Her er min gravidepuls.
Etter at jeg fikk klokka for 1,5 år siden har jeg aldri hatt hvilepuls over 69
Etter at jeg fikk klokka for 1,5 år siden har jeg aldri hatt hvilepuls over 69
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan får du lagt inn hvilepuls i ff? Må man ha betalingsversjonen for det?Dette viser vel at det er en viss korrelasjon mellom hvilepuls og temperatur gjennom syklusen Spennende! Dette var forrige syklus, der jeg tempet for første gang.
Vis vedlegget 285076
Jeg har betalingsversjonen, så har ingen aning Registrerer hvilepulsen under "custom data", og så ligger jeg til grafen på "select second chart". Mener i alle fall at det var det jeg gjordeHvordan får du lagt inn hvilepuls i ff? Må man ha betalingsversjonen for det?
Åja så ikke ut som at jeg kunne legge det til i gratisversjonenJeg har betalingsversjonen, så har ingen aning Registrerer hvilepulsen under "custom data", og så ligger jeg til grafen på "select second chart". Mener i alle fall at det var det jeg gjorde
Jeg har bare fulgt med på hvilepulsDet er nok lenge til EL. Men lurer på om det er noen som kun har følgt med på hvilepulsen? Tror jeg skal droppe å tempe denne pp
Vis vedlegget 285179
Jeg har bare fulgt med på hvilepuls Vis vedlegget 285265
Nei jeg har begynt å se et mønster i det nå egentlig. Laveste hvilepuls i mnd er tr, så stiger den jevnt og trutt til den får et dypp , for deretter den stiger igjen og har lik hvilepuls 2-3 dager (disse 2-3 dagene har jeg positive el tester , har ihvertfall hatt det når jeg har testet etter el.. ) etter el stiger den jevnt og trutt til tr kommer , da stuper den i bunn igjen (det gjorde den heldigvis ikke denne gangen)Synes du det er vanskelig å se når EL er og sånt?