Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Godt at du blir fulgt opp! Det kan hende det ikke er så mye som skal til...
Heier på deg! :D

Vært mye kluss med hormonene mine etter endt prevensjon. Men så lenge jeg fant el denne måneden, kan det godt hende jeg får litt bedre måned neste runde [emoji4] for gikk lenger mellom blødningen nå og forrige. Men fikk svake utslag på to g.Tester i går, så mulig en streifer her også. Men blør normalt nå. Skygge test i dag[emoji106] Og friskt blod. Pulsen er lavere, men ikke så lav som den burde være under tr, så at en liten streifer som glemte å feste seg er i mine tanker akkuratt nå[emoji85]
Dagens graf:
IMG_5282.JPG
 
Last edited:
Hadde ikke på meg fitbiten fra 4. til 10. sep, og har derfor ingen ide om når EL var fordi det kom EL slim i ca ei uke i tillegg...[emoji85] Tar en test når det går mot helg igjen, men tviler på at det har skjedd noe denne gangen
IMG_5648.jpg
 
CD 11 og EL i disse dager,la inn aksjer fredagskveld og på morgenen i dag. Blir nok aksjelegging i kveld også.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180917-110846_Fitbit.jpg
    Screenshot_20180917-110846_Fitbit.jpg
    638,9 KB · Visninger: 54
Hvilepulsen holder seg lav for tiden. Tre glass vin på lørdag vises godt, for å si det sånn!
Håper på EL om en ukes tid da. Denne mnd skal jeg bare ta pulsen, ikke tempe, for å se om det medfører mindre stress.
CD7 i dag, TR kom 11/9.
 

Vedlegg

  • B275E2F9-EFED-4BD3-A847-4574F0F2517C.png
    B275E2F9-EFED-4BD3-A847-4574F0F2517C.png
    344,6 KB · Visninger: 56
29CED94B-7700-4971-A77F-261811028EF4.png
Ganske sikker på at TR er på vei her.. og alt mellom 4. sep og 11. sep kan ignoreres, så jeg vil bare komme igang med ny syklus
 
Hva er greien? Høy puls mellom El og mens, og lav før El? Skjønner ikke

Det er ofte individuelt, og kan variere litt fra syklus til syklus, så du må finne ut hva som er normalt for deg :) men som oftest stiger puls etter EL slik som temperaturen gjør for de som temper, og ganske vanlig at man synker til lavt nivå før TR/når TR kommer.
 
952212B9-D89D-4463-AB81-753E14FEDDA5.jpeg
F1B2A457-8F29-42BC-BD94-94BD78177E69.jpeg
Tror jeg har fått min første skyggestrek... eller så har det vært en ny streifer! Er iallefall 12 dager siden siste aksjeinnleggelse, så burde vel være ok synlig strek på «test tidlig» etterhvert? Men har bare fått blenda tester uten den minste antydning til to streker før, så får jo selvfølgelig opp håpet litt når eg kan skimte noe :wacky: Er nesten flaut å legge ut siden det er så lite synlig, men er det noen som ser det samme som meg!?:rolleyes: Skyggen er litt lenger til venstre for midten enn den til høyre er, men ser enda lengre til venstre ut på bildene pga jeg holder den skeivt...:p
 
Vis vedlegget 275325 Vis vedlegget 275326 Tror jeg har fått min første skyggestrek... eller så har det vært en ny streifer! Er iallefall 12 dager siden siste aksjeinnleggelse, så burde vel være ok synlig strek på «test tidlig» etterhvert? Men har bare fått blenda tester uten den minste antydning til to streker før, så får jo selvfølgelig opp håpet litt når eg kan skimte noe :wacky: Er nesten flaut å legge ut siden det er så lite synlig, men er det noen som ser det samme som meg!?:rolleyes: Skyggen er litt lenger til venstre for midten enn den til høyre er, men ser enda lengre til venstre ut på bildene pga jeg holder den skeivt...:p

Jeg kan dessverre ikke se noe :(
 
Jeg har så jæskla lav puls for tiden. Why?! :bored:

Venter på EL (om 4-6 dager).
 

Vedlegg

  • B4DD051C-1E34-4972-A896-5DC293F7F26B.png
    B4DD051C-1E34-4972-A896-5DC293F7F26B.png
    454,9 KB · Visninger: 48
4C41AD21-89A1-422B-B98B-36ACB04F9BB5.jpeg
A2F48699-A5F3-4157-83E4-BA3B1E9C3E02.jpeg
Ny test idag, ganske sikker på at jeg ser en uuuuultra svak strek.. Men nå har jeg holdt meg fra ca halv 3 inatt til halv 10 idag, så tenker det burde være sterkere enn dette viss det var en spire som sitter fast! Selv om testen er en anelse sterkere idag enn igår hadde jeg ca bare 5t fra forrige dobesøk før test igår, og ca 7t idag, så burde vel vært bedre stigning..? En ny streifer muligens? Her er bildene viss noen klarer å se noe denne gangen :p Og er det bare jeg som ikke får appen til å virke lenger? Må inn på nettsiden på mobilen nå, og bruke teite data-smileys! :p
 
Vis vedlegget 275378 Vis vedlegget 275377 Ny test idag, ganske sikker på at jeg ser en uuuuultra svak strek.. Men nå har jeg holdt meg fra ca halv 3 inatt til halv 10 idag, så tenker det burde være sterkere enn dette viss det var en spire som sitter fast! Selv om testen er en anelse sterkere idag enn igår hadde jeg ca bare 5t fra forrige dobesøk før test igår, og ca 7t idag, så burde vel vært bedre stigning..? En ny streifer muligens? Her er bildene viss noen klarer å se noe denne gangen :p Og er det bare jeg som ikke får appen til å virke lenger? Må inn på nettsiden på mobilen nå, og bruke teite data-smileys! :p
Ser! Hvordan er pulsen?
 
Vis vedlegget 275479

Pulsen ser ut som dette, så det sier meg ingenting :p Blir spennende de neste dagene da, skal prøve å ikke teste igjen før lørdag for å se om streken er sterkere.. blir nok en digital i tillegg xD
Streken er ihvertfall tydeligere enn i går,så krysser fingrene!:D hvor mange dpo er du? Hvordan var pulsen sist mnd? Avhør her nå:oops::hilarious:
 
Back
Topp