Noen som har begynt å få noen symptomer da?

Snorkfrøken1984

Forumet er livet
VIP
Her stikker det som bare rakkeren nedi livmora[emoji23] Og jeg har sittet på planleggingsdag på jobben i dag og bare gjespet[emoji23] Unnskyldte meg med at jeg la meg seint i går men kan bli vanskelig å komme med den hver dag for jeg er ikke noe natteravn akkurat og det veit de jeg jobber me[emoji85][emoji23]
 
Var småuggen i dag tidlig.
Puppene begynner å føles ømme.
Også har jeg fått et par kviser på merkelige steder. Veldig artig. Midt på brystet og på halsen f.eks:bored: Unødvendig!

Stikninger har jeg hatt i 6 dager, etter de voldsomme huggene jeg hadde 6DPO. Må ha vært festesmerter. Aldri hatt det før, men det passer jo med tiden.
 
I ansiktet kan jeg få ellers også, men sånn rundt på kroppen er helt utypisk. Og ikke nødvendig i det hele tatt.:dead:
 
I ansiktet kan jeg få ellers også, men sånn rundt på kroppen er helt utypisk. Og ikke nødvendig i det hele tatt.:dead:
Pleier så og si aldri å få i ansiktet heldigvis. og aldri på haka[emoji23] kviser er generelt veldig unødvendig[emoji23] synes nå jeg[emoji4]
 
Får det som regel når kostholdet har vært helt rævva, så da er det unødvendig, men velfortjent. :p
 
Ingen veldig merkbare symptomer enda, var ikke mange med storebror heller, men husker jeg hadde dårlig matlyst og var sliten fra rundt uke 7 med ham. Nå er jeg litt ekstra trøtt og har litt Atle Antonsen temperament, men ikke lett å vite om det skyldes innbilning, graviditet eller aktiv 2-åring, hehe..
 
Kjenner en slags ... ømhet nedest i magen... men det kan være at jeg sykla for første gang på lenge i går...:wacky:
 
Ingen veldig merkbare symptomer enda, var ikke mange med storebror heller, men husker jeg hadde dårlig matlyst og var sliten fra rundt uke 7 med ham. Nå er jeg litt ekstra trøtt og har litt Atle Antonsen temperament, men ikke lett å vite om det skyldes innbilning, graviditet eller aktiv 2-åring, hehe..
I begge de andre svangerskapene mine så kastet jeg opp fra uke 6 til 13 så blir spennende å se hvordan det blir denne gangen.
 
Litt kvalm og generelt uvell, litt vondt i puppene, og en del stikking fra livmoren, så litt problematisk å ligge på magen om natta [emoji22][emoji42]
 
Litt kvalm og generelt uvell, litt vondt i puppene, og en del stikking fra livmoren, så litt problematisk å ligge på magen om natta [emoji22][emoji42]
Huff da:( Jeg er blitt så sinnsykt oppblåst[emoji23] ser ut som jeg er 3 mnd på vei[emoji23][emoji23][emoji85]
 
Kjenna at ikkje alt e vanlig ja [emoji23]. Mye svimmel og små uggen! Oppblåst så fy ‍♀️[emoji23]
 
Puppene vokste en størrelse i natt. Jeg har ikke fortalt mannen ennå, så satser på at han ikke merker det.:p
 
Har litt murringer av og til og veldig ømme pupper. Merkelig hvor forskjellig det skal være fra gang til gang. Med nr 1 hadde jeg superømme pupper de første ukene, ikke i det hele tatt med nr to, og nå er de veldig vonde igjen.
 
Huff da:( Jeg er blitt så sinnsykt oppblåst[emoji23] ser ut som jeg er 3 mnd på vei[emoji23][emoji23][emoji85]

Haha jeg å [emoji23][emoji23][emoji23], stod å kikket ned på graviditetstesten og la merke til magen, skulle ikke syns enda, men sykt oppblåst ja, og veldig veldig trøtt og har vondt i hodet [emoji42]
 
Haha jeg å [emoji23][emoji23][emoji23], stod å kikket ned på graviditetstesten og la merke til magen, skulle ikke syns enda, men sykt oppblåst ja, og veldig veldig trøtt og har vondt i hodet [emoji42]
Det synes jo fortere med nr 2 og de som kommer etter, men foreløpig er det jo bare oppblåsthet men magen står jo rett ut. sendte bilde til venninna mi og ho fikk bakoversveis[emoji23][emoji23][emoji85] Denne her blir vår nr 3[emoji4]
 
Det synes jo fortere med nr 2 og de som kommer etter, men foreløpig er det jo bare oppblåsthet men magen står jo rett ut. sendte bilde til venninna mi og ho fikk bakoversveis[emoji23][emoji23][emoji85] Denne her blir vår nr 3[emoji4]
Jeg er sykt trøtt sjøl.. Men heldigvis ingen hodepine. Jeg sliter til vanlig med migrene men i begge de tidligere svangerskapene mine så har jeg ikke hatt ett eneste migreneanfall gjennom hele svangerskapene og ammetiden etterpå[emoji4][emoji4][emoji4] Og jeg kan ha opptil 10-11 dager i mnd med migrene til vanlig. Så å være gravid for meg er himmelsk i alle fall når det gjelder å slippe migrenen i laang tid framover[emoji7][emoji7][emoji7]
 
I dag føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Sterkere test enn i går da, så er vel bare et lite opphold.
 
Back
Topp