Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Her er min gravidepuls.
Etter at jeg fikk klokka for 1,5 år siden har jeg aldri hatt hvilepuls over 69 :woot:
Screenshot_20190101-133608_Fitbit.jpg
 
Dette viser vel at det er en viss korrelasjon mellom hvilepuls og temperatur gjennom syklusen :) Spennende! Dette var forrige syklus, der jeg tempet for første gang.
upload_2019-1-9_18-15-36.png
 
Hvordan får du lagt inn hvilepuls i ff? Må man ha betalingsversjonen for det? :)
Jeg har betalingsversjonen, så har ingen aning:p Registrerer hvilepulsen under "custom data", og så ligger jeg til grafen på "select second chart". Mener i alle fall at det var det jeg gjorde;)
 
Jeg har betalingsversjonen, så har ingen aning:p Registrerer hvilepulsen under "custom data", og så ligger jeg til grafen på "select second chart". Mener i alle fall at det var det jeg gjorde;)
Åja så ikke ut som at jeg kunne legge det til i gratisversjonen :p
 
Synes du det er vanskelig å se når EL er og sånt?
Nei jeg har begynt å se et mønster i det nå egentlig. Laveste hvilepuls i mnd er tr, så stiger den jevnt og trutt til den får et dypp , for deretter den stiger igjen og har lik hvilepuls 2-3 dager (disse 2-3 dagene har jeg positive el tester , har ihvertfall hatt det når jeg har testet etter el.. ) etter el stiger den jevnt og trutt til tr kommer , da stuper den i bunn igjen :angelic: (det gjorde den heldigvis ikke denne gangenxsmile7)
 
6 dpo i dag. Aldri hatt så høy puls, så spennede å se på slutten av uken hva utfallet blir av denne.
Sist pp var pulsen på det høyeste ved 64 to dager før tr. 6 dpo denne pp er den på 69

Snapchat-2089001181.jpg
 
Her er min hvilepuls idag. Har markert el og tr for forrige syklus, denne ganga tar jeg Letrozol og hadde håpt å få el tidligere enn normalt. Er CD14 nå, men ser ikke noe tegn til el :bored:

51207009_389229178499438_2442505664526811136_n.jpg
 
Tydelig at hvilepulsen slår kraftig ut på influensa:rolleyes: Tror jeg aldri har vært oppe i 74 før:wideyed:
upload_2019-2-4_20-50-10.png
 
Back
Topp