Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Hva sa testen?
Var dessverre blenda, og pulsen har gått ned et par hakk idag... Så da kommer vel tr i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva sa testen?
Ja, samme her, bare at det hittil har gått 10 dager fra pulsen begynner å synke og fram til tr kommerVar dessverre blenda, og pulsen har gått ned et par hakk idag... Så da kommer vel tr i morgen
Blødningene vet jeg ikke med, men i mitt forrige svangerskap så var eggløsning i starten av måneden, og da steg pulsen fram til slutten av måneden, deretter sank den helt ned til bunn igjen før den steg og sank og steg og sank Hvilepulsen min var som en jojo gjennom hele svangerskapet, men sakte så steg laveste og høyeste punkt så jeg etter hvert lå ca 10 slag høyere på toppunktene og 10 slag høyere på bunnpunkteneblir helt stressa av og lese her inne jeg, angrer på at jeg trykka meg inn min hvilepuls har sunket ned til 56 de siste to ukene.. er 9+0 i dag og har hatt et par blødninger.. lover jo ikke så godt! trodde ikke hvilepuls hadde noe å si, men så kom jeg på at jeg hadde jo skyhøy hvilepuls forrige svangerskap..
Hvordan pleier hvilepulsen din å ligge i løpet av en syklus?Ser dårlig ut, 7do idag
Den stabiliserer seg etterhvert da og så har du nok hatt lavere hvilepuls før graviditeten også vil jeg tro?blir helt stressa av og lese her inne jeg, angrer på at jeg trykka meg inn min hvilepuls har sunket ned til 56 de siste to ukene.. er 9+0 i dag og har hatt et par blødninger.. lover jo ikke så godt! trodde ikke hvilepuls hadde noe å si, men så kom jeg på at jeg hadde jo skyhøy hvilepuls forrige svangerskap..
Kan fremdeles stige denne min er litt jojo i dpo land for så å falle drastisk dagen etter tr sin ankomst. Andre som har hatt dropp i pulsen for så å plutselig stige igjenSer dårlig ut, 7do idag
Den pleier å gå opp 2-3 slag etter eggløsning også flater den ut før den går ned ved mensenHvordan pleier hvilepulsen din å ligge i løpet av en syklus?
Ja, samme her, bare at det hittil har gått 10 dager fra pulsen begynner å synke og fram til tr kommer
Aha, men da ser det ut som du er litt atypisk denne syklusen eller? Det kan jo fortsatt snu da, det er jo alltids håp så lenge tr ikke er kommetDen pleier å gå opp 2-3 slag etter eggløsning også flater den ut før den går ned ved mensen
Ja den går motsatt vei av hva den pleier eggløsningstesten var jo knallpositiv og hadde eggløsningssmerter. Men hadde en MA for 3mnd'er siden, veit ikke om det har noe å si. Pulsen og kroppen har vært litt rar etter det.Aha, men da ser det ut som du er litt atypisk denne syklusen eller? Det kan jo fortsatt snu da, det er jo alltids håp så lenge tr ikke er kommet
Aha, ja da blir det spennende å se hva som skjer Synd vi må vente til syklusen er over før vi kan begynne å se ordentlig mønster i hvilepulsenJa den går motsatt vei av hva den pleier eggløsningstesten var jo knallpositiv og hadde eggløsningssmerter. Men hadde en MA for 3mnd'er siden, veit ikke om det har noe å si. Pulsen og kroppen har vært litt rar etter det.
Krysser fingrene ihvertfall for at det snur snart
Blødningene vet jeg ikke med, men i mitt forrige svangerskap så var eggløsning i starten av måneden, og da steg pulsen fram til slutten av måneden, deretter sank den helt ned til bunn igjen før den steg og sank og steg og sank Hvilepulsen min var som en jojo gjennom hele svangerskapet, men sakte så steg laveste og høyeste punkt så jeg etter hvert lå ca 10 slag høyere på toppunktene og 10 slag høyere på bunnpunktene
Legger ved bilde av de tre første månedene av svangerskapet, frøkna er nå 15 mnd og ingen komplikasjoner på veien hit Krysser fingrene for deg!
Vis vedlegget 295845 Vis vedlegget 295846 Vis vedlegget 295847
Her betydde det heldigvis ingenting! jeg pleier vanligvis å ha en hvilepuls på ca 59, men den har vært på 55-56 nå de siste ukene..Den stabiliserer seg etterhvert da og så har du nok hatt lavere hvilepuls før graviditeten også vil jeg tro?
Så bra! Krysser fingrene for deg videreHer betydde det heldigvis ingenting! jeg pleier vanligvis å ha en hvilepuls på ca 59, men den har vært på 55-56 nå de siste ukene..
men var på ul nettopp og der sto alt bra til <3
Ånei, typisk at målingen ble tullete da Hold oss oppdatert med testingen da!Pokker klokken min har ligget løst på håndleddet i natt, så målingene fra i natt blir jo feil har registrert 20 og 30 jaja, fikk nå en strek på testen i dag, så blir ut å kjøpe annet merke til seinere i dag og imorgen