Da er jeg tilbake og klar etter 6 måneder venting med å prøve på nr 3 Har ikke brukt klokka aktivt siste månedene, men skal begynne igjen nå. 2 dag med tr i dag. Så blir det å vente å se om syklusen min stabiliserer seg nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som klarer å se hvor EL kanskje kan ha vært forresten?Sjekket tilfeldigvis pulsen på fitbit i dag, og dette ser da veldig lovende ut? Såg tilbake på tidligere måneder, og har aldri hatt så høy puls før.
20/21 kanskje? Får alltid en liten dropp rundt el før den stiger frem til tr å faller drastiskNoen som klarer å se hvor EL kanskje kan ha vært forresten?
Hvordan går det?Sjekket tilfeldigvis pulsen på fitbit i dag, og dette ser da veldig lovende ut? Såg tilbake på tidligere måneder, og har aldri hatt så høy puls før.
Vet ikke hvorfor jeg hadde så høy puls, har i allefall ikke vært gravid. Hadde ny el på tirsdag som var, så får vente å se om egget har klart å sluppet nåHvordan går det?
Krysser fingrene! Etter 16 dager stigning på pulsen her, så har den nå sunket ett par dager, så da regner jeg med at det blir en ny runde her ogVet ikke hvorfor jeg hadde så høy puls, har i allefall ikke vært gravid. Hadde ny el på tirsdag som var, så får vente å se om egget har klart å sluppet nå
Ja den vil nok stige betraktelig etterhvert i graviditeten også min synker alltid før tr kommer og ligger så lavt som en gjennomsnitt hvilepuls på 47/48 under mensen. Så stiger den igjen noen hakk før el før min har ett lite hopp under el for så å synke gradvis nedover igjen. Men ved en graviditet skal den holde seg mer stabil og så stige rett til vers jo lenger på vei man er hvis du går litt lenger tilbake i denne tråden så ser du det godt på den som bruker fitbitEr det slik at hvilepulsen øker ved graviditet? Det var helt nytt for meg. Er 4 uker i dag, nettopp testa positivt, og har registrert at hvilepulsen ligger høyere enn vanlig - kan det ha en sammenheng? Jeg fikk ny Fitbit for en uke siden, så jeg trodde det bare var at de målte forskjellig.
Hvor er du i syklusen?En ting er sikkert... Hvilepulsen er HELT på bærtur for tiden Ser for meg at stress med eksamen kan ha noe å si, men det får da være måte på
Vis vedlegget 293793
Dag 10 i dagHvor er du i syklusen?