut i forrige svangerskap. Og veldig ømme pupper og brystvorter, og trøtt [emoji23]

Back
Topp