Selvfølgelig, jeg ser det jo når du sier det Det kan jo være pulsen stiger mot eggløsning nå, min steg i 13 dager før eggløsningDag 10 i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvfølgelig, jeg ser det jo når du sier det Det kan jo være pulsen stiger mot eggløsning nå, min steg i 13 dager før eggløsningDag 10 i dag
Krysser fingrene for oss begge! Jeg har begynt klatringen mot EL nå, hoppet fra 46 til 48 på hvilepulsen i dag, men jeg har ikke helt troa på denne runden iom at samboer er borte neste ukeVis vedlegget 293890
Min er iallfall på vei opp igjen slik den pleier under mensturasjonen. Så stiger den litt og litt nå frem til el igjen. Håper på klaff denne pp
Du har jo litt av en nedtur nå, men hvordan pleier du å ligge på pulsen i løpet av syklusen?Vis vedlegget 294755
26.mars var CD 1 og litt høy hvilepuls pga at jeg var syk i dag er det ei uke til IKM og jeg liker ikke dette altså
Den bruker å gå litt opp etter EL og ned igjen før IKM når jeg ble gravid i november var den som en berg og dalbane, endte i MA.Du har jo litt av en nedtur nå, men hvordan pleier du å ligge på pulsen i løpet av syklusen?
Oi, den her ser jo litt lovende ut da! Når er IKM? Tester du etter EL?Jeg fikk tr 25 mars, men det er omtrent alt jeg vet om syklusen min, ingen symptomer som kan tyde på hverken det ene eller det andre Jeg er spent på når tr dukker opp på nytt så jeg kan se om det er noe som er likt fra gang til gang 3 dager med lik hvilepuls denne runden, så lurer fælt på om den har tenkt seg opp eller ned nå
Vis vedlegget 294842
Jeg har ikke testet etter EL, jeg innbilte meg jo at når jeg bare hadde hatt en syklus så ble jeg å skjønne når EL hadde vært Dette er jo bare andre syklusen etter jeg tok ut spiralen, forrige var på 34 dager, så utifra det mener fitbit at 31 dager er en grei gjetning for denne perioden, så i følge det så er det 10 dager til ikm, men jeg har egentlig ikke peiling Samboer var også borte forrige uke, så det ble jo bare kos på CD 14 og 21, med andre ord har jeg ikke så mye håp for denne periodenOi, den her ser jo litt lovende ut da! Når er IKM? Tester du etter EL?
Det er så kjipt når den spretter opp flere hakk også ombestemmer den seg! Krysser fingrene for degJeg ble lurt - hater når det skjer! men ett hakk opp i det minste da...
Vis vedlegget 294861
Denne ser meget lovende ut jaVis vedlegget 295089 Håper dette kan være begynnelsen på noe Forventer mensen imorgen, men negativ test igår.
Veldig gøy å følge med på pulsen altså! Min har ikke vært så høy rett før ikm tidligere. Håper du får stigning du også etterhvertDenne ser meget lovende ut ja
Ja kjekt å følge med på. Ser at på min forrige så sank ikke pulsen før 2 dager etter mensen starta nå forrige gang. Sikkert tilfeldig for alle andre ganger har den begynt å synke to dager før mensen.Veldig gøy å følge med på pulsen altså! Min har ikke vært så høy rett før ikm tidligere. Håper du får stigning du også etterhvert
Kan kjenne meg igjen i deg. Den synker gjerne på andre syklusdag. Men det nye denne syklusen er at jeg er oppe i 67 på hvilepuls - veldig høyt til meg å væreJa kjekt å følge med på. Ser at på min forrige så sank ikke pulsen før 2 dager etter mensen starta nå forrige gang. Sikkert tilfeldig for alle andre ganger har den begynt å synke to dager før mensen.
Har du testet etter EL?Vis vedlegget 295088
Ignorer den ene toppen (glemte klokka på lading den natten)
Denne syklusen har vært opp og ned i puls. Men holder seg jevnt nå etter el 3 dpo i dag. Vente i spenning på ny testerunde