Noen som har begynt å få noen symptomer da?

Jeg er så trøtt :happy090 Også har jeg lagt merke til at folk har begynt å lukte veldig mye :scared007
 
Øm i magen, akkurat som at magemusklene er såre på innsiden. Myye luft i magen og gjesper mye. Men har sovet veldig dårlig de siste to nettene da, og i natt var jeg superkvalm [emoji15]
 
Trøtt som en dupp, skikkelig kvalm, spesielt om kvelden og natten. Trege tarmer og myyye murringer.
Vet at murringer er helt vanlig, og også positivt, men blir allikevel vettskremt av de :(
 
Begynt å bli skikkelig trøtt, muligens noe påvirket av at jeg er syk i tillegg.. Og av og på kvalme [emoji14]
 
5+1 i dag
Ømme brystvorter..
Trøøøøøøøøtt.... Kunne sovet heeeele dagen.
Ikke kvalm ,men lukt sensitiv???
Rikelig med stikkinger.

Må jo bare ta alle symptomer som tegn på at vi kommer i mål... :happy::happy::happy:
 
Trøtt natt og dag, forferdelige bryster av ØMME typen, litt støl i magen.

Symptomene har aldri vært så sterke så kort inn i graviditeten?!

Er 3 + 5
 
Uggen form her, "støl" ekkel i magen. En kvalme som kommer litt snikende. Eller brystvortene vært vonde siden 7dpo ca, en helt annen smerte i puppa en jeg vanligvis har. Som bare har blitt verre.

Ooog, saftisen lukter sur kjøkkenklut.. [emoji13]
 
6+0:
Jeg er fryktelig kvalm og avhengig av kvalmestillende (men jeg er ikke i nærheten av der jeg var de andre gangene jeg har vært så langt på vei. :hungover:) Jeg er fryktelig oppblåst, har ømme pupper som kommer og går, veldig god luktesans, jeg er varm, jeg er trøtt, jeg har vond smak i munn, begynnende halsbrann og jeg har økt spyttproduksjon.
 
Jeg blør friskt blod flere dager i uka, og har derfor ikke helt troa på at dette skal gå veien. Samtidig øker symptomene mine, noe jeg syns er ganske sært, for med førstemann hadde jeg ikke særlig symptomer. Jeg er mye uggen og kvalm, hjertebank og intens følelse av å være sliten, og jeg som ELSKER iskaffe hver morgen orker ikke en gang tanken Kunne levd på sitronbrus nå.

Veldig forvirrende, får heldigvis fasiten om to dager.
 
Sliten, litt trøtt (men ikke veldig trøttere enn til vanlig), uggen og litt småkvalm innimellom, noe murringer/støl i magen, ekstremt oppblåst. Er slank fra før, så den oppblåste magen blir veldig synlig! Egentlig litt lite symptomer ift forrige graviditet, så spent på TUL.

5+6 i dag
 
Last edited:
Jeg har ingen symptomer :eek: Synes det er litt skremmende, men de kommer vel tidsnok :p Flere uten symptomer?? Skal være 5+3 i dag.
 
Jeg har ingen symptomer :eek: Synes det er litt skremmende, men de kommer vel tidsnok :p Flere uten symptomer?? Skal være 5+3 i dag.

Jeg sover litt mer enn vanlig og spiser litt oftere enn før men merker ikke så mye som jeg ser flere andre gjør og det er litt skummelt :( Hadde jeg ikke fått positive tester så hadde jeg nesten bare trodd jeg var sliten eller brygget på forkjølelse eller noe sånt :rolleyes:
 
Kvalme som kommer og går hele dagen, oppblåsthet, enormt trøtt og sliten, ømme nipler (men foreløpig ikke selve brystene). Merker stor forskjell denne gangen i forhold til sist, da hadde jeg en BO som ble oppdaget i uke 9. Trodde jeg hadde mange symptomer da, men det er ingenting i forhold til denne gangen. Tolker det positivt, med herlighet så slitsomt...!
 
Jeg har ingen symptomer :eek: Synes det er litt skremmende, men de kommer vel tidsnok :p Flere uten symptomer?? Skal være 5+3 i dag.

Er i samme båt. Merker helt minimalt. er 6+5 i dag.
 
Er 5+0 i dag, kjenner kvalmen begynner å komme snikende og fantastisk trøtt hele døgnet. Kunne sovet på do om jeg ville . Ellers ingenting ennå
 
Jeg har ingen symptomer :eek: Synes det er litt skremmende, men de kommer vel tidsnok :p Flere uten symptomer?? Skal være 5+3 i dag.

Jeg hadde så og si ingen klassiske symptomer sist, men fikk En ganske svær kul til slutt som også resulterte i en ganske søt gutt;) ikke stress med symptomer som ikke kommer, NYT DET! Det er fantastisk deilig å slippe alt!
 
Altså puppene har nærmest doblet seg.
Har heller aldri hatt noen særlig farge eller størrelse på det mørke rundt nipplene, nå er det mørkt.
Dessuten hadde jeg nærmest innover nippler av liten størrelse (ja veldig fornøyd med det....) NÅ strutter dem som pokker og er steinharde.... :smiley-bounce015

Hvis ikke det er symptomer, så vet ikke jeg. Og jeg er 4 + 0. Det må jo være fleip!:smiley-angry026 :confused005

Og hvis jeg glemte å nevne, trøtt:sleep011:sleep002
 
Her er kvalmen tilstede men ikke noe krise på morgenen, kvelden derimot er forferdelig :(
Hmm var det sånn at en side kunne være bedre å ligge på enn den andre når det gjelder kvalme?

Ellers trøtt som bare det, ømme nippler og vondt i bekkenet allerede.. og ja glemte nesten der verste, kronisk tett nese denne gangen og :eek:
Føler meg egentlig ikke gravid da, bare sjuk haha :D
 
Back
Topp