Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Virker ikke så lovende lenger.. 4 dager til IKM og forventer å få brunt slim fra og med i morgen. (Sorry ekle detaljer:p )Vis vedlegget 278648
Min puls datt ned et par hakk i dagene før positiv test, før den steg igjen og nå hopper den opp og ned mellom 63-67, ligger mest på 64, er ca 8+4 i dag :)
 
Min puls datt ned et par hakk i dagene før positiv test, før den steg igjen og nå hopper den opp og ned mellom 63-67, ligger mest på 64, er ca 8+4 i dag :)
Kan jeg spørre hvordan du føler deg på 8+4? Jeg er 8+3 idag og ble plutselig bedre på noen timer over natta igår natt.. føler den «tunge» pulsen som har vært i hele kroppen er lettere, som om hjertet ikke pumper for to lenger..:sorry: Og selvsagt ikke like sulten og dårlig, kan spise skive nesten uten problemer om morgenen nå. Men fortsatt litt tunge/ømme bryster og lite matlyst generelt. Men det er den «hjertedunkingen» som bekymrer meg, den pleier være så tydlig! Skjønner du hva jeg mener?:p Har du tenkt over noe lignende? Redd for MA igjen.
 
4+4
 

Vedlegg

  • DD69A46D-A653-422B-BD5D-2864B1A1A392.png
    DD69A46D-A653-422B-BD5D-2864B1A1A392.png
    678,9 KB · Visninger: 112
Kan jeg spørre hvordan du føler deg på 8+4? Jeg er 8+3 idag og ble plutselig bedre på noen timer over natta igår natt.. føler den «tunge» pulsen som har vært i hele kroppen er lettere, som om hjertet ikke pumper for to lenger..:sorry: Og selvsagt ikke like sulten og dårlig, kan spise skive nesten uten problemer om morgenen nå. Men fortsatt litt tunge/ømme bryster og lite matlyst generelt. Men det er den «hjertedunkingen» som bekymrer meg, den pleier være så tydlig! Skjønner du hva jeg mener?:p Har du tenkt over noe lignende? Redd for MA igjen.
Min puls er bare noen hakk høyere enn ellers, så merker ikke noe til dette, den ligger på ca 59-61 til vanlig nå på ca 64 :) Men har hyperemesis gravidium så er veldig veldig kvalm :( Er også en del svimmel så mistenker at pulsen ikke er så høy pågrunn av lavt blodtrykk :) Aldri opplevd ma og krysser fingrene for at det er liv her, 15 dager til ul :) Føler meg sånn som eg har gjort i de andre svangerskapene som har gått bra, så satser på det denne gangen og :) Har bilyd på hjertet til vanlig, så er ikke så mye som er annerledes der, pleier å merke det mer mot slutten av mine graviditeter :)
 
13566F49-279C-478B-9734-5DA9E0EFC50A.jpeg
Jeg synes pulsen min er så sinnsykt ujevn! Er egentlig sånn hver måned har jeg inntrykk av... nå kan det se ut til at EL er på vei.
 
Nå er det vanskelig å vente til IKM med å teste altsåo_O men ska ihvertfall se an om det kommer brune tråder ila dagen/morgendagen som er typisk tegn på at tr kommer.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181023-080219_Fitbit.jpg
    Screenshot_20181023-080219_Fitbit.jpg
    636,7 KB · Visninger: 82
A927064D-4124-43BE-82A5-3465B3F6C3A9.png
EL i dag eller i morgen. :)
Pussig at pulsen stiger i takt med EL, siden den ikke steg før godt etter EL forrige mnd. Håper det er et bra tegn på at kroppen samarbeider igjen. :D
 
Screenshot_20181025-070944_Fitbit.jpg
okey?? Ingen tegn til mens - bruker å spotte brune tråder noen dager før, men nå er det ingenting og ikm i dag eller i morgen (to apper som sier forskjellig) kjennes ut som at det renner innimellom,men nada blod.
 
Jeg mista selvfølgelig fitbiten akkurat den pp jeg sku bli gravid :(
Men nå har jeg fått skaffet ny, og hvilepulsen ligger ca 10 slag over laveste hvilepuls (rett før EL). 5+3 i dag :D
 
Screenshot_20181026-085752_Fitbit.jpg
etter jeg la meg igår var jeg på do 4 ganger før jeg fikk sove, tissa like mye hver gang! Skjønner ikke hvorfor testen ble negativ igår - men var to timer siden sist do besøk, så kan jo være det da? Hvor lenge bør jeg vente med å ta ny test? Kjøpte jo to pk:p
 
Vekker litt liv i denne igjen, jeg :)

Min puls har en jevnt oppadgående kurve nå, 4DPO. Det har ikke vært noen konsistent kurve på pulsen min de fire månedene jeg har brukt FitBit, med unntak av at pulsen synker ved mens og øker etter EL.

7E5EB7A6-A6B8-448E-9508-A88C419D9C20.jpeg
 
Min puls har endra seg og er ikke sånn som den bruker å være mellom EL og IKM?!?

Noen som vil vise meg sin gravidpuls fra EL til IKM?:)
Screenshot_20181126-092315_Fitbit.jpg
 
Back
Topp