Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Da er jeg tilbake og klar etter 6 måneder venting med å prøve på nr 3 :) Har ikke brukt klokka aktivt siste månedene, men skal begynne igjen nå. 2 dag med tr i dag. Så blir det å vente å se om syklusen min stabiliserer seg nå :)
 
Sjekket tilfeldigvis pulsen på fitbit i dag, og dette ser da veldig lovende ut?:woot: Såg tilbake på tidligere måneder, og har aldri hatt så høy puls før.
 

Vedlegg

  • 20190305_170110.jpg
    20190305_170110.jpg
    13,2 KB · Visninger: 90
Hadde siste blødningsdag 28 feb, og pulsen holder seg jevnt nå. Pleier å få ett dropp før el, men har ikke hatt el på mange år, så ikke sikkert den kommer denne første måneden uten prevensjon:hilarious: jaja nå er det 1 år siden vi startet prøvingen og med ett lite opphold på noen måneder med p plaster prevensjon, så håper det har ordnet litt opp i syklusen min
 

Vedlegg

  • 63D12381-3DBD-4BA9-BA27-002E9E47830E.png
    63D12381-3DBD-4BA9-BA27-002E9E47830E.png
    43 KB · Visninger: 60
Vil bare nevne for dere at det er ikke helt sikkert pulsen går opp i det hele tatt for alle. Sist graviditet hadde jeg samme puls som før og det har jeg også denne gangen.. :p
Ikke ser jeg forskjell rundt eggløsning heller.
Har Garmin da, men det skal ikke være forskjell sånn sett.
 
Vet ikke hvorfor jeg hadde så høy puls, har i allefall ikke vært gravid. Hadde ny el på tirsdag som var, så får vente å se om egget har klart å sluppet nå:confused:
Krysser fingrene! Etter 16 dager stigning på pulsen her, så har den nå sunket ett par dager, så da regner jeg med at det blir en ny runde her og :p
 
Her ser dere min kurve frem til nå fra forrige tr. Har ett lite hopp når jeg har el, men de høyeste toppene på bildet har jeg ikke gått med klokken på natten, så de kan ikke regnes med. Ligger enda litt høyt på pulsen, men hakk ned i dag, så da regner jeg med hvis den synker enda ett hakk til imorgen så er tr på vei. Negativ test i går også. Håper bare tr kommer når hun skal nå da, og at jeg slipper mer syklus tull
 

Vedlegg

  • 12470869-9C27-4F67-AFA8-329AE695815B.jpeg
    12470869-9C27-4F67-AFA8-329AE695815B.jpeg
    21,6 KB · Visninger: 58
Er det slik at hvilepulsen øker ved graviditet? Det var helt nytt for meg. Er 4 uker i dag, nettopp testa positivt, og har registrert at hvilepulsen ligger høyere enn vanlig - kan det ha en sammenheng? Jeg fikk ny Fitbit for en uke siden, så jeg trodde det bare var at de målte forskjellig.
 
Er det slik at hvilepulsen øker ved graviditet? Det var helt nytt for meg. Er 4 uker i dag, nettopp testa positivt, og har registrert at hvilepulsen ligger høyere enn vanlig - kan det ha en sammenheng? Jeg fikk ny Fitbit for en uke siden, så jeg trodde det bare var at de målte forskjellig.
Ja den vil nok stige betraktelig etterhvert i graviditeten også :) min synker alltid før tr kommer og ligger så lavt som en gjennomsnitt hvilepuls på 47/48 under mensen. Så stiger den igjen noen hakk før el før min har ett lite hopp under el for så å synke gradvis nedover igjen. Men ved en graviditet skal den holde seg mer stabil og så stige rett til vers jo lenger på vei man er :) hvis du går litt lenger tilbake i denne tråden så ser du det godt på den som bruker fitbit
 
Dropp i går og hopp igjen i dag :rolleyes: dpo land er spennede :D 10/11 dpo nå. Spent på om pulsen stiger eller synker til imorgen
 

Vedlegg

  • EB88FC12-1A1A-4FDD-A66F-34B0337D83DF.png
    EB88FC12-1A1A-4FDD-A66F-34B0337D83DF.png
    45,4 KB · Visninger: 74
Her er min gravidpuls,fikk positiv test 3.des og var da 3+3 - endte dessverre i MA i min uke 8, utviklingen hadde stoppet mellom uke 5 og 6..Jeg sluttet å bruke fitbitn noen dager etter jeg fant ut jeg var gravid, var redd det gjorde meg stresset om pulsen sank..
Screenshot_20190328-082608_Fitbit.jpg
 
En ting er sikkert... Hvilepulsen er HELT på bærtur for tiden:confused: Ser for meg at stress med eksamen kan ha noe å si, men det får da være måte på:p

upload_2019-4-2_15-8-42.png
 
9 dager siden mensen kom her :p Fitbit har regnet ut eggløsning 11. april, men samboer er borte hele neste uke, så får håpe den tar feil ;)
CC4C8D23-CDFA-490D-8AB6-53D4282C4A45.png
 
Back
Topp