Ett hakk ned i dag,men mistenker at det ble kluss igår siden jeg ikke hadde på klokka på natta,men når jeg duppet på dagtid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette kan jo være meget lovende! Hos meg hender det at pulsen stiger frem mot TR, men det er jo stor sjangs for at det kan være stigning etter at egget festet seg rundt 11dpo også!Vis vedlegget 275975
Har ingen greie på dette, men hvordan tolker dere denne?? Hadde innsetting av befruktet egg (blastocyst, 5 dager gammel) der det står innsett, som da tilsvarer at jeg er 13 dpo idag!
Har du tatt test nå? Er vel komt godt over IKM?Vis vedlegget 275975
Har ingen greie på dette, men hvordan tolker dere denne?? Hadde innsetting av befruktet egg (blastocyst, 5 dager gammel) der det står innsett, som da tilsvarer at jeg er 13 dpo idag!
Ååååh så kjekt!! Ønsker deg lykke til!! <3
Festedip?Hva skjer her, tro? 3 DPO i dag. På EL-dagen fikk jeg nok et lite hopp pga EL.
Vis vedlegget 276629 Gravidpuls, ca 5+4. Begynte å stige relativt seint etter EL (ca 15dpo??) men nå holder den bra høyde fikk 3+ på cb digital på søndag, for to dager siden.
Vanskelig å se på grafen jeg har lagt inn, da den viser hele måneden. Man ser at pulsen er høyere enn den var etter mensen. Den holder seg stabilt på ca. 57 nå, så jeg håper den stiger i dagene som kommer!Festedip?
Typisk nok hadde jeg ikke på fitbiten mellom 4. og 10. sep pga klokkereimen ble ødelagt. Tror ikke man kan stole på noteringen før den 11. sep der den er 71, men jeg TROR at EL var 7.sep eller 8. sep!Hvor er EL på denne kurven?
Gratulerer
Så pulsen gikk litt opp og ned og så opp igjen mao?Typisk nok hadde jeg ikke på fitbiten mellom 4. og 10. sep pga klokkereimen ble ødelagt. Tror ikke man kan stole på noteringen før den 11. sep der den er 71, men jeg TROR at EL var 7.sep eller 8. sep!