Symptomene her har vært ømme pupper (disse har jeg nesten ikke merket i dag). Samt nesten konstant murring i underlivet og blir fort andpusten og sliten. ellers ikke mye ennå. noen forbigående øyeblikk med småkvalme og svimmelhet bare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg følte meg ikke særlig gravid i går jeg heller men vi er nok fortsatt gravide for det[emoji4][emoji4]I dag føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Sterkere test enn i går da, så er vel bare et lite opphold.
ikke kjent noe til kvalme enda men den kommer nok i uke 6[emoji85] gjorde det de andre gangene.. Men andpusten og litt svimmelhet har jeg kjent. og masse løping på do for å tisse flere ganger i timen[emoji23]Symptomene her har vært ømme pupper (disse har jeg nesten ikke merket i dag). Samt nesten konstant murring i underlivet og blir fort andpusten og sliten. ellers ikke mye ennå. noen forbigående øyeblikk med småkvalme og svimmelhet bare.
Jeg frøys begge de forrige gangene de 3 første mnd.. ikke begynt enda men kanskje det kommer her åJeg er sykt kvalm i dag. Nesten hele dagen. Var ikke voldsomt plaget med det sist. Synes 3+5 var litt tidlig å få dette og. Itillegg fryser jeg masse, kanskje fordi kroppstemperaturen har steget? Og så stikker det en del. Stakk så heftig på jobb i dag at jeg hoppa i stedet. Fått uvi så løper mye på do, men kanskje sammensatt.
Huff da.. no dritt med den kvalmen altså.. gubben min klår ekstra mye på puppene om dagen for han veit at snart så får han sikkert ikke røre de[emoji23] Jeg er ikke kvalm enda men er svimmel til tider, flyr mye på do, stikkinger, oppblåst, promper mye[emoji85] og har liten tålmodighet kjenner jeg..Jeg er mindre kvalm i dag, men (og der kom det megakvalmhet), men puppene er litt ømme. Men ikke så ille som sist. Da måtte mannen være på to meters avstand i begynnelsen for jeg var bekymra for at han skulle komme borti
Prompinga var vill i forrige svangerskap. Hadde jeg nesten glemtHuff da.. no dritt med den kvalmen altså.. gubben min klår ekstra mye på puppene om dagen for han veit at snart så får han sikkert ikke røre de[emoji23] Jeg er ikke kvalm enda men er svimmel til tider, flyr mye på do, stikkinger, oppblåst, promper mye[emoji85] og har liten tålmodighet kjenner jeg..
Det er jo dritt med den kvalmen. o de forrige to svangerskapene så kastet jeg opp fra uke 6 til uke 13.. så blir spennende å se hvordan det blir denne gangen..3+4 og kvalm. Går allerede på kvalmestillende forebyggende, men regner med at jeg blir fryktelig syk etter hvert om dette er terminspire på gang. Haff. Jeg liker ikke den kvalmen.
Det er jo dritt med den kvalmen. o de forrige to svangerskapene så kastet jeg opp fra uke 6 til uke 13.. så blir spennende å se hvordan det blir denne gangen..
Tok en digitaltest pga så svake strimmel-tester og ikke noe særlig symptomer.
Denne er fra i går 4+0 liksom.
Vis vedlegget 272133
Fikk 2-3 uker på den digitale, så da er jeg vel i rute.
Det virker å være greit i rute da. Veldig tidlig å ha noe symptomer nå.
Var mest fordi at de små jeg hadde forsvant litt
Trøtt kan jeg skrive under på også[emoji23] sov 11 timer i natt[emoji23][emoji23]Ømme pupper, mer trøtt, fortere sliten, murringer, hodepine som kommer å går
Det er veldig normalt det og så tidlig. At symptomer kommer og går.
Vet det, men måtte sjekke likevel.