Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Har du testet etter EL? :)
Synes tiden går så veldig sakte i denne fasen hvor pulsen stiger, det første jeg gjør på morningen er å sjekke hvilepulsen på klokka, samtidig som jeg prøver å fortelle meg selv at den kommer til å begynne å synke snart :p
Nei jeg tester ikke etter el. Blir så stresset av det. Men sjekker utfloden og så får jeg sykt sterke smerter når el er , så legger inn aksjer før og helt til el smertene er over for å være sikker på vi treffer:D har småømme nipler i dag, så denne pp lover godt :D

Nei jeg tester ikke etter el. Blir så stresset av det. Men sjekker utfloden og så får jeg sykt sterke smerter når el er , så legger inn aksjer før og helt til el smertene er over for å være sikker på vi treffer:D har småømme nipler i dag, så denne pp lover godt :D
Krysser fingrene for deg! Jeg lot vær å bestille el-tester, nettopp fordi jeg var redd for å bli for stresset og at det ble mer plikt enn kos ;) Naive meg trodde jo også at hvis jeg bare hadde en normal syklus så ble jeg å skjønne når jeg hadde EL :hilarious: Det gjorde jeg selvfølgelig ikke ;)

C0B6521A-56D9-49B6-A393-36C8F832A4CB.png
Skulle fått mensen idag, men ingen tegn til den enda. Tok en negativ gtest på tirsdag morgen, men håper lever fortsatt - pulsen fortsetter å stige. Er på hytta så får ikke tatt ny test før på søndag.

Det der ser jo lovende ut :D Har du testet etter EL?

Synes det jeg og Ja testet 13 dpo, og den var negativ. Testet med RFSUstrimmeltest. Har lest noen steder at flere ikke har fått positiv test før etter ikm selvom de fikk negativ før ikm. Så hååååpper det er tilfelle meg meg også

Synes det jeg og Ja testet 13 dpo, og den var negativ. Testet med RFSUstrimmeltest. Har lest noen steder at flere ikke har fått positiv test før etter ikm selvom de fikk negativ før ikm. Så hååååpper det er tilfelle meg meg også
Med førstemann fikk jeg ikke positiv test før dpo 21, så krysser fingrene for deg :D

Fortsetter å stige her :) Forrige runde gikk hvilepulsen fra 46 til 54 i løpet av 15 dager før den stupte og 10 dager etter det kom TR, nå har hvilepulsen gått fra 46 til 54 i løpet av 18 dager, så nå er jeg fryktelig spent på hva hvilepulsen er i morgen tidlig ;) Jeg klarte ikke å holde meg, og måtte bare prøve en av babyplan sine tester, den var så blenda som man får den :p

53C1E8A4-91A0-4949-9E37-3F8075748991.png

Holder seg stabilt enda hos meg, 6/7 dpo i dag. Ingen andre forandringer i kroppen så venter en stund med å teste :) håper pulsen stiger utover uka :)

CD 27, og jeg begynner å kjenne på at til tross for at jeg har vært helt sikker på at vi ikke ble å få det til denne runden, så kommer jeg nå til å bli veldig skuffet hvis det bare viser seg at jeg har en veldig lang syklus :p Negativ test for to dager siden, og jeg prøver å la vær å teste, da jeg bare har 2 tester igjen og med førstemann testet jeg ikke positivt før DPO 21, men det begynner å bli vanskelig å la vær :rolleyes:
Selvfølgelig er jeg i gang med full symptomjakt! Mer svimmel enn jeg pleier, kvalm når jeg løper på mølla, må ha mat med engang jeg står opp ellers blir jeg skikkelig dårlig, øm i nedre del av buken og mye utflod.. Alt som kan komme uansett om man er gravid eller ikke :p
1FAC15AE-0122-4F3B-9B28-4A62134938A0.png

Ett hopp på pulsen nå og en svak strek på dagens test:p Tar testen med en klype salt da jeg ikke stoler 100% på dem. Men var gøy å se strek og håper det er starten på noe. 8/9 dpo

Vedlegg

• E4ADDF0E-6B12-4DB8-BE98-D679508BC5FE.jpeg
    E4ADDF0E-6B12-4DB8-BE98-D679508BC5FE.jpeg
    19,8 KB · Visninger: 118
  • 17A9F3BF-3968-4C24-9AA4-3B5F455DC0DF.jpeg
    17A9F3BF-3968-4C24-9AA4-3B5F455DC0DF.jpeg
    21,6 KB · Visninger: 127
10 dpo, og hvilepulsen har holdt seg helt stabil i 5 dager, vet ikke helt hva det vil si men:hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20190421-161734_Fitbit.jpg
    Screenshot_20190421-161734_Fitbit.jpg
    12,6 KB · Visninger: 89
Last edited:
Så spennende med dere hvor pulsen stiger :D Krysser fingrene for alle!

Her har pulsen sunket ett hakk i natt, og jeg kjenner jeg sitter med hjerte i halsen og følger med på fitbit'en konstant for å se om pulsen er under hvilepulsen, og hver gang den er det så, så håper jeg kroppen bare kan bli ferdig med å komme med tr eller positiv test... Syker meg selvfølgelig både opp og ned, driver å sammenligner kurven både med forrige syklus og den måneden jeg faktisk ble gravid uten at jeg kommer noe nærmere å slappe av :P

Pulsen gikk opp et hakk idag! Håper det forsetter sånn! 12 dpo. Forrige syklus falt pulsen betraktelig på 12 dpo. Spennende å se hva test sier etter jobb idag :happy:

Screenshot_20190423-084316_Fitbit.jpg

Back
Topp