Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er sykt kvalm i dag. Nesten hele dagen. Var ikke voldsomt plaget med det sist. Synes 3+5 var litt tidlig å få dette og. Itillegg fryser jeg masse, kanskje fordi kroppstemperaturen har steget? Og så stikker det en del. Stakk så heftig på jobb i dag at jeg hoppa i stedet. Fått uvi så løper mye på do, men kanskje sammensatt.
I natt hadde jeg to tykke ullpledd på dyna. Frøys ikke et sekund. I kveld kom lufta i morgen. Og så innmari også, var jobpå fest må vite. Skulle bare mangle.Jeg også fryser utrolig mye. Må ha dyna i sofaen på kvelden når jeg setter meg ned, holder ikke med tepper [emoji849]
Jeg er helt omvendt om dagen.. Jeg er såååå varm og jeg er aldri FOR varm! Jeg sitter alltid med pledd på meg i sofaen både sommer og vinter. Fryser så og si alltid. Men nå svetter jeg både dag og natt. helt unormalt til å være meg[emoji23][emoji23]I natt hadde jeg to tykke ullpledd på dyna. Frøys ikke et sekund. I kveld kom lufta i morgen. Og så innmari også, var jobpå fest må vite. Skulle bare mangle.
Nå har halsbrannen kommet for fullt. Slet med det for ni år siden også. Var sånn jeg skjønte at jeg var gravid den gangen. Nå vet jeg heldigvis hva som hjelper.
Samme her, den kom for fult i dag her å. Hva har hjulpet deg?
Murring kjennes for meg litt ut som menssmerter uten ryggvondten. Stikker og strekker her og. Mest venstre side på meg.
Helt klart noe som skjer [emoji4] ellers bekymrer jeg meg nok litt for lite symptomer for tiden. Ikke så ømme pupper lengre og føler meg ellers ikke gravid bortsett fra disse stikningene og murringene.Ser jeg skrev høyre, men mente venstre også litt opp på sidene med ribbena.
Vet ikke med dere andre, men jeg syns det nesten er litt gøy. Får følelsen av at noe skjer!
Helt klart noe som skjer [emoji4] ellers bekymrer jeg meg nok litt for lite symptomer for tiden. Ikke så ømme pupper lengre og føler meg ellers ikke gravid bortsett fra disse stikningene og murringene.
Ja håper virkelig du har rett! Ja tror det slapp fra venstre side denne gangen for kjenner som regel el mye bedre fra høyre side. Har tre dårlige erfaringer bak meg med svangerskap det siste året så det er veldig lett å tenke i negative baner desverre. Godt en har noen til å beroe seg litt tenker jeg [emoji4]. Det med det gule legemet visste jeg ikke. Det forklarer sikkert denne jevne stikkingen på den siden [emoji4]Det er vel aller helst normalt at det kommer og går! Har hvertfall hørt at det er positivt med stikkinger/murringer som kun foregår på en av sidene[emoji1303][emoji1303] leste at det var som regel på den siden egget løsnet og det gule legemet som fortsetter produserer graviditetsbevarende hormoner. [emoji2] så det må jo bare være positiv tenker jeg!
Ja håper virkelig du har rett! Ja tror det slapp fra venstre side denne gangen for kjenner som regel el mye bedre fra høyre side. Har tre dårlige erfaringer bak meg med svangerskap det siste året så det er veldig lett å tenke i negative baner desverre. Godt en har noen til å beroe seg litt tenker jeg [emoji4]. Det med det gule legemet visste jeg ikke. Det forklarer sikkert denne jevne stikkingen på den siden [emoji4]
En får prøve å trøste seg med at så lenge der ikke er blod så går det vel greit. [emoji4]Forstår jeg godt!! Tenker selv slikt og jeg har ingen erfaringer. Så kan tenke meg det må være enda verre for deg.
Første gang jeg leste om det gule legemet også